רוצה פרטים על עיצוב שיער?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עיצוב שיער וספרות

רוצה לדעת על עיצוב שיער? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


עיצוב שיער, להיות ספר מקצועי - למי זה מתאים? כמה זה עולה? איך מתחילים?


באירועים מיוחדים, לקראת שמחות וחגים וגם בחיי היום יום, כולנו רוצים להיראות מטופחים ולהתחדש. עולם עיצוב השיער הוא דינמי מאוד ומשתנה לפי סגנונות האופנה בארץ ובעולם. הספרים ממלאים תפקיד חשוב גם בתעשיות הקולנוע, הפרסום, הדוגמנות והאופנה, כשהם מובילים לעיתים תצוגות בין לאומיות. מלבד ידע מעשי ביצירת התסרוקות, הם צריכים גם להבין בענפים ככימיה, ביולוגיה והכרת גוף האדם.

 

קורס ספרות בא להעניק למשתתפיו את כל הכלים לשליטה באמנות עיצוב השיער. לאורך ההכשרה מכירים כלים וטכנולוגיות חדשות ולומדים ליצור שלל תסרוקות ותספורות שמותאמים לאירועים שונים ולדרישות הלקוחות. יש לציין כי משרד הכלכלה מקיים קורס עיצוב שיער, שבסיומו ניתנת תעודת סיווג מקצועי. ניתן למצוא גם קורסים שאינם מפוקחים על ידי משרד הכלכלה, אלו לרוב מתאימים לספרים מנוסים ומקנים להם שליטה בטכניקות מתקדמות.

 


תכנית הלימודים

 

קורס עיצוב שיער מקנה למשתתפיו ידע בספרות לנשים, לגברים ולילדים. בתחילת הקורס מתוודעים למבנה השערה ומכירים גם את החומרים והציוד המקצועי שנמצא במספרה. כמו כן, לומדים טכניקות שונות לעיצוב השיער, החל מיצירת תספורות בסיסיות ועד לעיצוב של תסרוקות עדכניות מורכבות. בנוסף, הם בוחנים עקרונות בטיחותיים של העבודה במספרה ולומדים כיצד לשמור על התברואה ועל ההתנהלות הבטוחה עם החומרים השונים.

 

מתכונת הלימוד

 

היקפו של הקורס המוכר על ידי משרד הכלכלה הוא כ - 640 שעות לימוד. מתוכן, מוקדשות כ - 392 שעות להתנסות מעשית בטכניקות עיצוב השיער, כגון החלקה, סלסול, צביעה וגוונים. במרבית הקורסים ההתנסות נעשית בחלקה על בובות, ובהמשך גם על לקוחות מתנדבים.

 

 

נושאי הלימוד

 

  • תברואה והגיינה
  • ניהול עסק עצמאי
  • בקטריולוגיה
  • בטיחות במספרה
  • תסרוקות ופן
  • טכניקות תספורת
  • מכשירים וציוד במספרה
  • ניקוי פיגמנטים
  • דרמטולוגיה ותורת העור
  • הבהרה וצביעה    
  • שינוי כימי של מבנה השיער    
  • ועוד


תנאי קבלה

 

לקורס זה מתקבלים מועמדים בוגרי 11 שעות לימוד לפחות, שעוברים וועדת קבלה. לחלופין ניתן להתקבל גם על סמך מעבר של מבחני מיון במתמטיקה, באנגלית ובהבנת הנקרא ברמה מתאימה ל - 11 שנות לימוד.

 

חיפשת קורס עיצוב שיער וספרות בפיקוח משרד העבודה?

 

משרד העבודה (לשעבר הכלכלה) עורך כיום מספר הכשרות מפוקחות בתחום זה, בהן ספרות נשים סוג 1 וסוג 2, עיצוב שיער עם התמחות בספרות גברים, קורס עיצוב שיער נשים - לסוג 1. היצע הקורסים המפוקחים וסוגיהם עשוי להשתנות מעת לעת. בקורסים השונים משלבים בין לימוד עיוני לבין התנסות מעשית מתוך מטרה להכין את המשתתפות והמשתתפים להשתלבות בשוק העבודה.

 

כדאי לוודא שהקורס אליו נרשמתם אכן זוכה לפיקוח משרד העבודה, כדי שבסיומו תוכלו לגשת למבחנים החיצוניים - זה העיוני וזה המעשי. תלמידים שעוברים את המבחנים מקבלים תעודת סיווג מקצועי "ספרות נשים סוג 1" ותעודת גמר "עיצוב שיער" שניתנות על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. יש לציין כי במוסדות לימוד שאינם מפוקחים על ידי המשרד מקבלים תעודת גמר פנימית בלבד.

 

מוסדות

 

בין המוסדות המוכרים על ידי משרד העבודה, ניתן למנות:

 

  • דיאנה, האקדמיה לשיער (תל אביב): בוגרי הקורס מקבלים בנוסף לתעודת המקצוע מטעם משרד הכלכלה גם תעודות פנימיות מטעם מוסד הלימוד על תסרוקות כלה וספרות גברים. מלבד מקצועות השיער ניתן ללמוד בבית הספר גם קורס קוסמטיקה וקורסי איפור.

 

  • בית הספר נאוה קולאז' (חיפה ונהריה): בית הספר מוכר על ידי משרד הכלכלה, אורכו של המסלול בין שנה לשנה וחצי. בוגרי ההכשרה יכולים להמשיך לקורסים מתקדמים בעיצוב שיער, קורסי קוסמטיקה או קורסי איפור מקצועי.

 

 

  • סרג'ו, עיצוב שיער (ראשון לציון): מלבד לימודי עיצוב שיער, קיימים קורסים המתמקדים בתסרוקות בלבד, וקורסים מרחיבים יותר הנוגעים גם בעיצוב תסרוקות ובצביעת שיער. הקורס מוכר על ידי משרד הכלכלה.

 

כמו כן, קיימים מוסדות לימוד נוספים, בהם לא ניתנת התעודה מטעם משרד העבודה. ביניהם:

 

  • ירין שחף (תל אביב וחיפה): קורס עיצוב תסרוקות GLAM בבית הספר ירין שחף נמשך כ - 4 חודשים ומתמקד בעיצוב של תסרוקות לעולם האופנה והאירועים.

 

  • בית הספר לאיפור מקצועי רוית אסף (ירושלים, תל אביב, באר שבע, מודיעין, אשדוד): בבית הספר ניתן להשתתף במגוון קורסי עיצוב שיער וספרות, וביניהן קורס ייעודי לסגנונות לגברים וילדים. מתקיים גם קורס עיצוב שיער ותסרוקות MASTER.

 

  • בית ספר לעיצוב שיער- דיויס ביטון & אודי (תל אביב): במרכז ללימוד מקצועות השיער של דיויס ביטון מתקיימים קורסים מקצועיים, סמינרים והשתלמויות ייחודיות בתחום עיצוב השיער, לרבות קורסים המתמחים בצבע, קורס עיצוב שיער לכלות ועוד.

  

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על עיצוב שיער?

רוצה לדעת יותר על עיצוב שיער?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס ספרות ועיצוב שיער - עלויות
קורס עיצוב שיער - מה עלות הלימודים?
קורס עיצוב שיער - איפה מומלץ ללמוד?
לימודי עיצוב שיער אצל שוקי זיקרי
לימודי עיצוב שיער - בית ספר מובילים בתחום
קורס עיצוב שיער - מישל מרסייה
לימודי מקצוע עיצוב שיער - מסלול ערב