רוצה פרטים על משאבי אנוש?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול משאבי אנוש

מחפש/ת מידע על לימודים? משאבי אנוש? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ניהול משאבי אנוש - כמה זה עולה? איך מתחילים?

השינויים התכופים בסביבת העבודה הטכנולוגית וגם האנושית מחייבים ארגונים להשקיע בניהול ובפיתוח המשאב האנושי בחברתם. גיוס כוח אדם, מיונו, הכשרתו, דאגה לרווחתו, השמתו במקומות הנכונים בחברה לפי כישוריו, כישרונו ומקצועיותו, ליווי העובד וקליטתו - כל אלה הם באחריתו הבלעדית של מנהל משאבי אנוש בכל חברה או ארגון.
 
רווחת העובד ותנאי ההעסקה שלו הם תנאי מפתח לקליטתו הטובה בחברה. כמובן שגם טובת החברה היא בראש מעיניו של מנהל משאבי האנוש. עליו להשיג בסופו של דבר את העובד המתאים ביותר לכל תפקיד הדרוש איוש בחברה. תהליך המיון וההשמה הוא חשוב מאין כמוהו, לתפקודה התקין של החברה. חבלי הקליטה של כל בעל תפקיד חדש כרוכים בלימוד, השקעה, הוצאות כספיות ועוד. על מנהל משאבי אנוש טוב להיות בעל טביעת עין כדי לזהות עובדים טובים שיתרמו למערכת ולא יבזבזו את זמנה וכספה.
 
 
מהן סמכויותיו של מנהל משאבי האנוש?
 
מנהל משאבי האנוש אחראי למעשה על כל התחומים והנושאים הקשורים בצורה ישירה או עקיפה לעובדים בארגון: לגיוס העובדים, להכשרתם, לתנאי העסקתם, לשילובם בארגון, למיצוי הפוטנציאל הגלום בהם, ולרווחתם. בנוסף לכך, מנהל משאבי האנוש הוא הגורם הבא במגע עם נציגי העובדים, ואמון על בניית מערכת תגמולים, על ההדרכה הפיתוח והלמידה בארגון, בניית תרבות ארגונית, קידום העובדים, תיגמול העובדים, על איתור מוקדי כוח ופוליטיקה, על מנהיגות והובלת שינויים ועוד.
 
מסלולי לימוד
 
על מנת לעסוק בניהול משאבי אנוש בזמן הלימודים ולאחריהם בשוק התעסוקה, תוכלו ללמוד במסלולים הבאים לתואר הראשון:
 
  • תואר ראשון בניהול משאבי אנוש
  • תואר ראשון במנהל עסקים התמחות במשאבי אנוש
  • תואר ראשון במדעי ההתנהגות בהתמחות משאבי אנוש
  • תואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות משאבי אנוש
  • תואר ראשון בשירותי אנוש

 

נושאי לימוד

 

התכנים במסגרת לימודי משאבי האנוש לתואר ראשון הם רבים ומגוונים וכוללים בין השאר את הקורסים הבאים:

 

  • מבוא למשאבי אנוש
  • הערכת עובדים
  • הובלת שינויים בארגון
  • מנהיגות בארגון
  • הדרכה ופיתוח עובדים
  • ניהול משא ומתן עסקי
  • תרבות ארגונית
  • דיני עבודה וביטוח לאומי
  • סגנונות ניהול
  • ועוד

 

הבוגרים יהיו זכאים לתואר B.A בניהול משאבי אנוש או לתואר בוגר בעסקים (תואר B.B) בהתמחות ניהול משאבי אנוש. מסיימי המסלול יוכלו לעבוד בתחום כוח האדם בחברות ובארגונים גדולים בכל ענפי המשק, יוכלו להשתלב בחברות ממשלתיות, בחברות גיוס והשמה, בסוכנויות כוח אדם ועוד. אם יחפצו בכך, ימשיכו ללמוד בתכניות לתואר שני במשאבי אנוש או בייעוץ ארגוני וכן יוכלו להעמיק את הכשרתם במסגרת קורס ליועצי קריירה

 

משך זמן הלימודים?

 

המסלול לתואר ראשון בניהול משאבי אנוש אורך שלוש שנים, ולימודי התואר השני אורכים שנתיים. לימודי תעודה בתחום זה בדרך כלל נמשכים שנה אחת, פחות או יותר, ומחזיקים בין 150 ל - 250 שעות. הלימודים במסגרת קורס לתעודה נערכים בתדירות של פעם אחת או פעמיים בשבוע.

 

 

כמה זה עולה?

 

שכ"ל אוניברסיטאי, כ - 11,000 ₪.  במכללות המחיר משתנה.

 

 

היכן לומדים?

 
לימודי ניהול משאבי אנוש ניתן ללמוד בכל האוניברסיטאות. גם מכללות רבות מלמדות את התחום. להלן רשימה חלקית:
 
  • המרכז ללימודים אקדמיים - מל"א (אור יהודה) - במל"א מתקיימת תכנית לימודים תלת שנתית במשאבי אנוש. מוד הלימוד מאפשר גם ללמוד בתכנית דו חוגית ללימודי פסיכולוגיה ומשאבי אנוש.
 
  • האקדמית רמת גן - המכללה מציעה תכנית דו חוגית ללימודי ניהול ומשאבי אנוש. המסלול מתפרש על פני שנתיים במתכונת לימודי יום. כמו כן מציעה המכללה מלגות לנרשמים לתכנית, בסך של כ - 10,000 שקלים.

 

  • האקדמית גליל מערבי (עכו)  - המכללה מציעה תכנית בניהול משאבי אנוש הנלמדת כחטיבה במסגרת הלימודים הרב תחומיים. ניתן לשלב את התחום עם ענפים נוספים כגון מדעי המדינה או כלכלה.

 

  • המכללה האקדמית ספיר (ליד שדרות) - המכללה האקדמית ספיר היא מוסד אקדמי נחשב המוסמך להעניק תואר ראשון וכן תואר שני במגוון מחלקות אקדמיות. המכללה נמצא סמוך לישוב שדרות.
 
  • המכללה האקדמית כנרת (עמק הירדן) - במכללה האקדמית כנרת מתקיימים לימודי ניהול משאבי אנוש, שאורכם שלוש שנים. במהלך הלימודים רוכשים כלים לניהול המשאב האנושי בשלל מגזרים, לרבות הסקטור הציבורי, הפרטי והעסקי. הלימודים כוללים גם פרקטיקום בו מיישמים את החומר הנלמד בשטח.
 
  • המכללה האקדמית הדסה (ירושלים) - במכללה האקדמית הדסה ניתן ללמוד לתואר ראשון בניהול ארגוני שירות. המסלול מעניק כלים לפיתוח תודעת השירות ולרכישת מיומנויות ניהוליות בארגונים במשק. משך הלימודים שלוש שנים, ניתן ללמוד גם בתכנית לימודי ערב.
 
  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן) - בבר אילן מתקיימות שתי תכניות לימודים רב תחומיות בהן ניתן ללמוד ניהול משאבי אנוש, תכנית "ינשופים" ותכנית "יהלום" שגם עוסקת בתחום הכלכלה ומנהל העסקים. אלה הם מסלולי תואר ראשון בשנתיים שמותאמים במיוחד לאנשים עובדים.
  • המרכז האקדמי פרס (רחובות) - במרכז ניתן להשתתף בלימודים אלו במתכונת ערב, שמשכה 3 שנים. במסגרת תכנית לימודים זו, הסטודנטים רוכשים ידע רב תחומי ומבצעים פרויקט גמר בשנת לימודיהם האחרונה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על משאבי אנוש?

רוצה לדעת יותר על משאבי אנוש?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד משאבי אנוש

חוות דעת של סטודנטים: משאבי אנוש

התקבלו 153 דירוגים בציון ממוצע 4.0 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא מנהל עסקים

אמרי גלאי
"למי שטובים מאוד בניהול צוות ובעלי קשרי אנוש טובים יש אפשרויות במגוון תפקידים ניהוליים. בתפקידים כאלה חשוב להבין מה מניע עובדים ואיך לתת להם מוטיבציה ופידבק בדרך שתחזק אותם. כשאני מגייס לתפקידים כאלה אני מחפש קודם כל אנשים שיודעים לרתום אחרים איתם, חשובה מאוד גם יכולת לתת דוגמה אישית."
"להיות מנהל זה לאו דווקא לנהל אנשים. יש מגוון תפקידים חשובים ובכירים שבהם לא מנהלים ישירות עובדים אחרים, בעיקר בניתוח מספרים ונתונים, תפקידים שמתאימים לבעלי רקע בחשבונאות וכלכלה."
אמרי גלאי
מנכ"ל וולט ישראל
ד"ר תמי אמיר
הכישורים הנדרשים מסטודנט/ית למנהל עסקים הם כישורים לוגיים אנליטיים טובים, לצד כישורים כמותיים טובים. שליטה טובה בשפה האנגלית הכרחית הן ללימודים והן לתעסוקה. הבנה טובה בתחום המילולי (שפתי) וכמו כן כישורים טכנולוגיים באופן כללי, מהווים יתרון.
תחומי העניין המתאימים הם התחומים היזמיים - עסקיים (ניהול, כספים) לצד תחומי עניין חברתיים (רצון לעבוד עם אנשים) וארגוניים (הבנה בנהלים, זכויות, חברות).
מבחינת תכונות האישיות, בטחון עצמי, רצון להוביל, להשפיע, לנהל, עצמאות ולעיתים משיכה קלה ללקיחת סיכונים. כל זאת לצד פתיחות בינאישית, יכולת יצירת קשר בינאישי בקלות - מהוות תכונות חשובות לעוסקים בתחום.
איזון בין רגשנות (אמוציונליות) לצד מחשבה (רציונליות), יציבות ובשלות אישית - מהווים יתרון בולט לעוסקים בתחום.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
ד"ר תמי אמיר
למועמדים המתעניינים בתחומים חברתיים ומעוניינים לעבוד בארגונים, משאבי אנוש מהווה תחום מבוקש. כיום, יש הרבה תוכניות לימודים המקנות אפשרויות תעסוקה בתחום זה (לימודי עבודה, התנהגות ארגונית, מדעי ההתנהגות, ניהול כח אדם, פסיכולוגיה ארגונית ומשאבי אנוש) ובכולם ניתן להגיע לאותו תפקיד.
תחום משאבי האנוש, מתאים לאנשים שהיכולת המילולית שלהם טובה, הנוטים לתחומי עניין חברתיים ארגוניים עסקיים ואמנותיים ויש להם רצון להשתייך לארגון/חברה בסדר גודל בינוני ומעלה.
התפקידים בהם ניתן להשתלב הם תפקידי מיון, גיוס, אבחון, יעוץ, ליווי, הובלת שינויים בארגון, הפקת אירועי חברה ועוד.
בתחום זה, יכול כל העוסק בו להביא לידי ביטוי את נימתו האישית והאמנותית וליזום אירועים או תהליכים שמטרתם שיפור אוירת העבודה בארגון.
מקומות העבודה לאחר הלימודים מגוונים מאד וניתן להשתלב בכל ארגון בין אם בהייטק, בחינוך, במוסדות תרבות, מלונאות, משרדי ממשלה, ביטוח ועוד.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp