רוצה פרטים על קורס איפור?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי איפור, רוצה מקצוע חדש?

רוצה לדעת על קורס איפור? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי איפור מקצועי - למי זה מתאים? כמה זה עולה? איך מתחילים?


אמנות לפנים

 

תחום האיפור, ממש כמו תחום האופנה ועיצוב השיער, הוא מאלה המתפתחים תדיר ואינם שוקטים על השמרים. המודעות לאסתטיקה וטיפוח היופי מביאה לצמיחה תדירה של טרנדים חדשים, ומלבד נשים רבות הנהנות מהחידושים בעולם זה, רבים ורבות נוהרים ללמוד את המקצוע המרתק שכבר מזמן הפך לאומנות.

 

ואכן, כמו באומנות, גם האיפור מתחלק למספר רב ומגוון של תחומים, ואתם יכולים לבחור ביניהם לפי מידת התעניינותכם או כישוריכם. אם אתם נמשכים לעולם הבמה, תחום איפור הבמה, בו תפגשו בשחקניות ושחקנים מאחורי הקלעים, יתאים לכם. במידה ועולם הזוהר מושך אתכם, לימוד איפור אופנה, טלוויזיה או קולנוע יפתחו בפניכם דלת לעולם דינאמי ומרתק של הפקות מצולמות או הפקות חיות על המסלול. למי מכם שאינם מעוניינים להתקרב לעולם הבמה ואורות הזרקורים, פתוחים הז'אנרים הסטנדרטיים יותר, המתאימים להשתלבות בתחום החתונות והאירועים.


למה כדאי לי ללמוד?

 

כמו בציור, פיסול או כל אומנות אחרת, לא פשוט ללמוד איפור בבית. נכון, לכישרון מקום חשוב מאוד בהצלחה בתחום זה, אך אין כמו ידיים מקצועיות ומנוסות שתלמדנה אתכם את העבודה, ותיתנה לכם את הכיוון הנכון. בקורס האיפור ישולבו לכם ידע תיאורטי ותרגול מעשי. תלמדו את הסטנדרטים הראויים לקביעת האיכות של החומרים והעבודה, ותכירו את מגוון הכלים והצבעים הבסיסיים. בנוסף, תלמדו כיצד להתאים צבע לגוון העור ולתאורה, ותרכשו טכניקות בסגנונות שונים.

 

קראו גם על קורסים נוספים בתחום:

 

 

תנאי קבלה

 

ברוב בתי הספר לאיפור מקצועי לא תתבקשו להציג רקע קודם. רצון טוב ושכר לימוד יספק אותם. ישנם בתי ספר בהן חשובה האוריינטציה האומנותית, ולכן בחלק מן המסלולים תתבקשו להראות תיק עבודות. מדובר בעיקר בקורסים לאיפור אומנותי.

 

אפשרויות תעסוקה

 

כמו בכל מקצוע, לאחר קבלת התעודה, ואף תוך כדי הלימוד, תתחילו לאפר את הקרובים אליכם, ובהמשך, לאחר שתשתפשפו ותצברו ניסיון, תוכלו להתחיל לאפר באופן פרטי לאירועים קטנים וגדולים. כמובן שאם תיישמו את הידע שצברתם בבית הספר, תראו רצון, כישרון ותודעת שירות טובה, תצברו לקוחות רבים שיפיצו את שמכם. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בסלוני כלות, בהפקות טלוויזיוניות וקולנועיות, בתצוגות אופנה וצילומים, בתיאטרון ובאופרה, במכוני איפור ובחברות קוסמטיקה.

  

כיום, מאפר פרילנסר מרוויח בין 200  ל - 400 $ לאיפור בפרסומות או בהפקות אופנה. גם בתחום החתונות והאירועים ניתן להתפרנס יפה. בנוסף, ישנם בתי ספר לאיפור שישלחו אתכם לעבוד בסיום הלימודים באחד מבתי העסק שלהם, אך הם יפנו רק את אלה שהפגינו כישרון.

 

 

משך הלימודים

קורס איפור מקצועי נמשך בין ארבעה חודשים לחצי שנה. הלימודים מתבצעים בשעות הערב (כשלוש שעות למפגש), כך שלרבים מאלה העובדים במקצועות שונים במהלך היום, ניתנת האפשרות לפתח קריירה שנייה והכנסה נוספת.

כמה עולה קורס איפור מקצועי?

שכר הלימוד, בדרך כלל, נע בין 4,500 ל - 7,000 ₪.

 


היכן לומדים?

ישנם בתי ספר רבים בכל רחבי הארץ ללימודי איפור מקצועי, וביניהם:

 

  • רוית אסף (ירושלים, תל אביב, באר שבע, אשדוד, מודיעין) - בבית הספר מתקיים קורס איפור מקצועי שבו שלל התנסויות מעשיות שבהן מכירים מקרוב את טכניקות האיפור הרבות הנלמדות. היקף ההכשרה 22 מפגשים. ברשת רוית אסף מתקיימים קורסים רבים נוספים במקצועות היופי כגון איפור קבוע, איפור איירבראש ועוד.

 

  • איל מקיאג' - מכללה בינלאומית למקצועות האיפור. לבית הספר סניפים ב - תל אביב (נמל), קניון מלחה ירושלים, באר שבע וצומת הצ'ק פוסט. באיל מקיאג' מציעים מגוון רחב מאד של מסלולי לימוד ייחודיים, בסופם זוכים הבוגרים לתעודת מאפרת מקצועית בינלאומית.

  

  • ירין שחף (תל אביב וחיפה) - בבית הספר מתקיים קורס PRO - איפור מקצועי, הכולל ימי צילום והתנסות פרקטית בטכניקות מבוקשות בשוק. 

 

  • נאווה קולאז' - בית הספר למקצועות היופי - נוסד בשנת 1994 בשאיפה להכשיר מומחי יופי במגוון תחומים. במכללה מציעים מגוון רחב של לימודי קוסמטיקה, איפור, טיפוח, ספרות, עיצוב שיער ועוד. למכללה שלוחות בנהריה ובחיפה.
     
  • פנינה רוזנבלום - לבית הספר סניפים בערים חיפה ורמת גן, ובו מתקיימים קורסים והכשרות במקצועות הטיפוח, הקוסמטיקה והאיפור.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס איפור?

רוצה לדעת יותר על קורס איפור?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס איפור אישי - היכן לומדים?
קורס איפור אצל מיקי בוגנים
לימודי איפור בסיסיים
קורס איפור לנערות בקריות
כמה מפגשים יש בקורס איפור אצל רוית אסף?
לימודי איפור קבוע - מקומות מומלצים
לימודי איפור קבוע - קוסמטיקאית פרא רפואית