רוצה פרטים על תואר שני במנהל עסקים למנהלים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני במנהל עסקים למנהלים MBA Executive

רוצה לדעת על תואר שני במנהל עסקים למנהלים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני במנהל עסקים למנהלים - MBA Executive

 

להתקדם במעלה הסולם

 

אחד מהתארים השניים המבוקשים ביותר בעולם האקדמי הוא תואר שני במנהל עסקים. כיום תואר ראשון כבר לא תמיד מספיק ובמשרות הבכירות ביותר יש דרישה גם לתואר שני במנהל עסקים. לכן הפך תואר שני זה לאחד מהתארים השניים המבוקשים ביותר ונפתחו לא מעט מסלולים המיועדים לקהל הרחב, אך גם למנהלים בכל מיני דרגות - החל ממנהלים זוטרים, דרך דרגות ביניים ועד לבכירים.

  

מסלול לתואר שני במנהל עסקים מכונה גם MBA. מכיוון שסטודנטים רבים במסלולי ה - MBA כבר נמצאים בשלבים מתקדמים במהלך הקריירה שלהם (וחלקם אף בתפקידי ניהול בכירים) נוצר צורך במסלולים מיוחדים למנהלים.

 

היכן לומדים? 

 

  • אוניברסיטת חיפה - באוניברסיטה זו קיימת תוכנית ייחודית המכשירה מנהלים בארגונים ללא כוונת רווח ומעניקה להם תואר MBA הכולל התמחות בניהול ארגונים ללא כוונת רווח (אלכ"ר). תכנית נוספת באוניברסיטת חיפה היא תוכנית ה- MBA הבינלאומית בשפה האנגלית המיועדת למנהלים הרוצים להרחיב ולפתח מיומנויות ניהול על מנת שיוכלו להתמודד עם אתגרים ניהוליים גם בסביבה רב תרבותית ובינלאומית.

 

  • אוניברסיטת תל אביב - באוניברסיטה זו פועלות שתי תכניות למנהלים - תוכנית האקזקיוטיב MBA של רקנאטי ותוכנית קלוג- רקנאטי לתואר שני בניהול בינלאומי. בין הנושאים הנלמדים בתכניות היוקרתיות הללו - מימון, התנהגות ארגונית, חקר ביצועים והחלטות, טכנולוגיה ומערכות מידע, שיווק, חשבונאות ועוד.

 

  • הטכניון (חיפה) - תכנית ה - MBA של הטכניון, מיועדת למנהלים בתעשיות ההייטק. המדובר בתכנית המתאימה לכל מנהל בתחום זה, הרוצה להרחיב את השכלתו בתחום הניהול, בין אם עבור תפקוד טוב יותר בתפקידו הנוכחי ובין אם למטרת קידום בעבודה.

 

  • האוניברסיטה העברית (ירושלים) - באוניברסיטה העברית פועלת תכנית לימודים למנהלים לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול אינטגרטיבי. תכנית זו משלבת בכל תחומי הניהול העיקריים, בין היתר שיווק, מימון, מערכות מידע, התנהגות ארגונית, חשבונאות ועוד ויש בה גם לא מעט סדנאות. תכנית נוספת הפועלת באוניברסיטה העברית היא תכנית האקזקיוטיב MBA למנהלים עם התמחות במימון. התכנית מיועדת להכשיר את הדור הבא של האנליסטים בתחום ההון והבנקאות. היא מתמקדת בהעשרת הידע התיאורטי והיישומי בשוקי ההון, בבנקאות ובהנדסה הפיננסית, לאור מהפכת האינטרנט והמחשבים. התכנית מיועדת למנהלים המעוניינים להרחיב את השכלתם ולעובדים המיועדים לתפקידי ניהול בדרג הבינוני והגבוה.

 

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן) - תכנית מנהל עסקים למנהלים Executive MBA המיועדת למנהלים בפועל, ומטרתה הכשרת המשתתפים בתכנית לתפקידי ניהול בכיר. התכנית היא רב תחומית ובמהלכה לומדים כלים מענפים כגון יזמות, אסטרטגיה, מימון, שיווק, משאבי אנוש ומערכות מידע. התכנית נפרסת על פני שנה קלנדרית אחת.

 

מה לומדים?


בתכניות אלה מתמקדים בפיתוח כישורים ניהוליים וחשיבה עסקית המותאמים במיוחד לבכירים במשק. מושם דגש על פיתוח מיומנויות מנהיגות ועל ערכים של חדשנות ויזמות. התכניות מותאמות לשינויים המהירים המאפיינים את העולם העסקי ונוגעות לסוגיות אקטואליות העולות מן השטח.


הסטודנטים נחשפים למגוון תהליכים ותיאוריות בענפים כגון שיווק, מימון, ניהול הון אנושי, משא ומתן ועוד. כמו כן נחשפים לטכנולוגיות רלוונטיות כגון מערכות מידע, יישומי דאטה, בינה עסקית ועוד.

 

נושאי לימוד


הנה כמה מן הנושאים הנלמדים בתכניות השונות:

  • משא ומתן
  • חברות הזנק
  • ניהול פרויקטים
  • חדשנות דיגיטלית
  • הכשרת דירקטורים
  • שוק הנדל"ן הישראלי
  • מערכות מידע ניהוליות
  • חשיבה כלכלית ביזמות
  • אסטרטגיות בניהול חברות
  • ועוד

 

כמה זמן לומדים?

 

משך התכנית משתנה, בחלק ממוסדות הלימוד היא מרוכזת בשנה קלנדרית אחת ובמקרים אחרים נעה בין שנה וחצי לשנתיים.


מכיוון שמדובר על מסלול ייעודי למנהלים, מתכונת הלימוד מותאמת לשילוב עם לוח הזמנים העמוס של הסטודנטים. השיעורים מרוכזים במספר מצומצם של ימים בשבוע ולרוב מתקיימים בשעות אחר הצהריים והערב. לעיתים מתקיימים לימודים גם בימי שישי.


לצד למידה עיונית תכניות אלה משלבות גם תכנים פרקטיים כדי להקנות ערך מוסף למשתתפים. מתקיימים מפגשים עם בכירים בתעשייה, סימולציות תרגילים שבהם מיישמים את החומר הנלמד על ארגונים אמיתיים ועוד. כמו כן, הלמידה נעשית בכיתה קטנה עם סטודנטים בעלי רקע דומה, דבר המאפשר למידת עמיתים ופיתוח נטוורקינג.

 

 

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה ברוב התכניות כוללות דרישה לתואר ראשון בממוצע של לפחות שנע בין 75 - 80, וניסיון ניהולי של מספר שנים (בדרך כלל בין חמש לשבע שנות ניסיון בתפקידים בכירים רלוונטיים).

 

בחלק מהתכניות יש צורך גם בהצגת ציון - GMAT. תנאי הקבלה משתנים בין מוסדות הלימוד השונים ויש לברר אותם מראש לפני ההרשמה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני במנהל עסקים למנהלים?

רוצה לדעת יותר על תואר שני במנהל עסקים למנהלים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מסלול מקוצר לתואר שני במנהל עסקים למנהלים
האוניברסיטה העברית - תואר שני במנהל עסקים למנהלים