תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק בבינתחומי

שירות אישי - צור קשר

המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה

אהבת? שתף ב:

תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז הבינתחומי הרצליה


אסטרטגיה שאי אפשר בלעדיה


השיווק הוא אחד הכלים המשמעותיים להשגת המטרות של ארגונים, לטווח הקצר והארוך. העידן הטכנולוגי של ימינו מצריך אסטרטגיות מתקדמות ופעילות בשווקים בין לאומיים על מנת לקדם ביעילות מוצרים ושירותים. השיווק העכשווי צריך להיות ממוקד ולפנות ביעילות לקהל היעד על מנת לשמר את מערכת היחסים העסקית.


התואר השני במנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז הבינתחומי מעניק כלים מתקדמים למנהלים ולמעוניינים להתקדם לתפקידים בכירים בחברות במגוון מגזרים. כלים בשיווק הם חשובים מאוד לכל עסק ובמסלול זה לומדים באופן עיוני ומעשי על אסטרטגיה יעילה שיכולה לסייע רבות לצמיחה והגדלת הרווחים של ארגונים.


תכנית הלימודים


הסטודנטים בהתמחות זו בתואר השני במנהל עסקים רוכשים מיומנויות ניהול ושיווק שחיוניות לתפקידים בכירים בתחום האסטרטגי והתקשורתי בארץ ובעולם. הם עוסקים בסוגיות של מיתוג, פרסום והמחרה ובוחנים אסטרטגיות הפצה ושיווק עדכניות. בהמשך, הם מנתחים בעיות שיווקיות עמן נדרשים מנהלים להתמודד במציאות העסקית הדינמית של ימינו. כמו כן, הם לומדים כיצד מודדים את התוצאות של פעילותו השיווקית של הארגון כדי לסייע בתהליכי קבלת ההחלטות.


מתכונת הלימוד


התואר השני במנהל עסקים בבינתחומי מתפרש על פני פרק זמן שבין שנה וחצי לשנתיים ונערך במסלול ללא תזה. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בשעת אחר הצהרים והערב ובימי שישי בשעות הבוקר. הסטודנטים משתתפים בשיעורי חובה, בקורסי בחירה, בסמינרים, בניתוחי אירועים, בסיורים לימודיים ובמפגשים עם אנשי ניהול ושיווק מובילים בתעשייה. בנוסף הם צריכים לבצע פרויקט גמר מעשי בו הם מיישמים את עקרונות הלימוד.

 


נושאי הלימוד

 

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ייעוץ שיווקי
  • עריכת מחקרי שיווק
  • מודלים בשיווק
  • שיווק ממוקד לקוחות
  • מדיניות מחירים
  • שיווק בעולם המחובר
  • התנהגות צרכנים
  • תקשורת בעידן החדש
  • יצירתיות שיטתית    
  • ניהול במציאות משתנה    
  • ועוד


סגל הוראה


בראש ההתמחות עומדת חוקרת בעלת תואר דוקטור שמתמקדת בתורת המשחקים ההתנהגותית, באסטרטגיה שיווקית, בתחרות עסקית ובשיווק של שירותים. בנוסף לכך, היא משמשת שופטת בתחרויות שיווק ופרסום מובילות בארץ.


על מוסד הלימוד


המרכז הבינתחומי הרצליה הוא מכללה פרטית אשר נוסדה בשנת 1994. בבינתחומי ניתן ללמוד בתכניות שונות לתואר ראשון ושני במקצועות כמו משפטים, פסיכולוגיה, ממשל, כלכלה ותקשורת. המכללה מפעילה בנוסף מרכז השמה וקריירה אשר נועד לסייע לבוגרים ליצור קשרים בתעשייה ולהשתלב במשרות שונות.


תנאי קבלה


כחלק מתנאי הקבלה לתואר שני במסלול זה, המועמדים צריכים להיות בעלי תואר ראשוןראשון בממוצע ציונים 80 לפחות שברשותם 3 שנים של ניסיון מקצועי לאחר התואר הראשון. יש לעבור ראיון בפני ראש ההתמחות. במקרים חריגים מתקיים ראיון מול ועדת קבלה.

 

  • קראו גם על מבחן GMAT


תעודה


סטודנטים אשר מסיימים בהצלחה את לימודיהם במסלול זכאים לקבל תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק, שמוענק מטעם המרכז הבינתחומי הרצליה.

למידע נוסף לחצו: המרכז הבינתחומי הרצליה

עוד מסלולי לימוד - המרכז הבינתחומי הרצליה

מתוך פורום המרכז הבינתחומי הרצליה

קבלה ליזמות ומנהל עסקים
גלית נחומי
1 תגובות
מעבר ממוסד אחר למסלול חשבונאות
יובל חכם
ללא תגובה
תואר שני בפסיכולוגיה קלינית לבוגרי תואר שלישי בקרימינולוגיה
דוניא כאמל
ללא תגובה
מכינה במתמטיקה ללימודי מדעי המחשב
אביב
ללא תגובה
לימודי כלכלה ומנהל עסקים
נריה
1 תגובות
קבלה לתואר שני בייעוץ ארגוני
רחלי כהן
1 תגובות
מסלול מצטיינים בממשל וחברה
אנונימית
ללא תגובה
קבלה ללימודי תקשורת ללא פסיכומטרי
עינת כהן
ללא תגובה
פטור מקורסי מדעי המחשב בבינתחומי
יאיר
1 תגובות
האם יש בבינתחומי תואר יעודי לכוחות הביטחון?
אורית
ללא תגובה
קבלה למשפטים ללא פסיכומטרי בבינתחומי
דינה ילמה
1 תגובות
מה תנאי הקבלה עתודה במשפטים בבינתחומי
יוני
ללא תגובה
מה תנאי הקבלה לבוגרי בית ספר אמריקאי?
רות
1 תגובות
מתי יפתח קורס פסיכולוגיה חיובית במרכז הבין תחומי?
יעל ליבוביץ
ללא תגובה
קורס פסיכולוגיה חיובית בבינתחומי
שירלי
ללא תגובה
לכניסה לפורום

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם