המרכז הבינתחומי הרצליה
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > תואר שני במנהל עסקים > הבינתחומי - תואר שני מנהל עסקים בהתמחות שיווק

תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק בבינתחומי

שירות אישי - המרכז הבינתחומי הרצליה

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז הבינתחומי הרצליה


אסטרטגיה שאי אפשר בלעדיה


השיווק הוא אחד הכלים המשמעותיים להשגת המטרות של ארגונים, לטווח הקצר והארוך. העידן הטכנולוגי של ימינו מצריך אסטרטגיות מתקדמות ופעילות בשווקים בין לאומיים על מנת לקדם ביעילות מוצרים ושירותים. השיווק העכשווי צריך להיות ממוקד ולפנות ביעילות לקהל היעד על מנת לשמר את מערכת היחסים העסקית.


התואר השני במנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז הבינתחומי מעניק כלים מתקדמים למנהלים ולמעוניינים להתקדם לתפקידים בכירים בחברות במגוון מגזרים. כלים בשיווק הם חשובים מאוד לכל עסק ובמסלול זה לומדים באופן עיוני ומעשי על אסטרטגיה יעילה שיכולה לסייע רבות לצמיחה והגדלת הרווחים של ארגונים.


תכנית הלימודים


הסטודנטים בהתמחות זו בתואר השני במנהל עסקים רוכשים מיומנויות ניהול ושיווק שחיוניות לתפקידים בכירים בתחום האסטרטגי והתקשורתי בארץ ובעולם. הם עוסקים בסוגיות של מיתוג, פרסום והמחרה ובוחנים אסטרטגיות הפצה ושיווק עדכניות. בהמשך, הם מנתחים בעיות שיווקיות עמן נדרשים מנהלים להתמודד במציאות העסקית הדינמית של ימינו. כמו כן, הם לומדים כיצד מודדים את התוצאות של פעילותו השיווקית של הארגון כדי לסייע בתהליכי קבלת ההחלטות.


מתכונת הלימוד


התואר השני במנהל עסקים בבינתחומי מתפרש על פני פרק זמן שבין שנה וחצי לשנתיים ונערך במסלול ללא תזה. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בשעת אחר הצהרים והערב ובימי שישי בשעות הבוקר. הסטודנטים משתתפים בשיעורי חובה, בקורסי בחירה, בסמינרים, בניתוחי אירועים, בסיורים לימודיים ובמפגשים עם אנשי ניהול ושיווק מובילים בתעשייה. בנוסף הם צריכים לבצע פרויקט גמר מעשי בו הם מיישמים את עקרונות הלימוד.

 


נושאי הלימוד

 

  • אסטרטגיה שיווקית
  • ייעוץ שיווקי
  • עריכת מחקרי שיווק
  • מודלים בשיווק
  • שיווק ממוקד לקוחות
  • מדיניות מחירים
  • שיווק בעולם המחובר
  • התנהגות צרכנים
  • תקשורת בעידן החדש
  • יצירתיות שיטתית    
  • ניהול במציאות משתנה    
  • ועוד


סגל הוראה


בראש ההתמחות עומדת חוקרת בעלת תואר דוקטור שמתמקדת בתורת המשחקים ההתנהגותית, באסטרטגיה שיווקית, בתחרות עסקית ובשיווק של שירותים. בנוסף לכך, היא משמשת שופטת בתחרויות שיווק ופרסום מובילות בארץ.


על מוסד הלימוד


המרכז הבינתחומי הרצליה הוא מכללה פרטית אשר נוסדה בשנת 1994. בבינתחומי ניתן ללמוד בתכניות שונות לתואר ראשון ושני במקצועות כמו משפטים, פסיכולוגיה, ממשל, כלכלה ותקשורת. המכללה מפעילה בנוסף מרכז השמה וקריירה אשר נועד לסייע לבוגרים ליצור קשרים בתעשייה ולהשתלב במשרות שונות.


תנאי קבלה


כחלק מתנאי הקבלה לתואר שני במסלול זה, המועמדים צריכים להיות בעלי תואר ראשוןראשון בממוצע ציונים 80 לפחות שברשותם 3 שנים של ניסיון מקצועי לאחר התואר הראשון. יש לעבור ראיון בפני ראש ההתמחות. במקרים חריגים מתקיים ראיון מול ועדת קבלה.

 

  • קראו גם על מבחן GMAT


תעודה


סטודנטים אשר מסיימים בהצלחה את לימודיהם במסלול זכאים לקבל תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק, שמוענק מטעם המרכז הבינתחומי הרצליה.

למידע נוסף לחצו: המרכז הבינתחומי הרצליה


עוד מסלולי לימוד - המרכז הבינתחומי הרצליה:



 

המרכז הבינתחומי הרצליה










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English