תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס

שירות אישי - צור קשר

המרכז האקדמי פרס

אהבת? שתף ב:

תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס


מתבלטים בשוק העסקי


למערך השיווק יש חשיבות רבה בעסקים והצלחתה של הפירמה תלויה בו במידה רבה. התחרות בעידן העכשווי והסביבות התקשורתיות החדשות הרבות יוצרות צורך לפתרונות יעילים ודינמיים במיוחד. השיווק חשוב לכל סוגי החברות, בתחום השירותים, בתעשייה וגם בעמותות ובמוסדות ללא כוונת רווח. מותג שבנוי היטב יביא לנאמנות ארוכת טווח של הצרכנים ומכאן לצמיחה של העסק.


תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק במרכז האקדמי פרס מעניק לסטודנטים כלים חשובים להובלה במערכים השיווקיים של פירמות גדולות וקטנות. המסלול מתייחס לחידושים ולשינויים התכופים שכל כך מאפיינים את מבנה השוק העכשווי ובמהלכו לומדים כיצד מגבשים אסטרטגיה ואיך מתחזקים מותגים במצב של תחרות מתמדת. מערך השיווק הוא מאתגר מאוד ובמסלול זה רוכשים מיומנויות לעבודה במשק הישראלי והגלובלי.


תכנית הלימודים


הסטודנטים בתכנית לתואר שני במנהל עסקים מכירים את החידושים האחרונים במערכי השיווק של עסקים סוגים שונים ורוכשים כלים מתחום מנהל העסקים לניהול ולתכנון של אסטרטגיות יעילות לטווח הארוך והמיידי. לאחר מכן, הם מכירים אפיקי שיווק שונים באמצעי התקשורת דרכם ניתן להגיע אל הצרכנים כדי לקדם את השירות או המותג. בהמשך, הם מנתחים דפוסי התנהגות של צרכנים ובוחנים דרכים לבנייה של מותגים וליצירת נאמנות בשוק. כמו כן, הם לומדים גם על מיומנויות ניהול שחשובות לתפקוד של פירמות ולאופן בו משפיע השיווק על החלטות ניהוליות בכירות.


מתכונת הלימוד


את התואר השני במרכז האקדמי פרס ניתן להשלים בים שנה וחצי לשנתיים. היא כוללת חמישה סמסטרים. הסטודנטים לוקחים חלק בשיעורי חובה, בקורסי בחירה, בסמינרים ובסדנאות מעשיות.

 

תכנית "תואר פלוס" מאפשרת לסטודנטים ללמוד בקורסים ייעודיים שמעניקים להם דיפלומות שיכולות לסייע בשוק העבודה. בין הקורסים: קורס גישור, קורס שיווק דיגיטלי, קורס דירקטורים וקורס פרסום IAA בין לאומי.


נושאי הלימוד

 

  • שיווק גלובלי ובין לאומי
  • תהליכי קבלת החלטות
  • קמעונות וצינורות שיווק
  • משאלי דעת קהל וסקרים
  • פיתוח אסטרטגיה שיווקית
  • תקשורת שיווקית משולבת
  • פסיכולוגיה של קונפליקטים
  • אסטרטגיה לשיווק ולניהול ספורט    
  • שיווק עצבי
  • התנהגות צרכנים
  • ניהול של מותגים
  • הובלת פרויקטים
  • אסטרטגיה עסקית
  • ניהול מערכות מידע
  • ניתוח דוחות כספיים    
  • ועוד


סגל הוראה


ראש ההתמחות בשיווק במרכז האקדמי פרס היא חוקרת בעלת תואר דוקטור שמתמחה בפרסום ובהתנהגות של צרכנים צעירים. במחקריה היא בוחנת תהליכי עיבוד מידע בקרב בני נוער, סוגיות בפסיכולוגיה ובמשפט ומציעה דרכים לשיפור ההגנה והרגולציה על צעירים בסביבות תקשורתיות חדשות.

 


תנאי קבלה


לתואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק מתקבלים בעלי תואר ראשון במקצועות כמותיים משיקים, בממוצע ציונים של 75 לפחות. אין צורך בציון בבחינת ה - GMAT .


כחלק מתנאי הקבלה למסלול זה, מועמדים שאינם בוגרי לימודים כמותיים צריכים להשתתף בשיעורי השלמה. ממוצע הציונים דרוש לקבלה לבוגרי מקצועות לא כמותיים הוא לפחות 85. לבוגרי תואר שאינו כמותי, שברשותם ממוצע 75 - 84, ניתן להתקבל על תנאי בכפוף להצגת ציון ממועצ 80 בארבעה קורסים בסמסטר הראשון.

 


תעודה


סטודנטים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם במסלול, זכאים לקבלת תואר שני במנהל עסקים MBA, המוענק מטעם המרכז האקדמי פרס.

עוד מסלולי לימוד - המרכז האקדמי פרס

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם