רוצה פרטים על תואר שני בניו מדיה?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני במדיה חדשה - האדם בעידן המידע

מחפש/ת מידע על לימודים? תואר שני בניו מדיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני במדיה של העידן הדיגיטלי
 
תכנית לתואר שני במדיה של העידן הדיגיטלי עוסקת בדרכי ההשפעה של אמצעי התקשורת החדשים - האינטרנט, הטלפונים החכמים והרשתות החברתיות, על האדם הפרטי ועל התרבות הפוליטית. כיצד משרת הפייסבוק את המנהיגים? איך מתארגנות קבוצות אזרחיות ברשת החברתית? באיזה אופן שינתה רשת האינטרנט העולמית את התפישה של האדם הפרטי? מה אומרים לנו כשאיננו שמים לב? מהם דפוסי הצריכה של רעיונות ודעות בעידן הדיגיטלי? האם הטלפון החכם יגרום לנו לקנות יותר? – בשאלות אלו ואחרות עוסקים לימודי המוסמך בתקשורת דיגיטלית.
 
 
תכניות הלימודים
 
ישנן תכניות לימודים לתואר השני, שהן בעלות אוריינטציה יותר מעשית, העוסקות באסטרטגיות שיווקיות ופוליטיות הנעזרות בתרבות הדיגיטלית החדשה. לעומתן, תכניות אחרות הן בעלות אופי עיוני יותר, כאשר הן חותרות להגיע להבנה פילוסופית עמוקה באשר לשינויים המתרחשים בתרבות החברתית והאנושית עם עליית הניו מדיה.
 
תכניות מסוימות כוללות חובת מעבר של קורסים בשיטות מחקר כמותיות ואיכותיות כנהוג בפקולטות למדעי החברה, ואילו אחרות שמות דגש על עבודות רפרט וסמינריון כנהוג בפקולטות למדעי הרוח. בכל המוסדות האקדמיים הסטודנטים בתכנית רוכשים קודם בקיאות בגישות תיאורטיות ומודלים מחקריים בתקשורת, כשעל גבם, לאחר מכן, נלמדות הגישות המרכזיות, ומתכוננות הסוגיות המיוחדות, לתקשורת בעידן הדיגיטלי.
 
מתכונת הלימוד
 
בדרך כלל מסלולים לתואר שני במדיה דיגיטלית מתקיימים בתכניות ללא כתיבת תזה. יוצאת מן הכלל בעניין זה היא האוניברסיטה העברית בירושלים, שבה ניתן לבחור בין מסלול מחקרי לעיוני. משך הלימודים האופייני לתואר זה הוא שנתיים. באוניברסיטת תל אביב מציעים מסלול מיוחד למנהלים לתואר שני בשנה אחת.
 
נושאי לימוד
 
  • תקשורת השתתפותית
  • תרבות הפופ
  • מסרים סמויים בתקשורת
  • אינטראקטיביות
  • כריית מידע וניתוח נתונים
  • התמזגות מדיה
  • גלובליזציה בעידן הניו מדיה
  • זהות הסובייקט
  • תקשורת, טכנולוגיה וחברה
  • קשר אדם ומכונה
  • עליית השפה הבלתי רשמית
  • תופעת הפיראטיות
  • מעיתונות מודפסת לעיתונות מקוונת
  • סייבר ומציאות מדומה
  • המעבר מתרבות הטקסט לתרבות המידע
  • יחסי ציבור ודיפלומטיה     
  • התנהגות אנטי חברתית ברשת האינטרנט     
  • ועוד
 
תנאי קבלה
 
לתואר שני זה יכולים להתקבל בוגרי תואר ראשון, שסיימו את לימודיהם בממוצע 80 עד 85 ומעלה. ייתכנו לימודי השלמה במהלך חודשי הקיץ, לקראת תחילת שנת הלימודים האקדמית. במקומות מסוימים מבקשים מן המועמדים לנסח הצהרת כוונות כתנאי קבלה לתואר השני.
 
 
מוסדות לימוד
 
  • המרכז הבינתחומי הרצליה – מקיים לימודים לתואר שני במדיה חדשים במתכונת לימודי ערב חד שבועיים ושישי בבוקר. המסלול הוא מעשי ותיאורטי כאחד.

 

  • אוניברסיטת תל אביב – מקיימת תכנית מוסמך למנהלים בפילוסופיה, מידע ותרבות דיגיטלית, הפונה לבעלי משרות בכירות בענף התקשורת, הכלכלה, השיווק וההייטק. התכנית נמשכת שנה אחת.

 

  • האוניברסיטה העברית בירושלים – במסלול המתקיים באוניברסיטה זו קיים דגש על תפישת האינטרנט כסוכן של תרבות פופולרית, ומנקודת מבט זו מתפתח הן דיון אקדמי והן כר לשיתוף פעולה פורה בין דיסציפלינות שונות, וכן בין האקדמיה לעולם ההייטק.

 

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל - מקיימת מסלול לתואר שני בתקשורת, הכולל מקבץ בתחום האינטרנט והמדיה הדיגיטלית. מטרת המסלול היא להכשיר מנהלי תוכן הן באמצעי התקשורת המסורתיים והן במדיה החדשה. 
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני בניו מדיה?

רוצה לדעת יותר על תואר שני בניו מדיה?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד תואר שני בניו מדיה

חוות דעת של סטודנטים: תואר שני בתקשורת

התקבלו 2 דירוגים בציון ממוצע 4.5 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp