רוצה פרטים על תואר שני בטיפול במוזיקה לחרדים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני בתרפיה במוזיקה לחרדים

רוצה לדעת על תואר שני בטיפול במוזיקה לחרדים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני MA בטיפול במוזיקה לחרדים


מטפלים בצלילים


לשירים, ללחנים ולנגינה יש קשר עמוק עם העולם הרגשי שלנו. מחקרים הראו כי למוזיקה יש פוטנציאל לריפוי ולשיפור המצב הנפשי במקרים רבים. התרפיה באמצעות מוזיקה היא תחום טיפולי שמשלב בין ענף הפסיכולוגיה לעולם האמנות, דרכו מסייעים לאוכלוסיות שונות, החל מילדים ועד לבני הגיל השלישי, שמתמודדים עם קשיים נפשיים, התנהגותיים, רגשיים וחברתיים. דרך שירה ונגינה משותפת המטפלים עוזרים למטופלים להתמודד עם מצוקות ומשברים, להגביר את הביטחון העצמי ואפילו לשפר את הבריאות הפיזית.


במסגרת התואר השני בתרפיה במוזיקה לחרדים, יכולים סטודנטים שומרי מצוות לרכוש מיומנויות טיפול וכך להשתלב בענף התרפיה באמצעות אמנויות. במהלך התואר הם מכירים את הפוטנציאל הטיפולי של המוזיקה ולומדים להשתמש בה כדי לסייע למטופלים במגוון מסגרות. התכנית מותאמת במיוחד לצרכים של סטודנטים מהמגזר החרדי ותכניה עומדים בערכי ההלכה.

 


למי מיועדים הלימודים


תואר שני בטיפול במוזיקה מתאים לגברים ולנשים חרדים בוגרי תואר ראשון ובעלי ניסיון במוזיקה ובנגינה, שמעוניינים לעסוק בתרפיה באמצעות מוזיקה למגוון אוכלוסיות.


תכנית הלימודים


הסטודנטים בתכנית זו לומדים כיצד ניתן לסייע למגוון אוכלוסיות דרך התרפיה במוזיקה ודנים באופן בו שירה, נגינה והלחנה משפיעים על נפש האדם, על התנהגותו ועל עולמו הפנימי. כך, הם מכירים תיאוריות שונות מן הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה ומשלבים אותן עם גישות בטיפול באמצעות אמנויות. בהמשך, הם עוסקים בהתאמת הטיפול לילדים עם צרכים מיוחדים במסגרות החינוך המיוחד, לנפגעי נפש, לאוטיסטים ולקשישים.


מתכונת הלימוד


התואר השני לחרדים בתכנית זו מתפרש על פני כשנתיים ונערך במסלול ללא כתיבת תזה. השיעורים מרוכזים ביום אחד בשבוע ומתקיימים במסלולים נפרדים לגברים ולנשים. קיימות תכניות שמתאימות לבוגרי לימודי טיפול במוזיקה שמעוניינים להשלים את השכלתם לתואר שני וכן תכניות אחרות להכשרת סטודנטים חסרי רקע בתרפיה במוזיקה. הסטודנטים משתתפים בשיעורים עיוניים ובסדנאות מעשיות בהן הם מתנסים באופן פעיל בטיפול וגם מפתחים את המיומנויות המוזיקליות שלהם.

 


תנאי קבלה


לתואר השני במסלול זה מתקבלים מועמדים בעלי תואר ראשון לפחות, בעדיפות לבוגרי לימודי מוזיקה או מקצועות אחרים במדעי החברה או הטיפול. עליהם להיות גם בעלי ניסיון של כחמש שנים בנגינה בפסנתר וניסיון של שלוש שנים בנגינה בכלי נוסף. כמו כן, יכולים ללמוד בתכנית בוגרי תכניות הכשרה בתרפיה במוזיקה במסגרות אחרות.


מועמדים שעומדים בדרישות הסף מוזמנים לראיון קבלה לקביעת מידת התאמתם לתכנית. חסרי ניסיון קודם במוזיקה צריכים להשתתף במכינה שמתקיימת לפני תחילת הלימודים, שמתפרשת על פני שנה אחת.


תעודה


סטודנטים שמסיימים בהצלחה את הלימודים בתכנית ועומדים בכל חובות המסלול מקבלים תואר שני MA בתרפיה במוזיקה, שמוענק מטעם מוסד הלימוד.


מוסדות

 

 

  • המכללה החרדית ירושלים: התואר השני בתרפיה במוזיקה במכללה החרדית ירושלים הוא פרי שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן. זוהי תכנית שמיועדת לנשים חרדיות בלבד והיא מתקיימת בשני מסלולים, האחד לנשים בעלות ניסיון של שלוש שנים לפחות בתרפיה במוזיקה והשני לחסרות ידע קודם בטיפול מוזיקלי או בטיפול בקול שמעוניינות ללמוד את התחום. הסטודנטיות בשני המסלולים משלבות התנסות מעשית בעבודת הטיפול ובפיתוח מוזיקלי אישי לאורך לימודיהן.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני בטיפול במוזיקה לחרדים?

רוצה לדעת יותר על תואר שני בטיפול במוזיקה לחרדים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תואר שני בטיפול במוזיקה לחרדים