חינוך בעידן טכנולוגיות המידע לתואר שני במכללת קיי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על תואר שני בחינוך וטכנולוגיות מידע - מכללת קיי.

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


תואר שני בחינוך בעידן טכנולוגיות המידע במכללת קיי

 

חינוך עתידני

 

האם עבר זמנם של הספרים, המחברות והקלמרים? האם בעוד כמה שנים ספורות המורים יתקשרו עם התלמידים אך ורק באמצעות מסך המחשב? ולאן מובילה אותנו מהפיכת טכנולוגיית המידע? מכללת קיי מציעה תכנית לימודים לתואר שני שעוסקת בנושא החינוך בעידן טכנולוגיות המידע. המסלול מיועד למורים שרוצים להרחיב את הבנתם הטכנולוגית ולשלבה בעשייה החינוכית, באמצעות תכניות לימוד מקוונות ופרויקטים מתוקשבים, ואף להוביל ולהטמיע את השינוי במוסדות הלימוד בהם הם פועלים.

 

מטרות התכנית

 

תכנית זו לתואר שני בחינוך שואפת להקנות למשתתפיה ידע פדגוגי וטכנולוגי רחב ומקיף, לטפח בסטודנטים יכולות וכישורים להתמודדות עם אתגרים חדשים במסגרות החינוכיות ולהנהגת שינויים בבתי הספר. התכנית מקנה הבנה תיאורטית וכלים יישומיים, ומעניקה תשתית מחקרית להבנת השינויים שחלו בחברה הישראלית בעקבות התפתחות הטכנולוגיה.

 

תכנית הלימודים

 

התכנית מורכבת משלושה אשכולות מרכזיים, שעוסקים בתחומים הבאים: הוראה ולמידה באמצעות כלים טכנולוגיים, הטמעת חידושים במערכת החינוך ובמסגרות לימודיות, ותמורות חברתיות ותרבותיות שחלו בעקבות עליית האינטרנט, הרשתות החברתיות והאפליקציות הסלולריות. הסטודנטים אף רוכשים כלים מתקדמים בהוראת מקצועות שונים, ועוסקים בדרכים לשילוב אמצעים ממוחשבים בדרכי הוראה ומערכי שיעור. בפן נוסף, הם דנים בהשפעתה של התרבות הטכנולוגית החדשה על עולמם של הילדים והנוער ועל חוויותיהם החברתיות, השונות בהרבה מאלו של הדור הקודם.

 

מתכונת הלימוד

 

הקורסים בתכנית לתואר השני משלבים מפגשים פרונטאליים ושימוש במערכות ניהול למידה. חלקם אף מתקיימים בסביבה מקוונת ובשיטת הלמידה מרחוק. התכנית מבוססת על דיגום עקרונות פדגוגיים המותאמים במיוחד לעידן המידע החדש. המשתתפים מבינים את היתרונות וההזדמנויות שהביא עמו המחשוב, וזאת בדמות כלים חדשים שנועדו לתרום לפיתוח היצירתיות אצל תלמידים, לפתרון בעיות, ליצירת מרחב למידה שיתופי ופעיל, ועוד.

 

נושאי לימוד

 

  • עולמות וירטואליים ומשחקים
  • תרבות בעולם דיגיטלי
  • שימוש בכלים ממוחשבים למחקר
  • תקשורת ניידת וסימולציות
  • הערכת סביבת הלמידה המתוקשבת
  • הוראה בסביבה מתוקשבת
  • תרומתן של המערכות הטכנולוגיות לחינוך
  • פילוסופיה בחברה טכנולוגית     
  • תרבות המחשב והאינטרנט בישראל ובעולם
  • ועוד
  • מקומן ומעמדן של הרשתות החברתיות בחינוך     
 

 

סגל הוראה

 

בראש התכנית עומדת מרצה בעלת תואר דוקטורט, העוסקת בתחומי הוראת המדעים בשילוב כלים ממוחשבים. מרצה זו אף מכהנת כראש רשות המחקר במכללת קיי.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לתואר שני בחינוך בעידן טכנולוגיות המידע במכללת קיי נדרשים להיות בוגרי תואר ראשון בחינוך עם זכאות לתעודת הוראה, שסיימו את הלימודים בממוצע 80 ומעלה, והם בעלי ניסיון בסיסי בשימוש בטכנולוגיות מידע. כמו כן, נדרש ניסיון מעשי בהוראה של לפחות שלוש שנים, ושני מכתבי המלצה המעידים על אופי התפקיד בבית הספר ועל הכישורים המקצועיים. העדפה תינתן למועמדים בעלי רקע בהפעלת פרויקטים מתוקשבים.

 

תעודה

 

לבוגרי המסלול שעמדו בכל הדרישות בהצלחה, תוענק תעודת תואר שני .M.Ed מטעם מכללת קיי, בתכנית "חינוך בעידן טכנולוגיות מידע". נדרש אישור מטעם המועצה להשכלה גבוהה לשם קבלת התואר.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת קיי - המכללה האקדמית לחינוך

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

פורום לימודי חינוך

קבלה להוראת אנגלית בבתי ספר
סמואל
ללא תגובה
מורה או גננת בחינוך המיוחד
נעמי
ללא תגובה
לימודי המשך - ייעוץ חינוכי
בר
ללא תגובה
קבלה לתואר שני בהבעה ויצירה
יפית בנק
ללא תגובה
סיכוי קבלה לתואר שני בחינוך עם ממוצע 78 בתואר ראשון
נאדרה
ללא תגובה
הסבה להוראת לביולוגיה מסיעוד
יעקוב זמירה
1 תגובות
גננת יכולה לעשות תואר שני בחינוך מיוחד?
נועה
1 תגובות
הרחבת הסמכה לתעודת הוראה בפיזיקה
דינה
1 תגובות
סטאז' בהוראה לאחר חמש שנים מסיום התואר
צפורה
2 תגובות
כמה מרוויחה גננת עם תואר ראשון?
חנה
1 תגובות
ביקוש לגננת בגן עירייה
אושרית
1 תגובות
בירור לגבי תנאי העסקה
שרה
1 תגובות
המשך לימודים אחרי תואר ראשון
אמירה
1 תגובות
מסלול הכשרה למורה שלח
איתן
1 תגובות
הסבה להוראת מוסיקה מחינוך מיוחד
רים חנא
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,701 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון 588 חוות דעת

  • 4.1

    האוניברסיטה הפתוחה 1,250 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר 682 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה