תואר שני בחינוך גופני לאוכלוסיות בהדרה ובסיכון במכללת קיי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על מכללת קיי - תואר שני בחינוך גופני .

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


תואר שני בחינוך גופני וספורט לאוכלוסיות בהדרה ובסיכון במכללת קיי

 

בזכות הגוף

 

לספורט יתרונות רבים. אחד מהם הוא האפשרות לקבל את ההזדמנות להרגיש שוב כמו ילד ולהיות חלק מתוך קבוצה. אף על פי שתמיד יהיה הנער המוביל והחזק יותר, בעל היכולות הגופניות המפותחות, ולעומתו – הילד החלש והמופנם, בכל זאת כולם משתתפים באותו המשחק, נמצאים בקבוצה אחת או מתחרים כנגד קבוצה אחרת ונלחמים למען אותה מטרה. בכדי שאותם נערים ונערות הנמצאים בקצוות ובשוליים, יוכלו להיות באמת חלק מהקבוצה, יש צורך ליצור תשתית מתאימה ולהעצים אותם על יד מתן תפקידים מסוימים או משחקים רלוונטיים, ולעודד אותם להעז ולהיפתח.

 

מכללת קיי מציעה תכנית ללימודי תואר שני בחינוך גופני, העוסק בסוגיית הספורט והחברה ובשילוב של קבוצות שוליים. מטרתה המרכזית של התכנית היא להקנות למשתתפיה כלים תיאורטיים ויישומיים, כדי שיוכלו לשלב בהצלחה את האוכלוסיות שנמצאות בשוליים בתוך החברה הנורמטיבית, כמו בני נוער בסיכון ונערים עם מוגבלויות ונכויות פיזיות. התכנית מיועדת למורים לחינוך גופני ולספורט, המעוניינים להרחיב את תחום התמחותם ורוצים להתמודד עם אתגרים חברתיים, פסיכולוגיים וגופניים.

 

תכנית הלימודים

 

תכנית לימודים זו לתואר שני בחינוך מקנה ידע תיאורטי אודות המאפיינים החברתיים והפסיכו-ביולוגיים של גיל הנעורים. הסטודנטים נחשפים למחקרים ולגישות סוציולוגיות ופסיכולוגיות, הם רוכשים כלים להתמודדות עם מצבים חברתיים שונים ומפתחים מיומנויות להובלת שינויים מהותיים בקהילה. המשתתפים רשאים לבחור בין התמחות העוסקת בפן התיאורטי בנושא הספורט בחברה, ובין התמחות מעשית בעבודה עם אוכלוסיות נוער מיוחדות.

 

מבנה הלימודים

 

משך הלימודים לתואר המוסמך הוא שנתיים אקדמיות, המתפרשות על פני ארבעה סמסטרים. הלימודים מתקיימים אחת לשבוע במהלך יום שלם. במסגרת תכנית הלימודים הסטודנטים מתבקשים לבצע פרויקט גמר, המשלב עבודה מעשית, המבוססת על חומרים תיאורטיים ומחקרים אקדמיים.

 

נושאי לימוד

 

  • תזונה נכונה בגיל הנעורים
  • סטייה חברתית
  • תהליכי גדילה והתפתחות
  • פוליטיקה של הגוף
  • קידום התנהגות נורמטיבית
  • טיפול בהשמנת יתר
  • דרכי מניעת אלימות בספורט
  • סוגיות אתיות בחינוך
  • הפילוסופיה של החינוך הגופני
  • פיזיולוגיה של מתבגרים
  • התמודדות עם נערים מנותקים
  • משחקי תנועה קהילתיים     
  • קהילות בהדרה ואוכלוסיות שוליים      
  • ועוד

 

סגל ההוראה

 

בראש התכנית לתואר שני בחינוך גופני וספורט במכללת קיי עומדים שני חוקרים מרשימים. האחד הוא פרופסור המתמחה בחינוך בלתי פורמלי, ועוסק במחקריו בנושאים הבאים: הגירה ופשיעה, תופעת הזנות בקרב בני נוער, רצח בנות זוג, רצח מרובה קורבנות ועוד. השני הוא בעל תואר דוקטור, המתמחה בקהילות בהדרה, וחוקר את התחום של משחקי כדור ומשחקי האדם.

 

 

תנאי קבלה

 

המועמדים למסלול זה נדרשים להיות בעלי תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך גופני, עם ממוצע ציונים של 80 ומעלה. כמו כן, נדרש ניסיון מעשי של שלוש שנים ויותר בהדרכת פעילות ספורטיבית במערכת החינוך. בעלי תואר ראשון בחינוך שאינם בעלי תעודת הוראה בחינוך גופני, יכולים להגיש את מועמדותם, בתנאי שישלימו קורסים רלוונטיים בתחומי הספורט ומדעי גוף האדם.

 

תעודה

 

לבוגרי המסלול שסיימו בהצלחה יוענק תואר שני M.Ed. בחינוך גופני וספורט לקהילות בהדרה. המועצה להשכלה גבוהה צריכה לאשר את מענק התואר. 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת קיי - המכללה האקדמית לחינוך

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

פורום לימודי חינוך

קבלה להוראת אנגלית בבתי ספר
סמואל
ללא תגובה
מורה או גננת בחינוך המיוחד
נעמי
ללא תגובה
לימודי המשך - ייעוץ חינוכי
בר
ללא תגובה
קבלה לתואר שני בהבעה ויצירה
יפית בנק
ללא תגובה
סיכוי קבלה לתואר שני בחינוך עם ממוצע 78 בתואר ראשון
נאדרה
ללא תגובה
הסבה להוראת לביולוגיה מסיעוד
יעקוב זמירה
ללא תגובה
גננת יכולה לעשות תואר שני בחינוך מיוחד?
נועה
1 תגובות
הרחבת הסמכה לתעודת הוראה בפיזיקה
דינה
1 תגובות
סטאז' בהוראה לאחר חמש שנים מסיום התואר
צפורה
2 תגובות
כמה מרוויחה גננת עם תואר ראשון?
חנה
1 תגובות
ביקוש לגננת בגן עירייה
אושרית
1 תגובות
בירור לגבי תנאי העסקה
שרה
1 תגובות
המשך לימודים אחרי תואר ראשון
אמירה
1 תגובות
מסלול הכשרה למורה שלח
איתן
1 תגובות
הסבה להוראת מוסיקה מחינוך מיוחד
רים חנא
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,701 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    המכללה האקדמית אשקלון 451 חוות דעת

  • 4.0

    האוניברסיטה העברית בירושלים 928 חוות דעת

  • 4.0

    המרכז האקדמי לב 1,450 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה