רוצה פרטים על תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית

רוצה לדעת על תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית

 

סינתזה מורכבת

 

תחום הפסיכולוגיה הארגונית עוסק בארגון השלם ובכל הפרטים שבתוכו – בראייה כוללת וסינרגית של כל מרכיביו. הוא מתמקד ביישום של תיאוריות ושל שיטות מחקר יישומיות, בארגונים ובחברות בגדלים שונים והוא מושתת בעצם על הפסיכולוגיה של הקבוצה.

 

לימודים לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מכשירים פסיכולוגים המתמקצעים בכל הקשור בעולם הקבוצה בגדליה השונים ובמגוון רחב של ענפים. כך, לימודים במסלול זה מכשירים את בוגריהם לשמש בתפקידים שונים הקשורים בייעוץ ארגוני, בפיתוח ובניהול ארגוני, במשאבי אנוש ועוד – מתוך ראייה כלל מערכתית השואפת לשפר ולייעל את התהליכים בארגון המסוים ולהפיק את המרב ממנו, כמכלול, ומכל המרכיבים השותפים בו – תוך דאגה לרווחת כולם. זהו מקצוע הדורש הבנה מעמיקה בנפש האדם כמו גם הבנה מעמיקה ב"נפש" הארגון – על כל המשתמע מכך, וכמו כן הוא דורש יכולת לערוך סינתזה נכונה בין שלל המרכיבים, בזמן מסוים ובמצב נתון. 

 

על הלימודים

 

לימודי תואר שני בפסיכולוגיה במסלול זה שמים דגש על השתלבות בוגריהם בעולמות הקשורים בחברות ובקבוצות, והם מציידים את הסטודנטים בכל הידע והניסיון המעשי הדרושים, בין השאר: לקדם תהליכי שיפור וייעול, להתמקצע בתהליכים מערכתיים בראייה כוללת הוליסטית של הפרט והכלל בחברות, לדאוג לרווחת כוח האדם והעובדים מתוך הדרכת ההנהלה בכל הקשור בכך ואף מתוך ראיית הצד שלה בארגון, לשפר תהליכי גיוס ומיון עובדים ולפתח חדשים, לשכלל התנהגויות ארגוניות, להטמיע שינויים ולפתח מנהיגות בקרב העובדים וההנהלה – כל זאת ועוד, מתוך ראיית הארגון כמכלול ומתוך הבנה עמוקה של כל צרכיו ושל יחסי הגומלין ביניהם.

 

נושאי הלימוד

 

מבין נושאי הלימוד במסלולים השונים לתואר זה:

 

  • מיומנויות ומתודות ריאיון
  • הכשרה בארגון
  • פסיכולוגיה של הקבוצה
  • מיון כוח אדם
  • מבוא להתנהגות ארגונית
  • ניהול ידע בארגונים
  • פיתוח הדרכה בארגונים
  • מבחנים, שאלונים ודירוג
  • תיאוריה ויישום של אבחון ארגוני
  • מיומנויות ומתודות ייעוץ
  • יסודות הפסיכולוגיה התעסוקתית והארגונית
  • ועוד

 

 

מהם תנאי הקבלה?

 

מתקבלים בוגרי פסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות לתואר ראשון, שברשותם ממוצע ציונים שנע בדרך כלל בין 88 - 90. נוסף על כך, יש צורך בהצגת ציון בבחינת מתא"ם (או מבחן מקביל כגון GRE). המועמדים עוברים ראיון מול ועדה שבו יש להציג המלצות וקורות חיים המעידים על ניסיון מקצועי ואקדמי רלוונטי. במקרים מסוימים יכולים להתקבל גם בוגרי מקצועות מדעיים שונים, בכפוף לביצוע השלמות לפי שיקולי מוסד הלימוד.

 

מוסדות לימוד אפשריים


 

  • אוניברסיטת אריאל בשומרון – מציעה  מגמה ארגונית-חברתית-תעסוקתית, בבחירה במסלול עם תזה וללא תזה. תנאי הקבלה למסלול הם תואר ראשון בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות בממוצע מינימלי של 88, מבחן מתא"ם בציון מינימלי של 95, וכן ריאיון אישי ומעבר של ועדת קבלה.

 

  • המרכז האקדמי רופין (עמק חפר - השרון) - במרכז האקדמי רופין מתקיימת תכנית לתואר שני שאורכה שנתיים, הסטודנטים יכולים לבחור בין התמקדויות: ייעוץ ארגוני, הערכה ארגונית או מחקר.

 

  • הטכניון (חיפה) - הטכניון מציע תכנית לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית, שמציעה לבוגרי לימודי פסיכולוגיה כלים מחקריים בתחום ההתנהגות במקום העבודה. מוסד זה עורך גם תכני, לתואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית.

  

  • אוניברסיטת בר-אילן (רמת גן) – מקיימת מבחר מסלולים ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה, וביניהם גם המסלול בפסיכולוגיה חברתית-ארגונית. הלימודים נמשכים כשנתיים.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

לימודי תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מכשירים את בוגריהם לעיסוק מבוקש בשוק – במגוון רחב של חברות, של ארגונים ושל קהילות. בכל מקום שבו קיימת קבוצה, מוטב שיהיה פסיכולוג ארגוני שיידע לנתב אותה בצורה הטובה ביותר – באופן העונה על צרכי הפרט שבתוכה, בד בבד עם מתן מענה על צרכי הארגון – כך שכולם יוצאים נשכרים. מלאכתו של הפסיכולוג הארגוני היא עריכת סינתזה מורכבת בין כל רכיבי המערכת, האנושיים והנוספים, באופן המביא לתוצאה המיטבית לאותו ארגון – בזמן נתון ובמצב מסוים.

 

תפקידים פופולריים בתחום כוללים יועצים ארגוניים, מנהלי מיון וגיוס, יועצי קריירה, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי פיתוח ארגוני, הדרכה ארגונית, הערכה ועוד. בין הענפים שהביקוש להם הולך וגובר נכללים אחראיים על תחומי איזון משפחה ועבודה וענף ה - Well being בעבודה.

מסגרות התעסוקה עצמן מגוונות למדי וכוללות חברות בתחומי המסחר והשירותים, חברות הייטק, גופים פיננסיים, חברות בסקטור הציבורי כגון מועצות מקומיות ועיריות, וכן גופים פרטיים כגון מכוני מיון וייעוץ

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית?

רוצה לדעת יותר על תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית
שאלות הגולשים בנושא
תואר שני פסיכולוגיה ארגונית - תנאי קבלה
תנאי קבלה לתואר שני פסיכולוגיה ארגונית
תואר שני - פסיכולוגיה ארגונית או ייעוץ ארגוני?
תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית או ייעוץ ארגוני?
קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית
האם צריך המלצה מהתנדבות כדי להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית?
ממוצע הקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית