לימודים > תואר שני > הדסה - תואר שני ניהול ארגוני שירות

תואר שני בניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה

תואר שני בניהול ארגוני שירות MA במכללה האקדמית הדסה


מקדמים מהפכה בתפישת השירות


בשנים האחרונות מתחוללת מהפכה בארגונים בתחום השירות, כאשר יותר ויותר חברות בסדר גודל בין לאומי שמים את ערכי השירותיות במרכז ומשנים את כללי המשחק בענף זה, ביניהן אפשר למנות ארגוני ענק כגון גוגל ואמזון ועוד שלל סטארט אפים וחברות בעולם וגם בישראל. מנהלים מן הדור החדש שידועים בשמם מנהלים מכווני שירות. מנהלים אלה מתמקדים בהובלת יחידות הארגון לתכנון של יחידות השירות, לניתוח יכולות העמידה ביעדים דרך ניתוח ואיסוף נתונים מתאימים וכן בהטמעתו של קוד אתי ושינוי תודעתי אצל העובדים בחברה.


במכללה האקדמית הדסה מתקיים תואר שני בניהול ארגוני שירות, מסלול שבא להכין את משתתפיו לשינוי של תפישת ניהול השירות בארגונים במשק. התכנית לתואר שני שואפת להכשיר את הסטודנטים לאחד התפקידים המבוקשים בתחום ניהול הארגונים והוא מנהלים מכווני שירות. היא מותאמת למגמה הדומיננטית בארגונים בארץ וברחבי העולם לפיתוח מנגנונים לשירות עצמי ומקנה לתלמידיה ידע ושלל כלים לפיתוח יוזמות ותהליכים בזירת השירות.


תכנית הלימודים


תלמידי התכנית מעמיקים את הבנתם בניהול השירות בארגונים והם מפתחים יכולות תיאורטיות ויישומיות בין תחומיות והוליסטיות שמשלבות בין חברה, ניהול וכלכלה בעידן הגלובלי והגלוקאלי של היום, תוך שימת דגש על היבטים אקולוגיים, טכנולוגיים וחברתיים שמצויים בשינוי מתמיד. הם דנים לעומק בשירות כתפישת עולם בין תחומית וכוללנית ולומדים כיצד להתמודד עם מצבי שינוי ואתגרי ניהול עכשוויים בסביבות מורכבות. כמו כן, הם בונים מיומנויות יזמות ויצירתיות שיכולות לסייע לפתח פרויקטים חדשים בתחום השירות.

 


מתכונת הלימוד


תכנית התואר השני נפרשת על פני ארבעה סמסטרים והיא נלמדת במשך שנתיים. המסלול מותאם במיוחד לצורכיהם של סטודנטים עובדים וכך השיעורים מתקיימים באחד מימי השבוע בשעות אחר הצהריים והערב וכן בימי שישי בבוקר. התכנית כוללת הרצאות עיוניות, לימוד עמיתים, חקר של מקרי בוחן וסיורים לימודיים.


נושאי הלימוד


הנושאים שנלמדים במהלך התכנית כוללים גם:

 

  • קיימות כמנוע לניהול שירות
  • שירות מקוון וסחר אלקטרוני
  • אתיקה של שירותיות ושירות
  • ניהול אסטרטגי ותכנון שירות
  • הטמעת איכות שירות בארגונים
  • כלכלה מיקרו ומאקרו מתקדמת
  • צריכה המונית ומנגנונים לשירות עצמי
  • הנפקה בורסאית בסטרטאפים ישראליים  
  • ארגון OECD
  • ניהול מכוון שירות
  • ניתוח דוחות כספיים
  • שירות במגזר הציבורי
  • כלכלה בדרום הגלובלי
  • חדשנות בארגוני שירות   
  • ועוד

 


סגל הוראה


בראש המסלול ניצבת חוקרת בעלת תואר דוקטור. תחומי המחקר שלה כוללים אנתרופולוגיה רפואית וטיפול סיעודי בקשישים.


תנאי קבלה


לתכנית יכולים להתקבל מועמדים בוגרי תואר ראשון בענפי הניהול השונים ממוסד אקדמי מוכר שממוצע הציונים שלהם 80 ומעלה. כמו כן, יש לעבור ראיון קבלה שמתקיים מול וועדת קבלה. מועמדים מתחומי לימוד אחרים, שאינם ניהול, נדרשים להשלמות.

 

 

תעודה


לסטודנטים אשר משלימים את כל הדרישות בתכנית בהצלחה ניתן תואר שני MA מוסמך בניהול ארגוני שירות שמוענק על ידי המכללה האקדמית הדסה.



עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית הדסה ירושלים:



 

חוות דעת של סטודנטים: הדסה - תואר שני ניהול ארגוני שירות (1 חוות דעת)
התקבלו 1 דירוגים בציון ממוצע: 4.0 מתוך 5    
סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן לכל חוות הדעת
, תואר שני בהפרעות בתקשורת - מכללת הדסה, 24/07/2017

דירוג: 4/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
אוהבת את האווירה הסטודנטיות המקצועיות
פחות אוהבת את הקפדנות והדרישות הגבוהות

על הקמפוס
יפה, מטופח, ישנם פרחים וטיפוח סביבתי. אוירה נעימה ורב תרבותית

   









פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English