רוצה פרטים על תואר שני בהנדסת תוכנה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר שני בהנדסת תוכנה

רוצה לדעת על תואר שני בהנדסת תוכנה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בהנדסת תוכנה

 

לימודים אקדמיים בתחום הנדסת התוכנה משלבים בין תחומים שונים כגון חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב ומערכות ספרתיות ומקנים לסטודנטים את הכלים, הידע והמיומנויות הנדרשים לשם ניהול, הקמה, תכנון ותחזוקה של מחשבים ותוכנה.

בלימודי תואר שני בהנדסת תוכנה הסטודנטים נחשפים לשיטות יישום חדשות ולסוגיות אופייניות בארגונים מודרניים. הכשרת הסטודנטים כוללת הרחבת ידיעותיהם בתחומים הבאים: ניהול משאבים ולוחות זמנים בפרויקטים של תוכנה, אנליזה נומרית ואימות מערכות, ביולוגיה חישובית ומתודולוגיות לפיתוח תוכנה.

לימודי תואר שני בהנדסת תוכנה כוללים אוריינטציה מחקרית ושמים דגש על הקניית כלים מתקדמים ומתודולוגיות להטמעה בתעשייה. בוגרי התוכנית יצויידו במיומנויות הדרושות לשם ניהול והובלה של מיזמי תוכנה ולשם ביצוע מחקרים מדעיים מתקדמים.
 

 

קהל יעד

 

מהנדסי תוכנה רבים מוצאים עצמם, בשלב כלשהו בקריירה, מלאי רצון לנהל ולהוביל תהליכים מדרג בכיר יותר. בפני מהנדסים אלה עומדת האפשרות להעמיק את ידיעותיהם ולהמשיך לתואר שני בהנדסת תוכנה.

 

מסלולים אלה מיועדים לבוגרי תואר ראשון בהנדסת תכנה ובמקצועות הנדסיים משיקים כגון אלקטרוניקה, חשמל, תקשורת מחשבים וכן תארים במדעים מדויקים.

 

תוכנית הלימודים

 

הסטודנטים רוכשים השכלה עיונית ומעשית שתכשיר אותם לתפקד כמהנדסי תוכנה, ולנהל ולהוביל פרויקטים הקשורים לפיתוח. מלבד זאת, הלימודים מעניקים לסטודנטים כלים להשלמת פרויקטים מורכבים ומפתחים את יכולותיהם להעריך את הכדאיות שבאימוץ שיטות וכלים הנדסיים עתידיים.

 

במהלך לימודיהם הסטודנטים עוסקים בפתרון בעיות הדורשות התמודדות עם פרדיגמה או אלגוריתם בתורה מעשית. תוכנית הלימודים מכסה חומר עיוני ומעשי מעמיק שייספק לבוגרי התוכנית מיומנויות הובלה וניהול של פרויקטי תכנה.

 

נושאי לימוד

  

  • ניהול צוותי פיתוח תכנה
  • מנשקי משתמש
  • כריית מידע למוסמכים
  • מערכות מבוזרות
  • לוגיקה למדעי המחשב
  • אופטימיזציה בקומפילרים
  • הגנה במערכות מתוכנתות
  • תורת הקירובים הנומריים
  • השתלמות יחידנית בהנדסת תכנה
  • מידול מערכות אקולוגיות
  • הבטחת איכות תכנה ושיפור תהליכים
  • הנדסת דרישות ושימושיות
  • מתודולוגיות מתקדמות לפיתוח תוכנה
  • ועוד.

 

לקראת סיום המסלול יש להגיש עבודת גמר, שנועדה להביא את הסטודנטים להבנה מעמיקה והפנמה של חומרי הלימוד באמצעות יישום מעשי. ביצוע עבודת הגמר יכלול סקר ספרות וכן את מימוש כל שלבי מחזור החיים של פיתוח תכנה. ההתנסות בביצוע פרויקט מעשי בהיקף גדול תורמת להקניית מיומנויות בניהול ובהובלה של פרויקטים בתחום התוכנה.

 

הבוגרים נחשבים למומחים בתחומם ורבים מהם פונים בתום לימודיהם להשלמת הדוקטורט בתחום.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה כוללים: תואר ראשון במדעי המחשב, הנדסת מחשבים, בהנדסת אלקטרוניקה, בהנדסת חשמל בהתמחות בחומרה או בהנדסת תוכנה. כמו כן, ישנה דרישה להצגת ממוצע ציונים של 80 לפחות. חלק ממוסדות הלימוד דורשים גם המלצות מגורמים רלוונטיים.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי תואר שני בהנדסת תוכנה הינם מומחים מבוקשים ביותר במשק הישראלי. התעשייה הישראלית נמצאת כל העת בפיתוח ועל כן הביקוש למומחים מובילים בתחום גדל מדי שנה. בוגרי הלימודים ישתלבו בתום הלימודים במשרות מפתח ובתפקידים בכירים בחברות מתקדמות בארץ ובעולם.

 

מקומות התעסוקה של בוגרי התואר השני בהנדסת תוכנה הן חברות כגון אמדוקס, בזק, סלקום, קומברס, אינטל וחברות סטרט אפ. בוגרים רבים גם משתלבים בתפקידי מפתח בצה"ל ובתעשייה האווירית או עוסקים במחקר באקדמיה . בוגרי המסלול המחקרי יוכלו להמשיך ללימודי התואר השלישי.

 

היכן לומדים?

 

ניתן ללמוד במוסדות הלימוד הבאים:

 

  • SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון (קמפוסים בבאר שבע ואשדוד) - בתכנית זו הסטודנטים יכולים להעמיק את היכרותם עם מתודולוגיות פיתוח עדכניות ולהתנסות במגוון תחומי מחקר.

 

  • עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה (ירושלים) - מטרת התכנית היא לחשוף את הלומדים למחקרים מתקדמים ולהרחיב את הבנתם בתחום.

 

  • המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל - הסטודנטים לומדים על פיתוח יישוני תוכנה ניהוליים, טכנולוגיים ומדעיים ובונים ידע בתחומים כגון אלגוריתמיקה ומערכות נבונות.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי תואר שני, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תואר שני בהנדסת תוכנה?

רוצה לדעת יותר על תואר שני בהנדסת תוכנה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תואר שני בהנדסת תוכנה
שאלות הגולשים בנושא
תואר שני בהנדסת תוכנה - תנאי קבלה
קבלה לתואר שני בהנדסת תוכנה בטכניון עם ממוצע 91