תואר ראשון בתקשורת ופרסום בקריה האקדמית אונו

שירות אישי - צור קשר

תואר ראשון בתקשורת ופרסום בקריה האקדמית אונו

תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו

  

ספין מאסטר

 

הרשתות החברתיות, שקנו בשנים האחרונות אחיזה בחיינו, מתגלות כעת כבעלות השפעה מכרעת על האופן שבו מגיע אלינו מידע ועל עיצוב התודעה האנושית. בעידן שבו העיתונות הכתובה גוססת ורבים כבר לא טורחים להכניס טלוויזיה הביתה, כוחן של פייסבוק וטוויטר רק הולך וגדל. ספין תקשורתי שמתחיל ב"ציוץ" מגיע מהר מאוד לרחובות, ועשוי גם לשנות החלטות ממשלה. בקריה האקדמית אונו מציעים כעת תכנית לתואר ראשון בתקשורת, שנועדה להפוך את משתתפיה למקצוענים בעולם הדיגיטלי.

 

התכנית נפתחת בקמפוס קריית אונו במתכונת בוקר וערב

 

תכנית הלימודים

 

לימודי התואר הראשון בפרסום ותקשורת שיווקית נועדו להעמיד בוגרים שיכולו לעבוד ביחסי ציבור, ניהול מותגים, רכש מדיה וכן בחברות ייעוץ אסטרטגי ובגופי תקשורת. הם כוללים קורסי תשתית בפסיכולוגיה, מחשבים, אנגלית ומערכות מידע, סדנאות מעשיות וסמינרים מתקדמים בתעמולה ובתמהילי מדיה. הסטודנטים ירכשו כישורי תקשורת בניהול, יכירו מגמות חדשניות בשיווק ויתנסו בתכנון אסטרטגי ובקופירייטינג.

 

מתכונת הלימוד

 

הלימודים לתואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית מתפרשים על פני שלוש שנים. הסטודנטים יכולים לבחור בין מסלול בוקר, לבין תכנית ערב. בכל אחת מהן מתקיימים שיעורים בשלושה ימים בלבד לאורך השבוע. בשנה האחרונה של התואר עוברים המשתתפים הכשרה מעשית שמתבצעת תוך שיתוף פעולה עם "הבצפר" - בית הספר של איגוד חברות הפרסום. בקמפוס קריית אונו אפשר להתחיל ללמוד בסמסטר אביב, ניתן לבחור בין מסלול בוקר או ערב.

 

נושאי הלימוד

 

  • ממשל וכלכלה בישראל 
  • פרסום במדיה הסלולרית
  • פרסום ושיווק אינטראקטיבי
  • כלי מדידה בעולם האינטרנט
  • ניהול מכירות וצוותי מכירה
  • ניו מדיה ורשתות חברתיות
  • יחסי ציבור, דוברות והסברה
  • עמידה מול קהל והצגה עצמית
  • ניהול משברים בעידן הדיגיטלי
  • בניית מותגים ללא שימוש בפרסום      
  • מחקרי שוק
  • אתיקה בפרסום
  • תורת המרכזים
  • תקשורת חזותית
  • התנהגות צרכנים
  • סדנת תסריטאות
  • פסיכולוגיה חברתית
  • תהליכים קריאטיביים    
  • ועוד 

 

 

 תנאי קבלה

 

המועמדים לתכנית נדרשים להיות בעלי ממוצע של 92 לפחות בבגרות וציון 650 ומעלה בפסיכומטרי. במידה ולא ניגשו לפסיכומטרי, יהיה עליהם לעמוד בבחינות מעבר של הפקולטה. בנוסף, כל הנרשמים למסלול עוברים ריאיון קבלה אישי עם אחד מאנשי הסגל.

 


סגל המרצים

 

ראש התכנית הוא פרופסור לשיווק שכתב את הדוקטורט שלו באוניברסיטת קולומביה והקים עם חזרתו את החברה הראשונה בישראל לייעוץ אסטרטגי. לאורך השנים לימד באוניברסיטאות שונות ופרסם מאמרים רבים בעיתונות העסקית. מנהלת התכנית היא דוקטור בעלת ניסיון רב בניהול מותגים גדולים ובתכנון אסטרטגי, שגם חברה ברשות השנייה לרדיו וטלוויזיה.

 

בנוסף מלמדים בתכנית מרצים רבים מהאקדמיה ומהתעשייה ובהם: פרופסור העוסק בשיווק, בהון סיכון ובקבלת החלטות, המייעץ לחברות בתחומים הדורשים שילוב של ידע כלכלי, הנדסי וטכנולוגי; דוקטור לפסיכולוגיה חברתית, תקשורת ועיתונות, המתמחה בתקשורת ניהולית ובניהול משא ומתן ומייעצת אף לבכירים בממשלה בתחומים אלה; ועוד.

 

תעודה

 

בוגרי התכנית יקבלו תואר ראשון (.B.A) בפרסום ותקשורת שיווקית מטעם הקריה האקדמית אונו. חשוב לציין כי קבלת התואר מותנית באישור של המועצה להשכלה גבוהה

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו

חוות דעת של סטודנטים על הקריה האקדמית אונו - תקשורת ופרסום

התקבלו 41 דירוגיםבציון ממוצע: 4.2 מתוך 5

הקריה האקדמית אונו
25/10/2020

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

שנה א' , הכינו אותנו ללימודי זום ופתחו ביוזמתם קבוצת וואטספ לסטודנטים

על הקמפוס

קרוב, נגיש והמזכירות תמיד עוזרת

טיפים

החלטתי ללמוד לימודי ערב על מנת שאוכל לממן את הלימודים

הקריה האקדמית אונו
29/09/2020

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

כרגע בגלל הקורונה הלימודים בזום לכן לא באמת חוויתי בצורה מלאה את חווית הלימודים


לכל חוות הדעת
Whatsapp Whatsapp