רוצה פרטים על תקשורת וקולנוע?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בתקשורת וקולנוע

מחפש/ת מידע על לימודים? תקשורת וקולנוע? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודים: תקשורת וקולנוע לתואר ראשון

השמות סטיבן שפילברג, מרטין סקרוסזה והאחים כהן אומרים לכם משהו? חולמים להיות במאי העתיד של המדינה ולזכות בפרס האקדמיה לקולנוע, או לפחות בפרס האוסקר הישראלי? עולם יחסי הציבור והפרסום מושך אתכם? אם התשובות לשאלות הללו הן חיוביות - לימודי תקשורת וקולנוע הם בדיוק בשבילכם!

כל מי שמחפש עתיד בעולם התקשורת, הקולנוע הטלוויזיה, הפרסום, העיתונות או יחסי הציבור - לימודי תקשורת וקולנוע הם הלימודים המתאימים לו ביותר!


במסלול זה הדגש הוא על הפן המעשי – בימוי סרטים, כתיבה עיתונאית, פרסום, קופירייטינג, צילום ועריכה, הנחיית שחקנים, הפקת פרסומות, כתיבה לקולנוע וטלוויזיה ועוד.

החיבור בין תחום התקשורת לתחום הקולנוע הפך לחזק מאוד בשנים האחרונות. הטלוויזיה, הקולנוע ובייחוד האינטרנט, הפכו לגופי התקשורת המובילים והחשובים, ונדרשת השכלה אקדמית איכותית כדי ללמוד בהעמקה את הנושאים המרובים בתחומים אלה. תוכנית הלימודים בתואר המשולב שואפת לטפח אנשי קולנוע וטלוויזיה, פרסומאים ועיתונאים, שיהפכו לאמניםוליוצרים המובילים של ישראל בשנים הקרובות. הלימודים מתפרשים על פני 3 שנים.

 


לימודי תקשורת וקולנוע, מה לומדים?

מסלול הלימודים כולל מגוון קורסים עיוניים וקורסים מעשיים בהתמחויות שונות בענפי המדיה - עיתונות, קולנוע, טלוויזיה, פרסום ורדיו. התמחויות אלה הן במגוון רחב של תפקידים חשובים בענפיי העשייה הקולנועית והתקשורתית.

בין הקורסים הנלמדים במהלך 3 שנות הלימודים - צילום סטילס, יסודות הבימוי, מבוא לתסריטאות, המבע הקולי והסיפור החזותי, צילום עלילתי, מבוא לתקשורת המונים, יסודות העיתונאות, בימוי עלילתי, אולפן טלוויזיה, עיצוב פס קול לפרסומות ולסרטים, כתיבה עיתונאית מתקדמת, אולפן רדיו, יסודות הצילום, תיאוריות קולנועיות, תאורה ועוד.

 

בנוסף, במהלך הלימודים יהיו גם פרויקטים מעשים כמו הפקת סרטים קצרים ופרויקט גמר שיכלול הפקה, כתיבה וביומי של סרט עלילתי, תיעודי או אקספרימנטאלי. בתחום התקשורת יילמדו בין היתר הקורסים הבאים - תקשורת המונים, תקשורת חזותית, פרסום ותקשורת, תקשורת דיגיטאלית, יחסי ציבור, שיווק ועוד.

שילוב מרתק ומאתגר ללא כל ספק!

היכן לומדים?

ניתן ללמוד במסגרת דו חוגית באוניברסיטת תל אביב וכן באוניברסיטה הפתוחה. בנוסף, ישנן מספר מכללות עם מסלולים ייחודים של תקשורת וקולנוע - המרכז הבינתחומי הרצליה, המכללה האקדמית תל חי, סמינר הקיבוצים, מכללת דוד ילין, ראיה - בית ספר לתקשורת מתקדמת ועוד.

 

תנאי הקבלה ללימודי קולנוע במוסדות אלו לרוב כוללים, נוסף על זכאות לתעודת בגרות ולעתים ציון פסיכומטרי, גם עמידה במספר שלבי מיון, הגשת מטלות יצירתיות, וראיון אישי.


השתלבות בתעשייה לאחר הלימודים

סטודנטים רבים שסיימו תואר ראשון בתקשורת וקולנוע השתלבו עם תום לימודיהם בתעשיית התקשורת, הקולנוע, העיתונות והפרסום בישראל. במאי קולנוע, עורכי עיתונים, כתבים, במאי פרסומות, יזמי תוכניות טלוויזיה - כל אלה הם מקצועות יוקרתיים ומכניסים של בוגרים שסיימו בהצלחה לימודי תקשורת וקולנוע והשתלבו בתעשייה.

גם אתם יכולים להיות חלק בלתי נפרד מהתעשייה הזו!

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תקשורת וקולנוע?

רוצה לדעת יותר על תקשורת וקולנוע?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד תקשורת וקולנוע

חוות דעת של סטודנטים: תקשורת וקולנוע

התקבלו 30 דירוגים בציון ממוצע 4.0 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא תואר בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
ד"ר תמי אמיר
תחום הנלמד לעיתים באופן תאורטי ולעיתים באופן מעשי, תחום המשיק לערוצי התקשורת הדיגיטלית והפרסום לצד עיתונאות, רדיו, טלוויזיה ועד שיווק.
מהעוסקים בתחום התקשורת נדרשת יכולת אנליטית לוגית, יכולת מילולית (בכתב ובע"פ) ברמה גבוהה. ידיעת שפה זרה אחת או יותר ברמה טובה מהווה יתרון.
תחומי העניין של העוסקים בתקשורת הינם רבים ומגוונים אך כוללים בעיקר עניין בתחומי חברה, תרבות ואומנות, לעיתים מופיע גם התחום העסקי בפרופיל המתעניינים בתקשורת.
תכונות האישיות – פתיחות בין אישית ויכולת יצירת קשר בקלות, רגישות, יצירתיות, עצמאות. תכונות כמו בטחון עצמי, יכולת עמידה מול קהל, כריזמה, אחריות וגמישות מחשבתית מהווה יתרון.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp