רוצה פרטים על תקשורת וסוציולוגיה?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בסוציולוגיה ותקשורת

מחפש/ת מידע על לימודים? תקשורת וסוציולוגיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי סוציולוגיה ותקשורת לתואר ראשון

תחום התקשורת הפך לתחום מבוקש מאוד במכללות ובאוניברסיטאות בישראל בשנים האחרונות. סטודנטים רבים אינם מסתפקים עוד בלימודי תקשורת בלבד, ובוחרים ללמוד במסלול דו חוגי, כאשר השילוב של לימודי תקשורת וסוציולוגיה הוא אחד השילובים המעניינים ביותר.

תחום הסוציולוגיה עוסק בחקר החברה האנושית, התרבות שלה, המרכיבים שלה ובהשפעותיה על דפוסי ההתנהגות של האנשים המרכיבים אותה. במסגרת לימודי הסוציולוגיה אנו שואפים לבחון מוסדות כמו משפחה, פוליטיקה, דת, כלכלה ועוד. כיצד כל אלה משפיעים על המין האנושי ועל ההתנהגות שלו? זוהי השאלה המרכזית של כל סוציולוג.

כאשר משלבים בין תחום הסוציולוגיה לתחום התקשורת מקבלים תואר מרתק הטומן בחובו את תחומי החיים המרתקים ביותר - בני האדם, התקשורת וההתנהלות התקשורתית של המין האנושי.

המטרה העיקרית של הלימודים היא להכשיר אנשי תקשורת וסוציולוגים איכותיים תוך כדי הקניית התמחות עיונית ומעשית בתחומי הסוציולוגיה והתקשורת השונים, על מנת שיוכלו להשתלב בתעשיית התקשורת בישראל או במקצועות בתחום הסוציולוגיה. משך הלימודים הוא 3 שנים.

 


לימודי סוציולוגיה ותקשורת, מה לומדים?

מסלול הלימודים לתואר, כולל קורסים מרתקים משני התחומים. בין הנושאים הנלמדים:

 

  • תהליכי הגלובליזציה
  • עיתונאות
  • מגדר, חברה ומשפחה
  • יחסי ציבור
  • חקר קונפליקטים חברתיים
  • מדיה ואקטיביזם
  • עירוניות בעידן הגלובליזציה
  • תקשורת המונים
  • תקשורת, טכנולוגיה וחברה
  • ארגונים מורכבים
  • דעת קהל ומודעות סביבתית
  • תקשורת חזותית
  • סוציולוגיה של החברה הישראלית
  • תקשורת שיווקית
  • מפת התקשורת בישראל ובעולם
  • תקשורת דיגיטלית     
  • תהליכים של שינוי חברתי ושינויים בחברה האנושית     
  • ועוד

 

היכן לומדים?

ניתן ללמוד סוציולוגיה ותקשורת במסגרת דו חוגית חלק מהאוניברסיטאות בישראל – האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון ועוד. בנוסף, קיימים מסלולים ייחודים לסוציולוגיה ותקשורת במספר מכללות - מכללת רמת גן, מכללת רעננה, אוניברסיטת אריאל, המכללה האקדמית אחוה, המרכז ללימודים אקדמיים ועוד.

 


השתלבות בתעשייה לאחר הלימודים

סטודנטים רבים שסיימו תואר ראשון בסוציולוגיה ותקשורת בוחרים להשתלב לאחר הלימודים בתעשיית התקשורת בישראל, וחלקם אף משתלב בהצלחה גדולה ובתפקידי מפתח חשובים. בוגרים הנמשכים יותר לתחום הסוציולוגיה יוכלו להשתלב בעבודה בחברות כוח אדם, בחברות השמה ובחברות, עסקים או עמותות העוסקות בתחומים חברתיים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תקשורת וסוציולוגיה?

רוצה לדעת יותר על תקשורת וסוציולוגיה?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד תקשורת וסוציולוגיה

חוות דעת של סטודנטים: תקשורת וסוציולוגיה

התקבלו 2 דירוגים בציון ממוצע 3.5 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא תואר בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
ד"ר תמי אמיר
תחום הנלמד לעיתים באופן תאורטי ולעיתים באופן מעשי, תחום המשיק לערוצי התקשורת הדיגיטלית והפרסום לצד עיתונאות, רדיו, טלוויזיה ועד שיווק.
מהעוסקים בתחום התקשורת נדרשת יכולת אנליטית לוגית, יכולת מילולית (בכתב ובע"פ) ברמה גבוהה. ידיעת שפה זרה אחת או יותר ברמה טובה מהווה יתרון.
תחומי העניין של העוסקים בתקשורת הינם רבים ומגוונים אך כוללים בעיקר עניין בתחומי חברה, תרבות ואומנות, לעיתים מופיע גם התחום העסקי בפרופיל המתעניינים בתקשורת.
תכונות האישיות – פתיחות בין אישית ויכולת יצירת קשר בקלות, רגישות, יצירתיות, עצמאות. תכונות כמו בטחון עצמי, יכולת עמידה מול קהל, כריזמה, אחריות וגמישות מחשבתית מהווה יתרון.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp