לימודים > ניהול > תואר בניהול ארגוני שירות - מכללת הדסה

תואר ראשון בניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה

לימודי ניהול ארגוני שירות לתואר ראשון במכללה האקדמית הדסה ירושלים
 
הלקוח תמיד צודק
 
בעידן המודרני המתקדם, ולאור התעצמות התחרות במשק, הצטמצמו במידה רבה הפערים הטכנולוגיים בין הארגונים השונים, ונוצר קושי רב ביצירת בידול ואבחנה ביניהם. כתוצאה מכך, הפך נושא השירות ללקוחות לכלי תחרותי עיקרי וראשון במעלה בשוק העסקי, כלי המסייע לארגון להשיג יתרון על יתר הארגונים המתחרים בענף.
 
על המסלול במכללה האקדמית הדסה
 
במכללה האקדמית הדסה ירושלים במסלול ללימודי ניהול ארגוני שירות לתואר ראשון מציעים ראייה מקורית ואחרת לתחום לימודי הניהול במדינת ישראל. תכנית הלימודים היא ייחודית ומאתגרת, והיא מכשירה את הסטודנטים לפיתוח קריירה ניהולית בארגונים השונים, מתוך מתן דגש רב על תודעת שירות מפותחת ועל ראייה עסקית ארוכת טווח. בנוסף, הסטודנטים בחוג זה מוזמנים לבחור באחת מבין שלוש ההתמחויות הבאות: בריאות, תיירות ומשאבי אנוש. בכל אחת מהן משתתפים הסטודנטים בסמינר לצורך הכנת פרויקט גמר אינטגרטיבי, שאותו עליהם להגיש במהלך הלימודים ולהציגו בפני הכיתה והמרצה.
 
היקף הלימודים ומתכונתם
 
לימודי ניהול ארגוני שירות לתואר ראשון במכללה האקדמית הדסה ירושלים נפרשים על פני שלוש שנים, והם מרוכזים בשלושה ימים בשבוע, יום לימודים אחד מלא ושני ימי לימוד בשעות אחר הצהריים. בסיום הלימודים יוענק לבוגרים תואר בוגר (B.A) בניהול ארגוני שירות.
 
הנושאים הנלמדים בתכנית
 
התכנית ללימודי תואר ראשון בניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה מעשירה את הידע של הסטודנטים בנושאים רבים מתחומי הניהול, התקשורת, מדעי ההתנהגות, מערכות בריאות, תיירות ומשאבי אנוש. בנוסף, הסטודנטים לומדים נושאים הקשורים לתחום ההתמחות שבו בחרו. ההתמחות בבריאות מקנה לסטודנטים ידע והבנה במבנה מערכת שירותי הבריאות בישראל, במודלים לארגון ומימון גופי בריאות הקיימים במדינות עולם שונות, בתהליכי הטמעת איכות במערך שירות בארגון בריאותי ועוד.
 
במסגרת ההתמחות בתיירות הסטודנטים לומדים על יחסי הגומלין שבין תיירות לבין חברה, כלכלה וסביבה ועל הדינמיקה הנוצרת בין תיירים זרים לתושבים מקומיים. בנוסף, הם בוחנים את אפשרויות הפיתוח בענף זה בהתאם לפלחי שוק פוטנציאליים וסוגי תיירות ויעדים. הם נחשפים לטכנולוגיות המסייעות לשיפור איכות השירות בתיירות, וכן הלאה.
 
ההתמחות במשאבי אנוש כוללת לימוד של כלי חשיבה המסייעים בבחירת מערכת תגמולים נכונה לעובדים בארגון. הסטודנטים לומדים אף על השקעת ארגונים בתהליכי פיתוח הון אנושי, לימוד והדרכה. בנוסף, הם לומדים על יחסי עבודה, כלומר על המערכת הדינאמית הקיימת בין צד המעסיק לצד העובדים, ועוד.    
 
להלן הנושאים המשותפים לכל תחומי ההתמחות:
 
  • מבוא למערכות מידע
  • ניהול לוגיסטי 
  • מבוא למשפט העסקי
  • יסודות המימון
  • סטטיסטיקה והסתברות
  • מבוא למשפט הישראלי
  • מבוא לפסיכולוגיה
  • תקשורת בינאישית וניהולית
  • התנהגות לקוחות
  • יסודות החשבונאות הניהולית
  • ועוד
  • קבלת החלטות בארגוני שירות
 
 
תנאי הקבלה לתכנית לתואר ראשון
 
ללימודי ניהול ארגוני שירות לתואר ראשון במכללה האקדמית הדסה בירושלים מתקבלים מועמדים המחזיקים בתעודת בגרות מלאה, הכוללת רמה של 4 יחידות לימוד לפחות במקצוע אנגלית. לחילופין, יכולים המועמדים להציג תעודת סיום של מכינה קדם אקדמית. בנוסף, עליהם להשיג ציון מתאם של לפחות 500 וציון במבחן הפסיכומטרי או לעבור מבחן התאמה מטעם המכללה האקדמית הדסה. כמו כן, המועמדים לקבלה ללימודים נדרשים להגיע לראיון אישי ולהופיע מול ועדת קבלה מטעם החוג. בעלי תואר אקדמי מוכר יתקבלו לתכנית זו על סמך ציוניהם בתואר.


עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית הדסה ירושלים:



 

חוות דעת של סטודנטים: תואר בניהול ארגוני שירות - מכללת הדסה (72 חוות דעת)
התקבלו 72 דירוגים בציון ממוצע: 4.1 מתוך 5    
סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן לכל חוות הדעת
, תואר בניהול ארגוני שירות - מכללת הדסה, 14/04/2019

דירוג: 4/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
אני מרוצה מאוד מרוב המרצים ומהיחס שלהם

על הקמפוס
יש פינות לימוד רבות המתאימות לכולם ויש גם הרבה עמדות מחשבים..
, תואר בניהול ארגוני שירות - מכללת הדסה, 11/02/2019

דירוג: 4/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
אני אוהבת את הערך המוסף שנותנת המערכת הלימודים , חלק מהמרצים מעוררים השראה ! פחות אוהבת את הנהלים הנוקשים בהנהלה וחוסר הגמישות בנושאים מסוימים אך יש תמונה כוללת שאיני רואה .

על הקמפוס
מקום מאוד נחמד , עכשיו יש בניין חדש מה שנותן אור חדש למקום ואווירה יוקרתית .

    עוד חוות דעת

מה חושבים הסטודנטים על מוסד הלימודים
  • באיזו מידה היה קשה להתקבל ללימודים?
    (מ: 1- קל מאד, עד: 5 - קשה מאד) 
    17%
     
    1
    32%
     
    2
    33%
     
    3
    15%
     
    4
    3%
     
    5
  • דרג את מידת שביעות רצונך ממוסד הלימודים והמסלול
    (מ:1 - שביעות רצון נמוכה, עד: 5 - שביעות רצון גבוהה) 
    1%
     
    1
    3%
     
    2
    21%
     
    3
    35%
     
    4
    40%
     
    5
  • באיזו מידה עמד מוסד הלימודים במה שהבטיח לנרשמים?
    (מ: 1 - לא עמד בכלל, עד 5 - עמד בהכל) 
    1%
     
    1
    6%
     
    2
    19%
     
    3
    44%
     
    4
    29%
     
    5
  • באיזו מידה היית ממליצ/ה לחבריך ללמוד במוסד לימודים זה?
    (מ: 1 - בשום אופן לא ממליצ/ה, עד 5 - ממליצ/ה לכולם) 
    1%
     
    1
    4%
     
    2
    10%
     
    3
    40%
     
    4
    44%
     
    5
  • האם היית ממשיך/ה ללימודי המשך באותו מוסד לימודים?
     
    51%
     
    כן
    8%
     
    לא
    40%
     
    אולי
  • באיזו מידה את/ה מרוצה מהקפיטריה בקמפוס?
    (מ: 1 - בכלל לא מרוצה, עד 5 - מאד מרוצה) 
    18%
     
    1
    11%
     
    2
    32%
     
    3
    21%
     
    4
    18%
     
    5
  • באיזו מידה את/ה מרוצה מדרכי ההגעה/ מקומות חניה?
    (מ: 1 - לא מרוצה בכלל, עד 5 - מרוצה מאד)  
    15%
     
    1
    15%
     
    2
    21%
     
    3
    25%
     
    4
    24%
     
    5
  • באיזו מידה את/ה מרוצה משירותי המזכירות של מוסד הלימודים?
    (מ: 1 - כלל לא מרוצה, עד 5 - מרוצה מאד)  
    8%
     
    1
    18%
     
    2
    18%
     
    3
    24%
     
    4
    32%
     
    5

עוד דברים שהסטודנטים מספרים על המכללה האקדמית הדסה ירושלים
  • באיזו מידה מעבירים המרצים את החומר בצורה מעניינת ומובנת?
  • עד כמה נותנים המרצים יחס אישי לתלמידים?
  • באיזו מידה תכנית הלימודים מקנה כלים מעשיים לעיסוק במקצוע?
  • עד כמה חברותיים הסטודנטים במסלול הלימודים?
  • במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך
    קשור לתחום הלימודים שלך?
  • האם לדעתך ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה
    במסלול בו הינך לומד?










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English