רוצה פרטים על כלכלה ותקשורת?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר בכלכלה ותקשורת

מחפש/ת מידע על לימודים? כלכלה ותקשורת? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי כלכלה ותקשורת

כלכלה ותקשורת הם שני תחומים שהפכו לחשובים מאוד בחיינו בשנים האחרונות. זהו שילוב אקטואלי מאחר ואלה תחומים המשלימים במידה רבה זה את זה. שני הענפים תפסו תאוצה משמעותית ויעידו על כך אין ספור העיתונים והמוספים הכלכליים שיצאו בשנים האחרונות.

 

פריחת המדיה הגיעה במידה רבה בזכות האינטרנט וההתפתחות הטכנולוגית. כל אלו הביאו גם לעלייה חדה בביקוש ללימודי התחום ובמיוחד לשילוב של לימודי תקשורת עם לימודי כלכלה. בעשר השנים האחרונות הפכו מסלולים אלה בישראל למבוקשים מאוד. נראה כי כולם רוצים להיות עיתונאים, יועצי תקשורת או אנשי טלוויזיה, כאשר תחום הסיקור הכלכלי הוא אחד המבוקשים ביותר.

 

בפני בוגרי תואר בתקשורת וכלכלה נפתחות אפשרויות רבות בין אם בעבודה בטלוויזיה, בעיתונות, ביחסי ציבור או בשוק ההון. הם יכולים להשתלב גם כלכלכנים בכל תחומי המשק – בתעשייה, במסחר, במחקר ופיתוח ובעולם העסקי. כל חברה מכל סוג שהוא זקוקה לכלכלן ואם יש לכלכלן ידע תקשורתי הדבר יכול להוות יתרון. ידע תקשורתי עוזר מאוד לכלכלנים וידע כלכלי עוזר מאוד לאנשי תקשורת ולכן השילוב הזה מבוקש.


תכנית הלימודים

 

אלה הם הם לימודים במסגרת דו חוגית, והם נמשכים 3 שנים. הם כוללים לימודי חובה עיוניים, לימודי תשתית, קורסים ביסודות תחומי התקשורת והניהול השונים, ולימודים מעשיים במגוון תחומים. הנושאים הנלמדים מגוונים וכוללים לימודים בתחומי הפרסום, יחסי ציבור, עיתונות כתובה, עיתונות אלקטרונית, רדיו, צילום, טלוויזיה ועוד.

 
הקורסים בתואר לתקשורת כוללים קורסים מגוונים מכל תחומי הענף: מדיה חזותית, מוסדות התקשורת, טכנולוגיות מידע, עיצוב גרפי, שיטות מחקר, מדיה בינלאומית, לאום מלחמה ומדיה, מדיה ואקטיביזם, שיקולי עריכה בטלוויזיה, טכנולוגיה וחברה, תקשורת דיגיטאלית, וידיאו וצליל, מפת העיתונות בישראל ובעולם, בניית אתרי אינטרנט, יחסי ציבור, שיווק ועוד.

 

בנוסף לכל אלה התואר הדו חוגי כולל גם קורסים מרתקים בכלכלה: הסתברות, חשבונאות, חקר ביצועים, מימון, סטטיסטיקה, מתמטיקה, כלכלת עבודה, ביטוח, דיני מסחר, משפט עסקי, כלכלת ישראל, תורת המשחקים, משפט מסחרי, ניתוח השקעות ועוד.

היכן לומדים? 

ניתן ללמוד מסלול זה באוניברסיטת אריאל בשומרון ועוד.

 

קיימים מסלולי לימוד נוספים בתחומים משיקים היכולים לעניין את המועמדים כגון  לימודי כלכלה ואסיה, לימודים המשולבים עם מדעי המדינה, לימודים בשילוב יחסים בין לאומיים ומסלולים רבים נוספים. ברבים מבין מוסדות הלימוד בארץ קיימת אפשרות ללימודים דו חוגיים ולעיתים גם תואר כפול.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על כלכלה ותקשורת?

רוצה לדעת יותר על כלכלה ותקשורת?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד כלכלה ותקשורת

חוות דעת של סטודנטים: כלכלה ותקשורת

התקבלו 3 דירוגים בציון ממוצע 3.0 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא תואר בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
ד"ר תמי אמיר
תחום הנלמד לעיתים באופן תאורטי ולעיתים באופן מעשי, תחום המשיק לערוצי התקשורת הדיגיטלית והפרסום לצד עיתונאות, רדיו, טלוויזיה ועד שיווק.
מהעוסקים בתחום התקשורת נדרשת יכולת אנליטית לוגית, יכולת מילולית (בכתב ובע"פ) ברמה גבוהה. ידיעת שפה זרה אחת או יותר ברמה טובה מהווה יתרון.
תחומי העניין של העוסקים בתקשורת הינם רבים ומגוונים אך כוללים בעיקר עניין בתחומי חברה, תרבות ואומנות, לעיתים מופיע גם התחום העסקי בפרופיל המתעניינים בתקשורת.
תכונות האישיות – פתיחות בין אישית ויכולת יצירת קשר בקלות, רגישות, יצירתיות, עצמאות. תכונות כמו בטחון עצמי, יכולת עמידה מול קהל, כריזמה, אחריות וגמישות מחשבתית מהווה יתרון.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp