רוצה פרטים על כלכלה ותקשורת?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר בכלכלה ותקשורת

מחפש/ת מידע על לימודים? כלכלה ותקשורת? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי כלכלה ותקשורת

כללי

כלכלה ותקשורת הם שני תחומים שהפכו לחשובים מאוד בחיינו בשנים האחרונות. אין ספק שהמדובר בשילוב מצוין מאחר ואלה תחומים המשלימים במידה רבה זה את זה. לא רק תחום התקשורת התפתח מאוד בשנים האחרונות. גם כל הנושא הכלכלי תפס תאוצה, ויעידו על כך אין ספור העיתונים והמוספים הכלכליים שיצאו בשנים האחרונות.

הפריחה של תחום התקשורת הגיעה במידה רבה בזכות האינטרנט וההתפתחות הטכנולוגית. כל אלו הביאו גם לעלייה חדה בביקוש ללימודי תקשורת ובמיוחד לשילוב של לימודי תקשורת ולימודי כלכלה. בעשר השנים האחרונות הפכו לימודי התקשורת בישראל למבוקשים מאוד. נראה כי כולם רוצים להיות עיתונאים, יועצי תקשורת או אנשי טלוויזיה, כאשר תחום הסיקור הכלכלי הוא אחד המבוקשים ביותר.

האינטרנט הפך לכלי התקשורת המרכזי כיום, ואליו המצטרפים השחקנים המוכרים יותר כמו הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה. תואר בתקשורת וכלכלה מעניק אפשרויות רבות למי שרוכש אותו, בין אם בעבודה בטלוויזיה, בעיתונות, ביחסי ציבור או בשוק ההון. ידע תקשורתי עוזר מאוד לכלכלנים וידע כלכלי עוזר מאוד לאנשי תקשורת ולכן השילוב הזה הוא כל כך מבוקש.

בוגרי תואר ראשון בתקשורת וכלכלה יוכלו להשתלב גם כלכלכנים בכל תחומי המשק – בתעשייה, במסחר, במחקר ופיתוח ובעולם העסקי. כל חברה מכל סוג שהוא זקוקה לכלכלן ואם יש לכלכלן ידע תקשורתי – על אחת כמה וכמה.

 


כלכלה ותקשורת, מה לומדים?

 

לימודי תקשורת וכלכלה הם לימודים במסגרת דו חוגית, והם נמשכים 3 שנים. הלימודים כוללים לימודי חובה עיוניים, לימודי תשתית, קורסים ביסודות תחומי התקשורת והניהול השונים, ולימודים מעשיים במגוון תחומים. הנושאים בתחום התקשורת הם מגוונים וכוללים לימודים בתחומי הפרסום, יחסי ציבור, דוברות (תקשורת שיווקית), עיתונות כתובה, עיתונות אלקטרונית, רדיו, צילום, טלוויזיה ועוד.

 


הקורסים בתואר לתקשורת כוללים קורסים מגוונים מכל תחומי הענף: תקשורת המונים, תקשורת חזותית, מוסדות התקשורת, טכנולוגיות מידע ותקשורת, עיצוב גרפי, שיטות מחקר, תקשורת בינלאומית, לאום מלחמה ומדיה, מדיה ואקטיביזם, שיקולי עריכה בטלוויזיה, תקשורת טכנולוגיה וחברה, תקשורת דיגיטאלית, וידיאו וצליל, מפת התקשורת בישראל ובעולם, בניית אתרי אינטרנט, דיני תקשורת, תקשורת שיווקית, יחסי ציבור, שיווק ועוד. בנוסף לכל אלה התואר הדו חוגי תקשורת וכלכלה כולל גם קורסים מרתקים בכלכלה: הסתברות, חשבונאות, חקר ביצועים, מימון, סטטיסטיקה, מתמטיקה, כלכלת עבודה, ביטוח, דיני מסחר, משפט עסקי, כלכלת ישראל, תורת המשחקים, משפט מסחרי, ניתוח השקעות ועוד.

היכן לומדים? 

ניתן ללמוד כיום לימודי תקשורת וכלכלה באוניברסיטת אריאל בשומרון ועוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על כלכלה ותקשורת?

רוצה לדעת יותר על כלכלה ותקשורת?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד כלכלה ותקשורת

מעל 3 סטודנטים
המליצו והצביעו על כלכלה ותקשורת

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    המרכז האקדמי פרס247 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר685 חוות דעת

  • 4.2

    המכללה האקדמית עמק יזרעאל372 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

חוות דעת של סטודנטים: כלכלה ותקשורת

התקבלו 3 דירוגים בציון ממוצע 3.0 מתוך 5


סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים:

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים:

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

טיפים ממומחים בנושא תואר בתקשורת

המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם

Whatsapp Whatsapp