לימודי ניהול וארגון מערכות חינוך לתואר שני במכללת גורדון

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על תואר שני ניהול מערכות חינוך - גורדון.

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בחינוך - מסלול ניהול וארגון מערכות חינוך במכללה האקדמית גורדון

 

המכללה האקדמית גורדון הינה מכללה המכשירה אנשי חינוך והנהגה עבור מערכות החינוך בישראל. המכללה, הממוקמת על רכס הכרמל ומשקיפה אל הים התיכון, מקיימת מסלולים לתואר ראשון, תואר שני ותעודת הוראה, באישור המועצה להשכלה גבוהה. כמו כן, מפעילה המכללה מכינה קדם אקדמית, ימי עיון, קורסים והשתלמויות עבור אנשי ההוראה. המכללה, אשר הוקמה בראשית שנות החמישים, צברה ניסיון רב והכשירה עד היום אלפי מורים, מנהלים, גננים, מפקחים ואנשי חינוך.

 

המכללה האקדמית גורדון מאפשרת לתלמידיה להרכיב תוכנית לימודים ייחודית, התואמת את שאיפותיהם המקצועיות. זאת מתוך אמונה, כי על מנת שהתלמיד יפיק את המרב מלימודיו ויהפוך לאיש חינוך מהשורה הראשונה, עליו ראשית כל ליהנות מחוויית הלימוד תוך כדי שהוא רוכש את הידע הרלוונטי אליו.

 

על כן, מרבית המסלולים לתואר ראשון B.Ed בחינוך הינם מסלולים דו-חוגים המאפשרים לסטודנט לבחור את שני תחומי התמחויותיו המקצועיות בנוסף ללימודי הוראה. כמו כן, במסגרת הלימודים לתואר שני M.Ed יכול הסטודנט לבחור אחת מבין שלוש תוכניות לימודים מרתקות – פיתוח מורים לתפקידי הדרכה, חינוך משלב וכמובן תואר שני בניהול מערכות חינוך.

 

על מנת שהסטודנט יפיק את מירב הפוטנציאל הטמון בו במהלך הלימודים, הוא זקוק לתנאי לימוד טובים אשר יאפשרו לו להתרכז בלימודים ללא הפרעות. לשם כך, מפעילה המכללה האקדמית גורדון מספר שירותים אשר יסייעו לסטודנט במהלך התואר. דיקנט הסטודנטים, שירות יעוץ ותמיכה אישיים, אגודת הסטודנטים, הספרייה, מעונות הסטודנטים, הקפטריה וחנות כלי הכתיבה, כל אלו נוצרו למען רווחת הסטודנט ועל מנת לאפשר לו חווית לימודים מהנה ומאתגרת.

 

מדוע כדאי ללמוד ניהול וארגון מערכות חינוך במכללה האקדמית גורדון?

 

אם הינכם מורים או גננים, הנמצאים כבר זמן מה במערכת החינוך, ומאמינים כי ביכולתכם להשפיע לטובה ולשפר את החינוך בארץ בתפקיד ניהולי, אתם מוזמנים למכללת גורדון. המכללה מאפשרת לאקדמיים, בעלי תואר ראשון ותעודת הוראה, להירשם ללימודי תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

 

מסלול הלימודים לתואר שני בחינוך M.Ed מגוון ומרתק, במהלכו לומדים הסטודנטים להכיר את תהליכי ההוראה מנקודת מבט ניהולית. תוכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים ומציידת אותם במספר כלים אשר יסייעו להם להתפתח כמנהלים, ביניהם יכולת מדידה והערכה במערכת החינוך, הקניית מיומנות לפיתוח אישי ומקצועי של תפקיד המנהל, הכרת תורת הארגון וראיית בית הספר כארגון פדגוגי.

 

תוכנית הלימודים במכללה האקדמית גורדון מתמקדת באופייה של מערכת החינוך בישראל. במהלך הלימודים מוצגות בפני הסטודנטים נקודות מבט חברתיות, מוסריות ופוליטיות על מערכת החינוך.

 

הסטודנטים במסלול ניהול וארגון מערכות חינוך בתואר שני, זוכים לתוכנית לימודים מגוונת המשלבת שיעורים עיוניים המקנים ידע תיאורטי יחד עם סדנאות, דיונים, סימולציות, תרגילים שונים, התנסויות וכתיבת תלקיט. תוכנית לימודים זו פותחה במיוחד על מנת להקנות לתלמידים יכולת למידה עצמית, הסקת מסקנות וקבלת החלטות. כל אלו ילוו את הסטודנטים במהלך הקריירה המקצועית שלהם כמנהלים.

 

 

תוכנית הלימודים

 

תוכנית הלימודים לתואר שני M.Ed בחינוך במסלול ניהול וארגון מערכות חינוך הינה תוכנית דו-שנתית. הלימודים נערכים מדי שבוע ביום לימודים מרוכז. כ-120 שעות מתוך לימודי התואר מוכרים לצורך קידום מקצועי בתוכנית "אופק חדש". בנוסף, כחלק מתוכנית "אופק חדש" ישתתף משרד החינוך בחלק משכר הלימוד.

 

תנאי קבלה

 

על מנת לשמור על רמת לימודים גבוהה, הציבה המכללה האקדמית גורדון, במסלול לתואר שני בחינוך M.Ed בניהול וארגון מערכות חינוך, תנאי סף לקבלה לתוכנית הלימודים.

 

 

על מנת להתקבל למסלול לימודים זה, על המועמד לעמוד בתנאי הסף הבאים:

 

  • תואר ראשון B.A, B.Ed או B.Sc ממוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
  • ציון ממוצע 80 ומעלה בלימודי התואר.
  • תעודת הוראה.
  • לפחות שלוש שנות ניסיון בהוראה.
  • עמידה בהצלחה בקורס לימודי אנגלית ברמת "מתקדמים 2" בתואר הראשון.
  • בכל מקרה ידרשו הסטודנטים לעבור ראיון קבלה למסלול הלימודים.
  • מועמדים בעלי ניסיון ארגוני מוכח כגון רכזי שכבה יקבלו עדיפות על המועמדים האחרים.

 

סגל המרצים

 

סגל המרצים בתוכנית הלימודים לתואר שני בחינוך M.Ed, במסלול ניהול וארגון מערכות חינוך, נבחר בקפידה על ידי ראש התוכנית ד"ר ניצה שוובסקי, וראש המכללה האקדמית גורדון ד"ר צפורה אשרת. על כן, זוכים הסטודנטים הלומדים במסלול לימודים זה לרמה אקדמית גבוהה.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת גורדון | מכללה לחינוך ע"ש א. ד. גורדון

עוד מסלולי לימוד - מכללה לחינוך ע"ש א. ד. גורדון

חוות דעת של סטודנטים על תואר שני ניהול מערכות חינוך - גורדון

התקבלו 1 דירוגיםבציון ממוצע: 5.0 מתוך 5

מכללה לחינוך ע"ש א. ד. גורדון
12/10/2014

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

מכללת גורדון היא מכללה עם רמה גבוהה של לימודים וחשיבה. מאתגרת ומלמדת את כל הסטודנטים שלה

על הקמפוס

במכללת גורדון יש מגוון גדול של נרשמים מכל גווני האוכלוסייה דבר המהווה אינטגרציה בין הסטודנטים

טיפים

הטיפ שלי הוא שכדאי לגשת ללימודים רק כאשר שלמים לחלוטין עם המקצוע בו בחרתם ואיתו תרצו לעבוד


לכל חוות הדעת
ssssssssss

פורום לימודי חינוך

מסלול חד שנתי להשלמת תעודת הוראה
שלי
1 תגובות
מה שואלים בראיון קבלה להוראה?
שרון
1 תגובות
מורה ללא תעודת הוראה
בטי
1 תגובות
מה השכר של גננת?
אביבית
1 תגובות
מסלול הסבה שנפתח עוד שבוע
אילת ברלב
2 תגובות
אפשרויות תעסוקה של בוגרי תואר שני בייעוץ חינוכי
הודיה יחזקאלי
1 תגובות
תעודת הוראה בחינוך גופני
כבהא סנאא
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,813 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    המרכז האקדמי לב1,451 חוות דעת

  • 4.2

    מכללת תל חי554 חוות דעת

  • 3.9

    המכללה האקדמית אחוה454 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות
מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה
Whatsapp Whatsapp