ללמוד במרכז ללימודים אקדמיים
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > תואר שני במנהל עסקים > תואר שני במנע``ס התמחות בשיווק - המרכז ללימודים אקדמיים

תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק - המרכז ללימודים אקדמיים

שירות אישי - המרכז ללימודים אקדמיים

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

 תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק – המרכז ללימודים אקדמיים מל"א

 

שילוב מנצח

 

ענף השיווק הוא אחד הענפים המבוקשים והנדרשים ביותר בעולם כיום, בכל תחומי התעסוקה. במקביל, ההכשרה לתארים מתקדמים בתחומי מנהל העסקים הולכת ותופסת אף היא מקום מרכזי ביותר בעולם הלימודים ובדרישות בענפי התעסוקה השונים וכך נולדו מסלולים המשלבים שני תחומים נדרשים ומבטיחים אלה יחדיו.

 

המסלול ללימודי תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק במרכז ללימודים אקדמיים הוא אחד המסלולים הללו, והוא מציע תואר שני במנהל עסקים, מתוך התמחות ספציפית בתחום השיווק בהיבט הניהולי.

 

על המסלול במרכז ללימודים אקדמיים

 

מסלול זה מבטיח להכשיר את תלמידיו בכל הקשור בניהול מתקדם של תחומי השיווק הענפים והמסועפים בעולם שבו השוק גלובלי והוא הופך לתחרותי יותר ויותר מיום ליום. המרכז ללימודים אקדמיים שם דגש במסלול זה על הענקת כל הידע האקדמי הדרוש לתלמידים כדי להפוך לאנשי מקצוע מובילים המנהלים ארגונים ועסקים שהשיווק עומד בראש משנתם העסקית, ולשם כך הוא מכניס אותם בסודות המקצועיים הדרושים לשיווק מצליח בשוק משתנה ודינמי כפי שקיים כיום.

 

תכני הלימוד במסלול זה

 

התכנים בלימודי תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק הם רבים ומגוונים והם שאובים מעולמות הניהול השונים, מתוך התמחות ספציפית בתחומי השיווק המגוונים. כך, התכנית עוסקת בתחומים כשיווק בעידן האינטרנט, שיווק גלובלי, פיתוח מוצרים ומותגים, ניהול פרסום, ועוד.

 

בין הנושאים הנלמדים במסלול זה:

 

  • מדיניות מוצרים
  • מימון
  • אחריות תאגידית
  • שיווק
  • תקשורת שיווקית
  • כלכלה
  • התנהגות ארגונית
  • שיווק גלובלי
  • אסטרטגיה שיווקית
  • יזמות עסקית
  • גלובליזציה בארץ ובעולם
  • ועוד...


תנאי הקבלה

 

תנאי הקבלה למסלול לימודים זה הם תואר ראשון ממוסד מוכר בארץ או בעולם בממוצע מינימלי של 80, וריאיון קבלה אישי. מועמדים שאין ברשותם תואר ראשון בממוצע זה, יוכלו לפנות לוועדה לקבלת חריגים לבדיקת אפשרויות הקבלה העומדות בפניהם. אין צורך להיבחן במבחן GMAT כדי להתקבל למסלול זה.

 

מתכונת הלימודים

 

הלימודים במסלול זה נערכים לאורך שלושה סמסטרים רצופים במתכונת לימודי ערב, באופן שבו הסטודנטים יכולים להמשיך לעבוד במשרה מלאה תוך כדי הלימודים. הלימודים נערכים פעמיים בשבוע בשעות הערב. סטודנטים שעליהם להשלים קורסים לקראת הלימודים, יילמדו ביום לימודים נוסף ונקודות הזכות של קורסים אלה לא ייחשבו להם לתואר השני. התכנית כוללת בתוכה התנסות מעשית מרובה דרך השתתפות בפרויקטים יישומיים וסמינר.

 

תעודה

 

בתום הלימודים והעמידה בכל חובות המסלול תוענק לבוגרים תואר שני מוסמך M.B.A במנהל עסקים.

 

לסיכום

 

הבוחרים במסלול ללימודי תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק במרכז ללימודים אקדמיים זוכים בהתמחות מעמיקה ונדרשת בשוק התעסוקה כיום. השילוב שבין שני תחומים אלה מבטיח לבוגרים אפשרויות תעסוקה רבות וכמובן – התמקצעות בכל הדרוש כדי להוביל את הארגונים והעסקים שבאחריותם, אל עבר עתיד מבטיח. הלימודים נפרשים על פני ארבעה סמסטרים ברצף, כך שהם מאפשרים לסטודנטים להמשיך לעבוד במהלכם.



עוד מסלולי לימוד - המרכז ללימודים אקדמיים :



 










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English