תואר שני בחינוך התמחות בתקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים - מל"א

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על תואר שני בחינוך התמחות בתקשוב ולמידה - המרכז ללימודים אקדמיים.

המידע באתר הועיל ל91% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 תואר שני בחינוך בהתמחות בתקשוב ולמידה – המרכז ללימודים אקדמיים מל"א

 

טכנולוגיה, הוראה וחינוך

 

אין צורך להכביר מילים על תחומי הטכנולוגיה ההולכים ומתפתחים בקצב מטאורי בשנים האחרונות. משנה לשנה הטכנולוגיות השונות תופסות עוד ועוד חלקים בתחומים רבים יותר בחיינו, בעסקים, בתעשיות השונות ואף בחיינו הפרטיים. כך, גם בתחום החינוך ניכרת השפעתן; טכנולוגיות רבות הוטמעו במערכות החינוך השונות בשנים אלה, ומגמה זו הולכת ומעמיקה – מתוך הבנה כי טכנולוגיות מתאימות עשויות לשפר בהרבה את אופן הלימוד, את ביצועי התלמידים ואת הישגיהם, ואף את האווירה בבתי הספר.

 

תחום התקשוב בלמידה הוא תחום מבוקש ומתפתח מאוד, והוא נמצא כיום בשלבים הקריטיים לגדילתו; מתוך כך, ומתוך המחקרים הרבים בתחום כיום, נולדו תכניות הכשרה מעמיקות לתארים מתקדמים בענף זה, ואחד מהם הוא המסלול ללימודי תואר שני בחינוך עם התמחות בתקשוב ולמידה.

 

תכנית הלימודים


המסלול נועד להכשיר את בוגריו בכל הידע התיאורטי והניסיון המעשי הדרושים להשתלבות בתפקידים בכירים במערכות החינוך השונות – תפקידים המובילים את שילוב ואת הטמעת הטכנולוגיות החדשות בלמידה. כך, התכנית תתמקד במחקרים אקדמיים המוכיחים ותומכים ביתרונותיהם של הטכנולוגיות בלמידה, באפשרויות הטכנולוגיות הקיימות כיום, בשיפור ובשכלול מערכות אלה, ובנושאים רבים מתחומים אלה ומתחומים המשיקים להם ומשלימים אותם.

 

מתכונת הלימוד

המרכז ללימודים אקדמיים מקיים מסלול תואר שני בחינוך בהתמחות זו במסלול הנפרש על פני ארבעה סמסטרים הנלמדים ברצף, כולל סמסטר קיץ. עם זאת, התכנית בנוי כך שלומדים במשך יום אחד מלא בשבוע בלבד, ודבר זה מאפשר המשך עבודה תוך כדי הלימודים
 

תכני הלימוד בתכנית

 

התכנית כוללת תכנים רבים המתמקדים בענפים ובדרכים השונות לשילוב טכנולוגיות בלמידה, לפיתוחן ולהטמעתן. בין הנושאים הנלמדים במסלול הלימודים:

 

  • פסיכולוגיה התפתחותית
  • רב תרבותיות בעידן הגלובלי
  • שילוב אמצעים ניידים בחינוך
  • טכנולוגיות כסוכן שינוי בחינוך
  • רשתות חברתיות ומשחקי רשת
  • פיתוח סביבות למידה מתוקשבת    
  • אוריינות דיגיטלית
  • למידת מולטימדיה
  • הוראה במאה ה - 21
  • יישומי תקשוב מתקדמים
  • למידה בסביבות פתוחות    
  • ועוד


קהל היעד

 

קהל היעד של תכנית זו הם בוגרי תואר ראשון בתחומי החינוך השונים, בתחומי מדעי החברה, אמנויות, ואף מדעי המחשב והתחומים הטכנולוגיים למיניהם. כמו כן, התכנית מקבלת לשעריה בברכה אנשים בעלי ניסיון מעשי במערכות החינוך השונות, בתפקידי הדרכה ובמערכות המקומיות המגוונות – במסגרות של חינוך קהילתי.

 

תנאי הקבלה לתכנית זו

 

התנאים להגשת מועמדות לתכנית זו לתואר שני הם תואר ראשון בממוצע מינימלי של 80 ומעלה, בצירוף גיליון הציונים המלא שלו. בנוסף, מי שהתואר הראשון שלו הוא ממוסד אקדמי שאינו בארץ נדרש להשיג אישור המעיד כי התואר תואם לנדרש בארץ. מי שהכשרתו האקדמית איננה מתחומי החינוך יידרש לעבור בהצלחה – בציון מינימלי של 70 – את קורס ההשלמה "מבוא למדעי החינוך".

 

לסיכום

 

בוגרי התכנית ללימודי תואר שני בחינוך, בהתמחות בתקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים, יזכו בכל הידע התיאורטי, בד בבד עם ההכשרה המעשית – הנדרשים להשתלבות מיטבית בתחומי החינוך. כך יוכלו הבוגרים להוביל מהלכי פיתוח ושילוב טכנולוגיות למידה והוראה בבתי ספר ובמוסדות חינוך מסוגים שונים נוספים, ולהיות חלק מרכזי מן המהפכה הטכנולוגית שאותותיה ניכרים בכל תחומי חיינו כיום.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המרכז ללימודים אקדמיים - מל"א

עוד מסלולי לימוד - המרכז ללימודים אקדמיים
פורום לימודי חינוך
תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית לבוגרת חינוך
דליה
1 תגובות
עלות ומשך זמן לימודי אבחון דידקטי
לילך
1 תגובות
דיווח גננת משלימה על מצב הילד
מלכי אביטל
1 תגובות
האם בוגר חינוך מיוחד יכול להגיש מועמדות לתואר ראשון בקלינאות תקשורת?
דוד
1 תגובות
לימודי חינוך מיוחד ללא תעודת הוראה
נועה
1 תגובות
לימודי ערב בתואר ראשון בחינוך מיוחד
עדי בן ברוך
1 תגובות
שביעות רצון ממסלול חינוך מיוחד באחווה
טלי
1 תגובות
לכניסה לפורום
Whatsapp Whatsapp