רוצה פרטים על שיפור ציון פסיכומטרי ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

שיפור פסיכומטרי - רוצה לנסות שוב?

רוצה לדעת על שיפור ציון פסיכומטרי ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


פסיכומטרי – שיפור ציון פסיכומטרי

 

מרגישים שציון הפסיכומטרי אינו משקף את היכולות שלכם?

 

אנשים רבים מתחבטים בשאלה, האם משתלם לגשת למבחן הפסיכומטרי בפעם השנייה. על מנת לעזור לכם לעבור את הבחינה הפסיכומטרית השנייה, באופן שישקף בצורה הטובה ביותר את יכולותיכם, ריכזנו בעבורכם מספר עובדות ועצות.

 

ראשית כל, עליכם לבחון את כל אותם הגורמים אשר השפיעו על הציון שלכם, כגון האם התכוננתם לבחינה בעזרת קורס פסיכומטרי או לבדכם? האם ניגשתם לבחינה בעודכם במסגרת של תיכון או צבא? האם נתקלתם בקשיי למידה ספציפיים? ולבסוף, שאלה הדורשת כנות מלאה – האם עשיתם כמיטב יכולתכם?

 

הכלי החשוב ביותר הנמצא ברשותכם, על מנת לשפר את ציון הבחינה הפסיכומטרית, הוא אבחון נכון של הקשיים בהם נתקלתם בפעם הראשונה.

 

מהם הסיכויים לשפר את ציון הבחינה הפסיכומטרית?

 

אתם בוודאי מעוניינים לדעת מה אומרת הסטטיסטיקה. דבר ראשון, מבחינה סטטיסטית אתם יכולים להיות קצת יותר רגועים, ולהתנחם בעובדה שאתם חלק מקבוצה – נבחנים רבים בוחרים לגשת לבחינה הפסיכומטרית בפעם השניה.

 

יתרה מזאת, העובדות בשטח מצביעות על כך שבאחוז גדול מהמקרים בהם ניגשים לבחינה הפסיכומטרית בפעם השנייה, ישנו שיפור בציון.

 

במידה והתכוננתם לבחינה הפסיכומטרית הראשונה לבדכם, מומלץ לגשת לקורס הכנה אשר כשמו כן הוא, ותפקידו להכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחן הפסיכומטרי.

 

יתרונותיהם הבולטים ביותר של הקורסים הם במסגרת התמיכה הרחבה שהם מציעים – דבר זה יבוא לידי ביטוי בתחושת מוטיבציה, ופתרונות יצירתיים למגוון השאלות והמכשולים. כמו כן, תרכשו ידע רב על טכניקות לימוד ותעברו הדמיות מבחן רבות אשר תפקידן הוא להפחית את גורם הלחץ, ולהפוך את המבחן למשהו מוכר.

 

קורסים כאלו ניתן למצוא במוסדות כגון High Q, זיו כספי, יואל גבע, לחמן, קידום ועוד רבים אחרים.

 

 

האם מגיע לכם קורס בחינם?

 

ההשקעה הכספית לעיתים מרתיעה, אך אל לנו לשכוח שהבחינה הפסיכומטרית היא זו התאפשר לכם לעסוק במקצוע בו תחפצו. כמו כן, במידה וכבר השתתפתם בקורס, ישנם מוסדות רבים המציעים קורס חוזר בהנחה משמעותית, ולעיתים אף בחינם.

 

 

לאחר שתירשמו לקורס ההכנה לבחינה הפסיכומטרית, אל תשכחו לשתף את המורה שלכם במכשולים שנתקלתם בהם בפעם הראשונה שניגשתם למבחן. תפקידו הוא לסייע לכם, ובשיתוף פעולה הדדי ביניכם, לבטח תמצאו פתרונות יעילים לשיפור הציון.

 

אלו שניגשו לבחינה הפסיכומטרית הראשונה בזמן התיכון או הצבא, בהחלט יכולים למצוא נחמה בעובדה שיש להם סיכוי רב לשפר את ציון הבחינה, היות ויהיה להם יותר זמן להשקיע בלימודים.
לימודי הפסיכומטרי דורשים רמת ריכוז, התמדה ותרגול גבוהים מן הרגיל, ועל כן מומלץ לגשת לבחינה בשנית, כאשר ניתן לייצר יותר זמן פנוי.

 

 

מרגישים שלא הצלחתם להתרכז בזמן הלימודים?

 

קשיי-ריכוז או קשיי- למידה אינם דבר של מה בכך, ואל לנו לזלזל בהם. בעשורים האחרונים התגברה רגישותו של הממסד החינוכי והאקדמאי לצרכיהם של התלמידים, והתפתח באופן משמעותי המחקר העוסק בתחום קשיי הלמידה. קושי זה הינו אינדיוידואלי ויכול להיות תוצר ביולוגי-מולד, או תולדה של מערכת החינוך, הסביבה והחברה בה אנו גדלים.

 

במידה ואתם חשים קשיים, גשו למכון אבחון - ישנם מכוני אבחון רבים, לעיתים גם במוסדות החינוכיים עצמם. לאחר האבחון תוכלו לקבל מידע רב כיצד לשפר את יכולותיכם. דבר זה יסייע לכם גם במבחן הפסיכומטרי וגם בתחומים רבים נוספים למהלך חייכם.

 

 

הייתם בלחץ בבחינה הפסיכומטרית הראשונה?

 

אחד מן הגורמים המשפיעים ביותר על הבחינה הפסיכומטרית הוא עמידה בלחץ וזמנים. ישנם מספר פתרונות טבעיים, כגון לצאת לריצה קלה, לאכול אוכל השומר על רמת עירנות גבוהה (לדוגמא - פירות יבשים), לעשות תרגילי נשימה או לקחת כמה טיפות רסקיו (תמצית פרחים טבעיים המיועדת להרגעה).

 

בהצלחה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על שיפור ציון פסיכומטרי ?

רוצה לדעת יותר על שיפור ציון פסיכומטרי ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
לעשות קורס פסיכומטרי או ללמוד לבד?
קורס פסיכומטרי - דביר דואני, זיו כספי או קידום?
קורס פסיכומטרי בערבית בירושלים
קורס פסיכומטרי הכי טוב
קורס פסיכומטרי - אנקורי או קידום?
קורס פסיכומטרי במסגרת הצבא
מה העלות של קורס פסיכומטרי קידום?