קורס CISA במכללת GSECTRA

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מחשבים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס CISA - מכללת GSECTRA .

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס CISA במכללת GSECTRA

 

מכללת GSESCTRA מתמחה בהכשרת אנשי מקצוע לתחום אבטחת המידע בישראל ותוך כך היא מציעה מגוון רחב של מסלולי לימוד מקצועיים אשר מכינים את הסטודנטים לקראת מבחני ההסמכה החיצוניים בתחום. תוכניות הלימוד מעוצבות בהתאם לסטנדרטים הלימודיים הנדרשים בעולם והן מועברות על ידי סגל מרצים בכיר בעל הבנה מעמיקה בתקני אבטחת המידע ובעל הסמכות יוקרתיות מטעם ארגונים בינלאומיים שונים כמו ISACA, BSI ועוד.

 

 

קצת על CISA

 

קורס CISA נוסד ועוצב בשיתוף פעולה של חברת GSECTRA ומלם-תים הדרכה במטרה להקנות למשתתפים את כלי הניהול המתקדמים והנדרשים ביותר לעבודתם של מבקרי מערכות המידע. תוכנית הלימודים בקורס נבנתה על בסיס הניסיון המקצועי המצטבר של שני הארגונים, אם בתחום האקדמי ואם בתחום המעשי והיא מספקת לעוסקים בתחום שליטה בכל תחומי ביקורת המערכות ותורמת לשיפור כישוריהם הניהוליים. מלבד זאת, הלימודים בקורס מכינים את המשתתפים לבחינת ההסמכה הבינלאומית המכונה (Certified Information Security Auditor) אשר זכתה זה מכבר להכרה של מכון התקנים האמריקאי (ANSI).

 

תוכנית לימודים

 

מסלול ההכשרה מספק את הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים למילוי תפקיד מבקר מערכות מידע (CISA) באופן מוצלח ויעיל. במהלך הלימודים התלמידים רוכשים ידע בהבנת הסביבה העסקית והארגונית, בהבנת האסטרטגיה של הארגון ובדרכים לבניית תוכנית אופטימאלית להטמעת טכנולוגיות אבטחת המידע בארגון.

 

בנוסף לכך, חלק נכבד מהקורס מוקדש להקניית ידע בתחום ניהול האבטחה הפיזית, ניהול העובדים והכוונם להשגת מטרות הארגון וזאת מתוך הבנה כי תחום זה מהווה מרכיב לא פחות חשוב במסגרת תפקידיו של מבקר מערכות המידע.

 

כמו כן, הקורס מתמקד במידה רבה בהקניית ידע מעשי ולצורך כך המשתתפים נדרשים לנתח אירועים אמיתיים שהתרחשו בארגונים שונים בישראל ובעולם. התנסות זו מסייעת להם לפתח את הכישורים הנדרשים לתפקיד ולהתנסות בחיזוי הסיכונים והכשלים העשויים להתעורר בדרך. הלימוד משלב גם הרצאות עיוניות המקיפות את כל החומר הנדרש לעבור בהצלחה את בחינת ההסמכה וכן תרגול מעשי רב ודיון בכל אחד משבעת הדומיינים שהקורס מכסה. עם סיום הקורס המשתתפים נדרשים לגשת ל- 2 בחינות דמה הבנויות בהתאם למתכונת של ISACA.

 

נושאי לימוד

 

בין תחומי הלימוד העיקריים בקורס CISA במכללתGSECTRA:

 

  • תהליך ביקורת מערכות המידע
  • בקרת על בתחום טכנולוגיית המידע
  • התשתית הטכנית ותפעול מערכות המידע
  • הגנה על נכסי המידע
  • מחזור החיים של מערכות מידע ותשתיות
  • המשכיות עסקית והתאוששות מאסון

 

קהל היעד

 

הקורס מיועד בעיקר למועמדים בעלי רקע אקדמי או תעסוקתי בתחום ובהם מבקרי מערכות מידע, רואי חשבון ומבקרים פנימיים בעלי ניסיון מעשי, עובדים בתחום מערכות המידע ועוד.

 

סגל המרצים

 

עם צוות המרצים בקורס נמנים מנהלי אבטחת מידע ומבקרי מערכות מידע מארגונים מובילים במשק, המביאים עימם ניסיון רב בתחום הביקורת ובניהול טכנולוגיות המידע.

 

הסמכה

 

בוגרי הקורס שיעברו בהצלחה את הבחינה החיצונית יהיו זכאים להסמכה הבינלאומית CISA - Certified Information Security Auditor הנחשבת להסמכה יוקרתית ומבוקשת בתחום אבטחת המידע.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת GSECTRA

כלים שיעזרו לך לבחור