רוצה פרטים על שיווק שותפים ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס תוכניות שותפים - רוצה ללמוד Affiliate marketing

רוצה לדעת על שיווק שותפים ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק שותפים Affiliate marketing

 

היום זה כבר ברור לכולם, שאם אתה לא שם אתה לא קיים ושם הכוונה היא לאינטרנט. עידן האינטרנט יצר מצב שבו עסקים נפתחים מידי יום, ולשם פתיחת עסק כבר אין צורך להשכיר חנות, להעסיק משווקים או להשקיע בפרסום בעלויות גבוהות ולא לדעת מה יעלה בגורלו. באמצעות האינטרנט כל אחד שמציע שירות או מוצר למכירה יכול לפתוח עסק. לשם כך נוצרו מודלים שונים של פרסום אפקטיבי בעלויות נמוכות ובעיקר משתלמות.

 

מודל תוכניות שותפים או בשמה המקורי: Affiliate Marketing, מהווה מודל שיווקי שבו ניתן להרווח עמלה על כל לקוח שמתעניין בשירות או במוצר. תוכניות שותפים מבוססת על כך שכל קליק, ליד או השארת פרטים של הלקוח משולמת בעמלה. בצורה כזאת המפרסם יכול להיות בטוח שהוא משלם רק על פרסום משתלם וחברות תוכניות השותפים נהנות מהעמלות, בקיצור ולעניין כל הצדדים מרוצים.

 

 

שיווק שותפים הינו תחום המצוי בצמיחה בישראל ולכן הדרישה ללימודי הקורס גוברת. המודל של שיווק שותפים מאפשר לגופים ולבודדים לנצל את פלטפורמת האינטרנט. בכדי להכנס לתחום יש להבין בשיווק בכלל ובשיווק באינטרנט בפרט, לשם כך, קורס הקמת עסק מתוכניות שותפים יכול להקנות לכם את כל הכלים הנחוצים על מנת להשתלב בתחום בקלות ובמהירות.

 

מטרת הקורס

 

בימים אלו שפלטורמת האינטרנט זמינה לכולם וכל אחד רואה הזדמנות להרוויח כסף מהאינטרנט עקב יתרונותיו כגון חשיפה מירבית, בינלאומיות והשקעה לא גדולה וזאת בדרכי שיווק, אתרי אינטרנט, מסחר אלקטרוני ועוד. מטרת קורס הקמת עסק מתכניות שותפים Affiliate הינה לעזור לכל אותם אנשים המעוניינים להרוויח מתוכניות שותפים להקנות להם כלים על מנת לבחור את המוצרים הכדאיים ביותר לשיווק באינטרנט, כיצד להציג את המוצר מבחינת תכנים, כיצד לבנות את אתר המכירה והשיווק בדרך נכונה, כיצד לגייס Affiliates שימכרו את המוצר וכיצד לבנות קמפיין שיווקי.

 

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים בקורס שיווק שותפים Affiliate כוללת בתוכה את הנושאים הבאים: הכרת השחקנים הראשיים שמולם מתנהלים, קופירייטינג – שימוש במילים שעוזרות למכור, מחקר מילים, כלים לניתוח העמודים הרלוונטים למכירה ולשיווק, היכרות ויצירת קמפיין ב - Google, כלים לשיפור קמפיין פרסום ב - Google AdWords, אופטימזציה, בחירת אתרים מוצלחים לפרסום, הקמת אתר אינטרנט, הקמת עמודי נחיתה, סוגי אתרים, יצירת איבוק, גיוס שותפים לשיווק האתר, שיטות שיווק באינטרנט - PPC, SEO, YouTube, Mailing List ועוד.

 

 

מוסדות לימוד

 

  • קליקים, המכללה יצירת הכנסות מהאינטרנט - קורס הקמת עסק מתכניות שותפים Affiliate כולל חמישה שיעורי ווידאו באורך כשעה וחצי המשלבים פרקטיקה והרצאות פרונטליות עם שיעורי תרגול. את הקורס מעביר רן ארוסי מנהל ומייסד מכללת קליקים ומתמחה בשיווק אסטרטגי של תוכניות שותפים באינטרנט.

 

  • מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב - קורס הקמת עסק מתכניות שותפים Affiliate במרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב בנוי מעשרה מפגשים באורך שלוש וחצי שעות כל אחד ונערך בשעות אחר הצהריים באוניברסיטת תל אביב. הקורס נערך בכיתות של 30 משתתפים. מחיר מיוחד לסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב – 990 ש"ח, למתעניינים שאינן סטודנטים באוניברסיטת תל אביב המחיר – 2600 ש"ח.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על שיווק שותפים ?

רוצה לדעת יותר על שיווק שותפים ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד שיווק שותפים
שאלות הגולשים בנושא
האם קיים ביקוש לתחום של שיווק באינטרנט?
קורס שיווק באינטרנט מחיר מומלץ
האם כדאי ללמוד קידום אתרים?
קורס קידום אתרים מחיר
קידום אתרים עשה זאת בעצמך, איך?
לימוד שיווק וקידום אתרים
קורס שיווק באינטרנט וקורס בניית אתרים