קורס שיווק דיגיטלי ושיווק ברשתות חברתיות באוניברסיטת תל אביב

קורס שיווק דיגיטלי ושיווק ברשתות חברתיות באוניברסיטת תל אביב

קורס שיווק דיגיטלי למנהלים בבית הספר להב של אוניברסיטת תל אביב

 

נתפסים ברשת

 

המהפכה הדיגיטלית משפיעה על עולם השיווק באופן שאינו מוגבל למוצרי צריכה בלבד. רעיונות, טכנולוגיות, התנהגויות קהילתיות, שירותים ושינויים חברתיים מתבצעים בדרכים שונות מאוד מאלה שהכרנו לפני מספר שנים. כל מי שמבקש להצליח לתפקד במציאות החדשה והמורכבת הזו מחוייב להישאר עם יד על הדופק, אך לעיתים קרובות נוצר מצב שבו דווקא מנהלים בכירים מתרחקים מהשטח ומוצאים את עצמם בקיאים פחות מעובדיהם הזוטרים או להבדיל - מילדיהם בני התשע. בית הספר להב באוניברסיטת תל אביב מציע קורס בשיווק המכוון במיוחד למנהלים בכירים, לסמנכ"לים, למנכ"לים ולאנשי שיווק, שבו יוכלו כל אלה ללמוד על שיווק באינטנט ועל רשתות חברתיות ולרכוש אסטרטגיות עדכניות לניהול יעיל של הפעילות החברתית הדיגיטלית.

 

תכנית לימודים

 

תכנית הלימודים נועדה לסקור בפני המשתתפים את השינויים מרחיקי הלכת במבנה השיווק באינטרנט והצריכה בעידן החברתי דיגיטלי תוך התמקדות באופן שבו משפיעות הרשתות החברתיות על צריכת הידע בתחום החברתי, בתחום המקצועי ובתחום האישי. המשתתפים יכירו את הגורמים המביאים לכך שמוצרים ומסרים מסוימים נשארים בתודעה יותר מאחרים, יכירו דרכים להנעה לפעולה ברשתות החברתיות, יתנסו בכלים לניטור של פעילות צרכנית ברשת וייחשפו למגמות עתידיות בתחום.

 

מתכונת הלימוד

 

הקורס בשיווק דיגיטלי ושיווק ברשתות חברתיות למנהלים מתפרש על פני 10 מפגשים בשעות אחר הצהריים המתקיימים אחת לשבוע. בסך הכל כולל המסלול 60 שעות לימד אקדמיות. התכנית כוללת הרצאות אורח רבות והתנסות בניתוח של מקרים אמתיים מהשטח.

 

נושאי הלימוד

 

  • הפצה ברשתות חברתיות 
  • יצירת "באזז"
  • פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר
  • ניהול מותגים
  • יצירת חדשנות טכנולוגית
  • טרנדים חברתיים
  • ניתוח פעילות צרכנית ברשת
  • שיווק לארגוני B2B
  • מקשרים חברתיים ומובילי דעה
  • שירות צרכנים דיגיטלי
  • משברים בעידן הצריכה הדיגיטלית
  • יצירת מסרים ויראליים
  • בחירת אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי
  • מסחר אלקטרוני (E-commerce)     
  • צעירים כמובילי דעה ושיווק לדור Z     
  • ועוד

 

סגל הוראה

 

המנהלת האקדמית של התכנית היא דוקטור לשיווק המרצה במסלול ה – MBA של האוניברסיטה וכן בקורסים למנהלים. היא מתמחה בהתנהגות צרכנים, בניהול מותגים, בטרנדים ובניהול השיווק. את הדוקטורט שלה כתבה תחת חסותו של אחד המומחים הגדולים בביות בעולם בתחום הפסיכולוגיה הצרכנית. לצדה מלמדים: ראש בית הספר לניהול של אוניברסיטת חיפה, מייסד ומנכ"ל של חברה המתמחה בשיווק לצעירים ובסקרי שוק, מנהל אגף הצרכנות בגוגל ישראל, מנכ"ל של סוכנות לזירות דיגיטליות ולשיווק ועוד מרצים רבים בעלי התמחויות מגוונות הן מהשטח והן מהאקדמיה.

 

  • כמה אפשר להרוויח בקידום ממומן? שכר PPC

 

תעודה

 

בסיום מסלול הלימודים תוענק לבוגרים דיפלומה מטעם בית הספר למנהלים להב של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. תעודת הסיום תינתן בכפוף לנוכחות ב - 80 אחוזים מהמפגשים ולהגשת המטלות.

למידע נוסף לחצו: אוניברסיטת תל אביב
עוד מסלולי לימוד - אוניברסיטת תל אביב