קורס שיווק במדיה חברתית במכללה הטכנולוגית רופין בעמק חפר

המכללה הטכנולוגית רופין
המכללה הטכנולוגית רופין
המכללה הטכנולוגית רופין
המכללה הטכנולוגית רופין
המכללה הטכנולוגית רופין

אהבת? שתף ב:

קורס ניהול שיווק במדיה דיגיטלית וברשתות החברתיות במכללה הטכנולוגית רופין בעמק חפר


עושים לייק לעסקים


מהפכת הדיגיטל שינתה לחלוטין את ענפי השיווק ויחסי הציבור. הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ויוטיוב מרכזות את רוב התקשורת השיווקית והן מאפשרת להעביר את המסרים במהירות וביעילות ולהגיע לקהלי יעד רבים במגוון גילאים, מילדים ועד למבוגרים, לעסקים ולפרטיים. בעלי עסקים שרוצים לשמור על יתרון בתחרות העצומה של ימינו צריכים להכיר את הפלטפורמות הדיגיטליות החדשות ולשלוט במיומנויות השיווק הייחודיות בזירה זו. כך הם יכולים להגדיל רווחים, ליצור מותגים מצליחים ולשמור קהלי יעד נאמנים לאורך זמן.


קורס שיווק ברשתות חברתיות במכללה הטכנולוגית רופין בא לספק קשת רחבה של מיומנויות פרסום דיגיטליות למנהלי עסקים שרוצים להישאר "בעניינים" ולהתעדכן בזירות השיווק במדיה החדשה. במסגרת המסלול מכירים את כל סוגי הרשתות החברתיות, לומדים לכתוב תכנים וליצור קשרים ולנהל מסעות פרסום ושיווק דיגיטליים.


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מתוודעים לעולם המדיה החברתית ומכירים את הפוטנציאל הכלכלי והעסקי שגלום בו ברשתות החברתיות. בהמשך, הם רוכשים מגוון רחב של כלים בשיווק ובפרסום דיגיטלי, דרכם אפשר לקדם את העסק ולהרחיב את מערך הלקוחות שלו. כמו כן, הם לומדים להתאים את אסטרטגיות השיווק לקהלי היעד דרך מדידה של תנועות הגולשים ואיתור של צרכי הלקוחות. בנוסף לכך, הם בוחנים דרכים ליצירת קשרים עסקיים ונטוורקינג בזירה המקוונת ובזירת המסחר ברשת.


מתכונת הלימוד


קורס שיווק במדיה חברתית במכללה הטכנולוגית רופין כולל כ - 120 שעות אקדמיות שמחולקות ל- 30 מפגשים. אלה מתקיימים פעם בשבוע בשעות אחר הצהרים והערב. התכנית כוללת הרצאות עיוניות, הדרכות אישיות ותרגולים מעשיים של עקרונות הלימוד במעבדות מחשבים.

 


נושאי הלימוד

 

  • ויראלית במדיה חברתית
  • נטוורקינג
  • שימוש בתמונות ובציוצים
  • מסחר מקוון
  • ניהול קמפיינים בפייסבוק
  • פרסום במדיה החברתית
  • אתרי שיתוף ומצגות
  • ניהול וכתיבת בלוגים
  • קידום אתרים במובייל
  • שיווק הוליסטי בעידן הדיגיטלי
  • אתיקה וחקיקה ברשת
  • מדידה וניטור של תנועת גולשים
  • קידום עסקים דרך גוגל    
  • יצירת קשרים במדיה הדיגיטלית    
  • ועוד


סגל הוראה


מנהלת הקורס היא יזמית ומנהלת אסטרטגיית שיווק שמתמחה במיתוג במדיה החברתית. היא עוסקת בייעוץ שיווקי ועסקי ובתכנון של אסטרטגיית מיתוג דרך תוכן במגוון פלטפורמות אונליין.


בין המרצים במסלול ניתן למצוא: מומחה לרשתות חברתיות שמשמש יועץ לחברות במשק בנושא קמפיינים ממומנים בפייסבוק; מומחה לקידום אתרים SEO ולפרסום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים; מנכ"לית חברה שעוסקת בתקשורת עם לקוחות במדיה חברתית; קואצ'רית שמתמחה בנושאי המוטיבציה והתקשורת השיווקית במסגרות עסקיות ופרטיות; עורך דין שמומחה לנושא המשפט באינטרנט שגם משמש יועץ אסטרטגי ומשפטי לארגונים; ועוד.

 


תנאי קבלה


לקורס שיווק במדיה חברתית במכללה הטכנולוגית רופין מתקבלים מעומדים בעלי ניסיון בענפי השיווק, כמו למשל מנהלי מדיה, יועצי שיווק ומנהלי פרסום, שברצונם לרכוש מיומנויות בתחום השיווק הדיגיטלי. כמו כן, יכולים ללמוד בתכנית גם בעלי עסקים בינוניים וקטנים שרוצים לשפר את מערכי הפרסום של שירותיהם.


מועמדים חסרי רקע בעולם הרשתות החברתיות והאינטרנט יכולים להשתתף במכינה שנערכת לפני תחילת הקורס. מכינה זו כוללת 12 שעות ומתפרשת על פני שלושה מפגשים, ובה לומדים כיצד להקים דפים עסקיים במדיה החברתית ואיך לנהל אותם.


תעודה


תלמידים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס זכאים לקבל תעודת גמר, שמוענקת מטעם המכללה הטכנולוגית רופין. כדי לקבל את הדיפלומה, הם צריכים להיות נוכחים בלפחות 80 אחוזים מהשיעורים.

עוד מסלולי לימוד - המכללה הטכנולוגית רופין