המכללה לניו מדיה - לימודי תקשורת חברתית
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > אינטרנט > ניו מדיה - אנליסט שיווק דיגיטל

קורס אנליסט שיווק ודיגיטל במכללה לניו מדיה

שירות אישי - מכללת ניו מדיה

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

קורס אנליסט שיווק ודיגיטל – המכללה לניו מדיה

און ליין בכל הכוח

אנליסטים בתחום השיווק, הידועים בשם Marketing Data Analysts אחראיים על כרייה של מידע ממאגרים שונים לתובנות שיווקיות והמלצות פרקטיות לביצוע. הם בעלי תפקיד חשוב בתהליכים עסקיים חשובים רבים, מיציאת מוצרים חדשים לשוק, דרך ניתוח של מחזוק חיי לקוח ועד להפסקה של קמפיינים לא יעילים או שיפורם. כדי לבצע את התהליכים הללו הם עושים שימוש בכלים מתקדמים דרכם הם מנתחים ומציגים נתונים למחלקות השיווק ולהנהלת הארגון.

 

ברחבי העולם נאגרות מדי יום כמויות אדירות של מידע. תהליכים אלה יוצרים ביקוש הולך וגובר לתפקיד אנליסט השיווק, מה שגם תורם לעלייה ברמות השכר בתחום זה. במכללה לניו מדיה אפשר לקחת חלק בקורס אנליסט שיווק, שבו מקבלים את הכלים הבסיסיים להשתלבות מוצלחת בתחום ה - Marketing Data Analytics. הכלים שנרכשים במהלך הקורס יכולים לסייע לבוגרים לנתח את האתרים והעסקים הפרטיים שלהם, או להשתלב במשרות שונות כגון אנליסט שיווק, אנליסט דיגיטל, Business Analyst, BI Analyst ותפקידים נוספים.

 

 

תכנית הלימודים

 

משתתפי הקורס מקבלים מיומנויות וידע חיוניים לאנליסטים בתחום השיווק ובענפים נוספים. הם מתחילים מהיכרות עם שפת SQL ועם תוכנת אקסל וממשיכים ולומדים על כלים מתקדמים בתחום ה - BI בעולמות הדיגיטל וברשתות החברתיות ובענפים מסורתיים כגון סלולר וקמעונאות. הם לומדים כיצד לבצע איסוף של מידע ולטייב נתונים לתשתית אנליטית שבאמצעותה אפשר לבצע פילוח והסקת מסקנות עסקיות, ולהציג את התובנות במצגות ודוחות.

 

מלבד הכלים הטכנולוגיים שמקבלים משתתפי הקורס, הם שמים דגש על הבנה של תהליכים עסקיים וחיבור של נתונים אל האסטרטגיה העסקית בעולם הדיגיטלי והמסורתי. בקורס הם מפתחים מיומנויות לבנייה של דוחות ו - Dashboard ולכתיבה בשפת SQL. הם מבינים לעומק את תחום למידת המכונה (Machine Learning) ורוכשים מיומנויות מתקדמות לעבודה עם תוכנת אקסל. נוסף על כך, הם דנים בעקרונות המדידה והניתוח של מידע בכלים של גוגל ופייסבוק.

 

מתכונת הלימוד

 

בקורס זה נכללות כ - 160 שעות לימוד אקדמיות, שהן כ - 120 שעות שעון. הקורס מתחלק ל - 30 מפגשים. השיעורים משלבים בין לימוד עיוני לבין תרגולים פרקטיים שונים. כמו כן, המשתתפים עורכים פרויקט גמר יישומי שבו הם משתמשים בכלים וביכולות הנלמדים כדי לטייב ולנתח מערכות נתונים, אותם הם מציגים בפני סגל הקורס.

 

נושאי הלימוד

 

המשתתפים בקורס לומדים על מגוון של נושאים וביניהם:

 

  • Digital Analytics
  • שיווק מבוסס דאטה
  • בניית תשתיות נתונים
  • טיוב נתונים ואיסוף מידע
  • כלי Data Visualization
  • למידת מכונה על בסיס פייתון
  • ביצוע אופטימיזציות מבוסס נתונים    
  • שפת SQL
  • מיפוי קהלי יעד
  • גוגל אנליטיקס
  • שיפור יחסי המרה
  • בניית משפך שיווקי    
  • ועוד

 

 

סגל הוראה

 

המנהל האקדמי של התכנית הוא מהנדסה תעשייה וניהול המומחה בשיווק פרסונלי. הוא מכהן בתור ראשן צוות Data Analytics של חברת סטארטאפ בין לאומית ושותף להצלחתם של מודלים סטטיסטיים בארגונים גדולים בתחום התקשורת, הקמעונאות והבנקאות. כמו כן, הוא מפתח אפליקציות מובייל, מקים תשתיות BI מתקדמות ועוסק בתחום הביג דאטה.

 

על מוסד הלימוד

 

המכללה לניו מדיה מציעה תכניות לימוד מגוונות בתחומי השיווק והפרסום באינטרנט. מוסד הלימוד מפעיל קשרים עם חברות מובילות במשק במטרה לסייע לבוגריו להשתלב בשוק העבודה, כאשר אלפי סטודנטים בוגרי ההכשרות השתלבו בתפקידים בכירים שונים. בין הקורסים השונים שניתן ללמוד במכללה זו אפשר למצוא קורס ניהול מדיה חברתית וקורס קידום קמפיינים ממומנים PPC. מסלולי הלימוד של במכללה משלבים בין לימוד עיוני לבין התנסות מעשית, כאשר תכניות הלימוד מותאמות לצורכים הממוקדים של תפקידים שיש להם ביקוש רב בתעשיית הפרסום והשיווק של היום.

 

תנאי קבלה

 

המעוניינים להתקבל לקורס נדרשים להיות בעלי אוריינטציה אנליטית, לשלוט בשפה האנגלית ברמה טובה מבחינת קריאה ולהכיר היטב את יישומי אופיס לרבות וורד, אקסל ופאוור פוינט.

 

המסלול מתאים לאקדמאים בתחומים כגון הנדסת תעשייה וניהול, שוק ההון, מדעי המחשב וכלכלה ומנהל עסקים. כמו כן, יכולים ללמוד בו יועצים אסטרטגיים, יועצים עסקיים, יועצים שיווקיים, יועצי השקעות ומנהלי תיקים בשוק ההון שמעוניינים לרכוש כלים מקצועיים מתקדמים. נוסף על כך, התכנית מתאימה למנהלי שיווק דיגיטלי, למנהלי שיווק, למנהלי תקשורת שיווקית ולאנליסטים פיננסיים.

 

תעודה

 

תעודת גמר מטעם המכללה לניו מדיה מוענקת למשתתפים בקורס אשר משלימים את התכנית בהצלחה ועומדים בכל הדרישות.

 

 



עוד מסלולי לימוד - מכללת ניו מדיה:





שאלות הגולשים מהפורומים שלנו - מכללת ניו מדיה

 
  • האם קורס ניהול מדיה חברתית מספיק כדי להשתלב בעבודה בתחום?
  • (756 צפיות)
     
  • האם קורסים של ניו מדיה מומלצים?
  • (698 צפיות)
     
  • קורס Marketing Data Analyst
  • (548 צפיות)


     

    מכללת ניו מדיה










    פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English