רוצה פרטים על קורס שזירת פרחים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שזירת פרחים

רוצה לדעת על קורס שזירת פרחים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שזירת פרחים - סידור ועיצוב זרי פרחים

 

מה לומדים בקורס שזירת פרחים?

 

קורס שזירת פרחים מקנה את הכלים המעשיים הדרושים ליצירת זרי פרחים. הלימודים מעניקים לתלמידים את מיומנויות שזירת הזר, מפגישים אותם עם סוגי הפרחים השונים, הצבעים שונים, סגנונות העיצוב הרבים, והתאמת הזר לכל אירוע.

 

לימודים אלה פועלים להכשיר שוזרי פרחים ולקדם את מקצועיות העוסקים בעיצוב ושזירת הפרחים בארץ. מוסדות הלימוד השונים מציעים מגוון מסלולי לימוד לעיצוב ולשזירת פרחים, ובמסגרתם יכולים אוהבי הפרחים והעיצוב להתוודע לעולם של טבע, יופי ואסתטיקה וללמוד מקצוע פרקטי ומבוקש.

 

 

מסלולי הלימוד:

 

הלימודים בתחום נחלקים למספר מסלולים כגון:

 

  • קורס שזירת פרחים למתחילים - הקורס מיועד לחסרי ניסיון קודם בתחום. זהו למעשה קורס בסיסי השואף להקנות את העקרונות הבסיסיים של שזירת הפרחים, הכוללים בין השאר את הטיפול בפרחים, שימורם, כללי עבודה, שימוש בצבעים, בעומק ובשיווי המשקל של הסידור. במהלך השיעורים מתנסים התלמידים בטכניקות עיצוב ושזירה שונות. קורס זה מצייד את המשתתפים בערכת שוזר ובכל חומרי הגלם הדרושים לעבודה.

 

  • קורס שזירה מקצועית למתקדמים - הקורס המתפרס על פני 12 מפגשים שבועיים מקנה למשתתפים ידע בטכניקות שזירה מורכבות. בין הנושאים שנלמדים בקורס הם סידורים צפים לבריכה, סידורי אבל, סידור פרחים מודרני ועוד. הקורס מיועד לבעלי ניסיון בתחום שזירת הפרחים ומהווה לימודי המשך לקורס הבסיסי.

    קורס זה מצייד את המשתתפים בחומרי הגלם והפרחים הדרושים לעבודה. בוגרי הקורס יהיו זכאים לתעודת גמר "שזירה מקצועית- קורס מתקדם"

 

  • לימודי תעודה - קורס זה מיועד לבוגרי קורס שזירה בסיסי וקורס שזירה מקצועית. הלימודים מתפרשים על פני 4 שעות אחת לשבוע, וכוללים כ-90 שעות לימוד אקדמיות.

    הקורס הינו קורס מקצועי המסכם את תחום הפלוריסטיקה. במסגרת הלימודים ילמדו המשתתפים טכניקות מורכבות בסגנונות קלאסיים ומודרניים, יתוודעו לעבודת השוזרים בחנויות הפרחים, החל משלב קבלת הסחורה ועד ביצוע עבודת השזירה, עיצוב חלונות ראווה ועוד.

    בוגרי הקורס יהיו זכאים לדיפלומה בתחום בתנאי שעמדו בהצלחה במבדקים ובמבחן הסופי.

 

  • קורס זרי כלה - הקורס מיועד לבעלי רקע וניסיון בתחום שזירת הפרחים ובמסגרתו נחשפים המשתתפים למגוון רחב של טכניקות עבודה וחומרים שונים מהקלאסי למודרני. הטכניקות הנלמדות בקורס כוללות את החיווט, בוקטים, בריידי, פורמות, שילוב בדים, תיקים, תכשיטים, חוטי אלומיניום ועוד.

 

לימודי שזירת פרחים שמים דגש על תרגול מעשי רב ונערכים במתכונת של סדנאות או בקבוצות לימוד קטנות.

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים הנלמדים: סוגי הפרחים, סידור לפי צבעים ,סוגי סידורים שונים של זרים (זרים עגולים, זרים מוארכים, זרים משולשים ועוד), בזרי כלות ,סידור פרחים לאירועים, עיצוב מרכזי שולחן, כלי העבודה, צורת עבודה נכונה, הטיפול הנכון בפרח, נרות, קישוטים ועוד.

  

היכן לומדים?

 

קורס שזירת פרחים ניתן למצוא במספר מוסדות ברחבי הארץ, ביניהם:

 

  • מ.ט.י גליל מערבי: במ.ט.י גליל מערבי ניתן ללמוד בקורס שזירת פרחים למתקדמים אשר כולל כ - 8 מפגשים חד שבועיים.

 

  • אורט קריית ביאליק: מוסד זה מציע קורס לשזירת פרחים שנפרש על פני כ - 16 מפגשים. המסלול משלב סיורים אצל מגדלי פרחי וספקים וכן תרגולים מעשיים.

 

  • מכללת רימונים: במוסד זה אפשר ללמוד במסלול שזירת פרחים למתקדמים או למתחילים. התכנית למתחילים כוללת כ - 56 שעות והמסלול למתקדמים כ - 63 שעות לימוד.

 

  • אורט ירושלים: במכללה ניתן להשתתף בקורס שזירת פרחים שהיקפו כ - 48 שעות לימוד. בסיום הקורס, המשתתפים מעצבים פרויקט גמר בו הם יכולים לבטא את סגנונם האמנותי בשזירת פרחים.

 

  • אורט כפר סבא: קורס שזירת פרחים במוסד לימודים זה כולל כ - 16 מפגשים, בני 4 שעות אקדמיות כל אחד. המפגשים מתקיימים פעם בשבוע.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

הקורסים משתנים לפי מוסד הלימודים ובתכני הקורס המועברים. מרבית הקורסים נפרשים על גבי 12 מפגשים, כ-48 שעות לימוד במתכונת חד שבועית.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

אין תנאי קבלה לקורס שזירת פרחים. הלימודים פתוחים לקהל הרחב ומתאימים לאנשים יצירתיים, אסתטיים ואומנותיים. לימודי שזירת פרחים מתאימים גם למעצבים מתחומים שונים המעוניינים לעצב סידורי פרחים ולשלב ביצירתם.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

פרחים היו נחוצים בעבר וככל הנראה יהיו נחוצים גם בעתיד. שוזרי הפרחים יכולים להשתלב בעבודות שונות בקישוט מגוון אירועים, מקומות ציבוריים, מבנים ועוד. כמו כן הם יוכלו לעבוד כשכירים בחנויות של עיצוב וסידור זרי פרחים או כשוזרי פרחים עצמאיים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס שזירת פרחים?

רוצה לדעת יותר על קורס שזירת פרחים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס שזירת פרחים.
האם קורס שזירת פרחים מוכר במשרד התעסוקה?
שזירת פרחים ללימודי תעודה
קורס שזירת פרחים