קורס כתבי ושדרני ספורט במסלול האקדמי המכללה למינהל, לימודי המשך

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על המסלול האקדמי המכללה למינהל - כתבי ספורט.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס כתבי ושדרי ספורט במסלול האקדמי המכללה למנהל

 

על קו הזינוק

 

אירועי ספורט בענפים שונים תפסו מקום של כבוד בעיתונות היומית הישראלית עוד בשנים שלפני קום המדינה. במרוצת הזמן, רוב העיתונים הגדולים בארץ החלו להפיץ מוסף נפרד שלם המוקדש לנושא. גם ערוצי הרדיו והטלוויזיה מקדישים לשידורי ספורט זמן אוויר נרחב, אם במסגרת תכניות יומיות ושבועיות קבועות, פינות ספורט במהדורות החדשות, או סיקור חי של תחרויות בולטות בשעות צפיית השיא. בשנים האחרונות, הצטרפה גם התקשורת המקוונת לחגיגה, ותוצאותיהן של תחרויות בולטות עולות בתוך דקות לעמודים הראשונים של אתרי החדשות הגדולים. מדובר ללא ספק בתחום מגוון, מרתק ומלא אדרנלין, המספק עבודה לאנשי תקשורת רבים ובהם כתבים, עורכים, שדרנים, פרשנים ועוד.

 

 

תכנית הלימודים

 

תכנית הלימודים בקורס מדיה וספורט נועדה להקנות למשתתפים ידע תיאורטי נרחב בתקשורת ספורט וכלים מעשיים בשידור וכתיבה, במטרה לאפשר להם השתלבות מהירה בשוק התעסוקה בתחום הספורט. הסטודנטים לומדים כיצד לבחור נושא ולבנות כתבה, ומתנסים בעריכת ראיונות ובהפקה עבור כלי תקשורת שונים. הם מכירים את פעילותם של גופי ספורט ותקשורת שונים, ומפתחים מודעות לאתיקה עיתונאית וספורטיבית. כחלק מהכשרתם, הם מבקרים במערכות טלוויזיה ובערוצי רדיו, משתתפים בשידורים חיים ומפיקים כתבות ספורט לאתרי אינטרנט.

 

מתכונת הלימוד

 

קורס כתבי ושדרי ספורט במכללה למנהל מתפרש על פני 20 מפגשים. הוא מתקיים במתכונת חד שבועית ימי שישי בבוקר, כאשר כל מפגש אורך כ - 5 שעות. דרכי ההוראה בקורס מגוונות וכוללות הרצאות פרונטליות, סיורי שטח והתנסות מעשית אישית בהפקה ועריכה של כתבת שטח, המוגשת כפרויקט גמר.

 

נושאי הלימוד

 

  • מבוא לצילום ובימוי
  • מבנה ארגוני של מערכת העיתון
  • חוקי ספורט בישראל
  • עריכה וכתיבה בתקשורת המקוונת
  • יישומי האינטרנט ודור ה - Web 2.0
  • תחקירים ואיסוף מידע
  • הראיון העיתונאי ויחסי עיתונאי - מקור
  • תקשורת ספורט בספרד     
  • הפקת כתבות ספורט לשידור ותכניות אולפן      
  • ועוד

 

סגל הוראה

 

סגל המרצים בקורס כולל מומחים לספורט של מכון וינגייט, ספורטאים ואנשי תקשורת בעלי מגוון התמחויות, בהם כתבים, מפיקים, פרשנים ועורכים. רכז המסלול הוא במאי ומפיק בעל תואר שני בתקשורת, שכתב את עבודת התזה שלו האופן שבו מיוצגות ספורטאיות אולימפיות בעיתונות הישראלית.

 

תנאי קבלה

 

הקורס להכשרת כתבי מדיה וספורט במסלול האקדמי המכללה למנהל פתוח לקהל הרחב. הוא מיועד לאנשים בעלי עניין וידע בספורט, והקבלה אליו אינה מבוססת על השכלה אקדמית קודמת.

 

 

תעודה

 

משתתפי הקורס נדרשים להפגין נוכחות פעילה ב - 80 אחוזים לפחות מהמפגשים ולהגיש תרגילים ועבודות באופן שוטף. בוגרי המסלול שיעמדו בדרישות אלה, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המכון ללימודי חוץ והמשך של המסלול האקדמי במכללה למנהל. כמו כן מקנה ההשתתפות בקורס נקודות זכות אקדמיות לסטודנטים של המכללה בחוג לתקשורת.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכון ללימודי המשך - המסלול האקדמי המכללה למנהל

עוד מסלולי לימוד - המכון ללימודי המשך - המסלול האקדמי

ssssssssss

פורום לימודי תקשורת

קורס עריכת וידיאו ועיצוב מוזיקה
שיראל
1 תגובות
לימודי צילום ועריכת וידאו
שרון
1 תגובות
דו חוגי בתקשורת ומנהל עסקים
רות
1 תגובות
תנאי קבלה והתמחויות בתחום התקשורת
רפאל וידל
2 תגובות
לימודי תקשורת לבנות בלבד
שילת אורם
1 תגובות
האם לימודי עיתונאות הם פרקטיים?
רותם
1 תגובות
מה שואלים בראיון אישי במכללת ספיר?
מיטל
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,884 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת אריאל1,221 חוות דעת

  • 3.9

    המכללה האקדמית אחוה454 חוות דעת

  • 4.1

    שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב687 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp