רוצה פרטים על קורס רכזי גיוס?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס רכז גיוס והשמה

רוצה לדעת על קורס רכזי גיוס? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס רכזי גיוס כוח אדם

 

אחריות ואיכות בגיוס עובדים

 

תהליך גיוס כוח האדם קובע במידה רבה את איכות ההון האנושי של הארגון, ומשפיע על היכולת להשיג מטרות ולעמוד ביעדים. זהו תהליך מורכב, ובו נפגשים אינטרסים של שני גורמים - המעסיק והעובד: המעסיק מעוניין שהעובדים יתאימו לחזון החברה, יספקו את התפוקה הגבוהה ביותר, ויהיו חדורי מוטיבציה, והעובד, מצדו, מעוניין שיכירו בצרכיו האישיים, והוא שואף שיתחשבו בכישוריו ובניסיון האישי שצבר. רכז כוח האדם מביא בחשבון את שני הצדדים, ומוצא את ההתאמה המיטבית בין המעסיק לעובד, ולשם כך, הוא משתמש בסדרה של אבחונים ותהליכי מיון. בתחום כוח האדם ניתן לעבוד כשכירים במסגרת חברת השמה, או כעצמאיים, בעבודה מהבית.

 

 

קהל יעד

 

הלימודים בקורס מתאימים לבעלי ניסיון תעסוקתי בתחום משאבי האנוש, וכן למנהלי חברות וארגונים המעוניינים לפתח את יכולות גיוס העובדים שלהם.

 

תכנית הלימודים

 

בתחילת לימודיהם, עורכים הסטודנטים היכרות עם מבנה שוק העבודה בישראל ועם אופי המשרות השונות בו. הם מכירים את השיטות השונות הנהוגות בעת מיון והערכה של עובדים, כמו מבחני השמה, ראיונות וניתוח קורות חיים. בהמשך, הם מתוודעים לשינויים הטכנולוגיים שהתחוללו בתחום כוח האדם בשנים האחרונות, ולאופן בו הם משפיעים בפועל על העבודה היום יומית, למשל דרך מאגרי גיוס עובדים ברשתות החברתיות. כמו כן, הם מעיינים בחקיקה הרלוונטית להעסקת עובדים בישראל. לבסוף, הם מקבלים ידע בנושאי יזמות עסקית ורוכשים כלים להקמה ושיווק של עסק עצמאי.

 

מתכונת הלימוד

 

הקורסים בגיוס כוח אדם מתקיימים במתכונות מגוונות, ומתפרשים על פרק זמן שבין חודשיים לחצי שנה. השיעורים נערכים ביום או יומיים במהלך השבוע, ומתקיימים בדרך כלל בשעות אחר הצהריים והערב. הם כוללים הרצאות עיוניות, דיונים בקבוצה לניתוח אירועי גיוס, וסימולציות בהן משחזרים התלמידים מקרי בוחן. חלק מן הקורסים מאפשרים למשתתפים להתנסות בעבודה בחברת השמה כבר במהלך הלימודים.

 

נושאי הלימוד

 

  • מבחני גיוס וראיונות עבודה
  • ניהול לוחות דרושים
  • איסוף מודיעין עסקי
  • פתרון בעיות בתהליך הגיוס
  • בניית פרופיל מועמד
  • ניהול לוח זמנים לתכנית עסקית
  • כישורי שיווק ומכירות
  • השמה וגיוס לענף ההייטק
  • גיוס עובדים ברשתות החברתיות
  • ניתוח והערכת קורות חיים
  • כלים לאיתור עובדים פוטנציאליים
  • דרכי קליטת העובד לארגון     
  • מילוי מקום עובדים לתקופות קצרות     
  • ועוד

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס זכאים לקבל תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. כדי לקבלה, הסטודנטים נדרשים להפגין נוכחות במרבית המפגשים, ולהגיש את עבודת הגמר.

 

לאחר תוך הקורס ניתן להמשיך ללימודי תעודה נוספים וכך להמשיך להעשיר את סל הכלים המקצועי. אחד ממסלולים אלה הוא 

 קורס ניהול משאבי אנוש שבו ניתן לרכוש כלים פרקטיים נוספים.

 

המעוניינים לרכוש מיומנויות ייעוץ פרקטיות נוספות יכולים להמשיך גם לקורסים כגון ייעוץ קריירה או ייעוץ השמה. קורס ייעוץ השמה מתאים למי שברצונם להכיר מקרוב את הצורכים העדכניים של מעסיקים ועובדים כאחד ולרכוש כלים לסיוע בתהליך מציאת העבודה.

 

מוסדות

 

  • היחידה ללימודי חוץ והמשך – אוניברסיטת אריאל בשומרון (גני תקווה): הקורס מתפרש על פני שישה חודשים, בסך של 120 שעות, והוא פרי שיתוף פעולה בין האוניברסיטה לחברת ייעוץ עסקי מוכרת. מתקיימים בסך הכל 24 מפגשים, הנערכים בשעות הערב. הסטודנטים נחשפים למגוון היבטים מעשיים בעבודה ביחסי אנוש כשכירים וכעצמאיים. המרצים בתכנית הנם מומחים בתחום ההשמה, החשבונאות, והפסיכולוגיה התעסוקתית.

 

  • המרכז להשתלמויות באוניברסיטת בר אילן (רמת גן): קורס קצר בן כחודשיים המתפרש על פני 25 שעות אקדמיות. הוא כולל סימולציות רבות, דרכן לומדים הסטודנטים על שיטות לשימור עובדים ופיתוח מוטיבציה. הוא מספק כלים לאלו שכבר החלו את צעדיהם הראשונים בתחום, ולאלו המעוניינים להשתלב בו.

 

  • Truffles Group (רחובות): את הקורס עורכת חברת השמה מוכרת, והוא נועד לספק הכשרה לגיוס לתחום ההייטק לעובדים חסרי ניסיון בענף. תחום הטכנולוגיה ומערכות המידע הוא בעל צרכי גיוס ייחודיים במשק, והתכנית מספקת למשתתפים ידע על תת התחומים השונים כמו QA, אבטחת מידע וטכנולוגיות IOS. במקביל, היא מאפשרת התנסות בפועל בחברת גיוס להייטק במהלך הלימודים. הקורס מתפרש על פני 4 חודשים, בסך של 160 שעות בסך הכל, והמפגשים נערכים פעמיים בשבוע, בשעות הערב.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס רכזי גיוס?

רוצה לדעת יותר על קורס רכזי גיוס?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס רכזי גיוס