קורס צילום אדריכלי במכון קווים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי צילום? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי צילום אדריכלי - קווים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס צילום אדריכלי בקווים, המכון לעיצוב ואדריכלות

 

מסלול זה אינו פעיל

 

בנינים – מזווית אחרת

 

הצילום האדריכלי עושה שימוש בטכניקת צילום ייחודית ואחרת מזו המשמשת לצילום אירועים, לצילום מוצרים או לכל צילום סטילס אחר. צילום של בניין או של דירה מחייבים התייחסות לפרטים רבים, באופן שיצליח להציג בבהירות את כלל האלמנטים שהעין רואה. לצורך כך יש חשיבות לנושאים שונים כזווית הצילום של המבנה, מרחק הצילום, תאורת הצילום וכן הלאה.

 

בצילום אדריכלי יש לשלב מספר טכניקות צילום מקצועיות הכוללות שימוש בפלאשים חיצוניים, עדשת צילום רחבת זווית, חצובה יציבה ועוד. צילום אדריכלות מאפשר לאדריכלים, לקבלנים ולמעצבי פנים להציג לראווה את הפרוייקטים שלהם באתר האינטרנט, במגזיני עיצוב שונים ובתיק העבודות שלהם, והוא מסייע במידה רבה להמחיש את חזות המבנה ולקדם את תהליך המכירה.

 

על הקורס במכון קווים

 

קורס צילום אדריכלי בקווים הוא קורס מקצועי המספק לאנשי המקצוע מהתחומים שלעיל את כל הידע הנדרש לביצוע צילומים אדריכליים מקצועיים ומרשימים. קורס זה מתאים בעיקר למעצבי פנים ולאדריכלים המבקשים לרכוש את יסודות הצילום האדריכלי בפרק זמן קצר במיוחד. תכנית הלימודים נפרשת על פני ארבעה מפגשים והיא מקיפה את הנושאים המעשיים ביותר הדרושים לצילום אדריכלי. בנוסף, הלימודים מקנים למשתתפים ידע וכישורים בסיסיים בצילום מסוג זה.

 

להלן עיקרי התכנית

 

  • ערכה השיווקי של התמונה בעולם המדיה הדיגיטלית
  • עיקרי הצילום האדריכלי – תאורה, זווית וסטיילינג
  • עבודת צוות עם צלם ועיבוד תמונה מקצועי
  • מכשול ואתגר בצילום אדריכלי

 

מרצה הקורס

 

הקורס מוגש ומונחה על ידי מר שי אפשטיין, מומחה בצילום אדריכלות ועיצוב. שי משמש כצלם המערכת של מגזין DOMUS בישראל וכן כצלם של מגזין בניין ודיור.

 

סניפים

 

הלימודים מתקיימים במספר סניפים: ראשון לציון, באר שבע, חיפה, כפר סבא – רעננה ותל אביב.

 

 

לסיכום

 

תחום הצילום האדריכלי דורש ידע ומיומנויות צילום ייחודיות; לצורך צילום של מבנה ארכיטקטוני כלשהו חשוב להתחשב במספר כללים ולתכנן היטב את זווית הצילום ואת התאורה במקום. מומלץ גם להשתמש בעזרי צילום מתקדמים וייחודיים כדוגמת עדשת צילום רחבת זווית וחצובה יציבה, ובאופן כללי – ללמוד את טכניקות הצילום הממוקדות ביותר הדרושות לצילום איכותי ומדויק מסוג זה. קורס צילום אדריכלי במכון קווים הוא קורס מקצועי המאפשר למעצבי הפנים ולאדריכלים לרכוש ידע ומיומנויות בצילום זה בתוך ארבעה מפגשים בלבד.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון קווים | בית ספר לעיצוב ואדריכלות

כלים שיעזרו לך לבחור