רוצה פרטים על קורס פקידות קבלה ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פקידת קבלה במלון או משרד

רוצה לדעת על קורס פקידות קבלה ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פקידות קבלה בבתי מלון

 

שירות מעולה בדלפק הקבלה

 

עמדת הקבלה היא מקום המפגש הראשון בין האורחים לבין צוות השירות של המלונות. תפקידם של הפקידים הוא להציע חדרים ושירותים נוספים למבקרים בעת כניסתם למלון, ולתת מענה לבעיותיהם ולצרכיהם השונים לאורך שהותם. אופי העבודה מחייב יחסי אנוש מעולים, והתנהגות אדיבה, סובלנית ובוגרת. במקביל, נדרשים מנהלי משרדי קבלה לטיפול בהיבטים החשבונאיים שנובעים מתשלומי האורחים והוצאות המלון.

 

גולשים שביקרו בדף זה קראו גם:

 

 

הקורסים להכשרת פקידי קבלה מיועדים להקנות למשתתפים היכרות עם תחום המזכירות ועם המלונאות, ולהכין אותם לקראת בחינות ההסמכה הרשמיות של משרד התמ"ת, שהן הכרח למי שמעוניינים לעסוק במקצוע. הבוגרים יכולים להשתלב במגוון אתרי תיירות ומלונות ברחבי הארץ.

 

למי מיועדים הלימודים?

 

קורס פקידות קבלה במלון מיועד לאנשים הרואים את עתידם בענף המלונאות והתיירות, ומבקשים להתקדם לעמדות ניהוליות בהמשך הדרך. הוא מתאים במיוחד לבעלי ניסיון בשיווק ובמכירות, ולאנשים שניחנו ביכולות גבוהות בעבודה מול קהל ובתקשורת בינאישית.

 

תכנית הלימודים

 

בתחילת הקורס, מתוודעים המשתתפים למגוון התפקידים שמצריכה העבודה במחלקת הקבלה של מלונות. הם לומדים כיצד לטפל בטפסים ובדואר, רוכשים מיומנויות אירוח ושירות ונחשפים לסוגיות בשיווק במכירות של מוצרים ושל חבילות לאורחים.

 

לאחר מכן, הם מכירים מושגים בסיסיים בהנהלת חשבונות ובסטטיסטיקה, החיוניים לצרכי חישוב מחירים בעת העבודה, ומתנסים בהפקת דוחות שונים ובעבודה עם מגוון אמצעי תשלום. בנוסף הם מכירים את חוקי העבודה העדכניים בהקשר לעבודת ניהול המשרד, ומתרגלים שימוש ביישומי מחשב, תוכנות ומעבדי תמלילים המקובלים בענף. לבסוף, הם סוקרים סוגיות חשובות בהיסטוריה ובפוליטיקה של מדינת ישראל, ואף מכירים מנהגים של תרבויות ועמים מרחבי העולם, כהכנה למפגש עם תיירים ממדינות שונות.

 

מתכונת הלימוד

 

הקורסים מתפרשים על פני תקופה של בין חודשיים לשלושה חודשים. השיעורים מתקיימים בשעות הבוקר, בדרך כלל במשך חמישה ימים בשבוע. במסגרת הלימודים, התלמידים לוקחים חלק בשיעורים עיוניים, בסדנאות מעשיות, בסימולציות מבחנים, בהרצאות אורח של אנשי מקצוע, ובסיורים מקצועיים. בנוסף, בחלק מן המסלולים הם נדרשים לתקופת סטאז' של מספר שבועות בה הם מתרגלים את החומר הנלמד בבתי מלון ברחבי הארץ.

 

נושאי הלימוד

 

  • נימוסים והליכות
  • שמירה על סודיות האורחים
  • פתיחת חשבון אורח 
  • בטיחות וטיפול במצבי חירום
  • קופאות וחשבונאות
  • הכרת שיטת המשטר בישראל
  • עיצוב תדמית עסקית
  • רישום רמת התפוסה בחדרים
  • שירותי החלפת כספים
  • התמודדות עם תלונות ומניעתן
  • שיווק ומכירות מלונאיות
  • תשלום בהמחאות ובכרטיסי אשראי
  • ועוד

 

 

תנאי קבלה

 

לקרוס מתקבלים מועמדים שגילם מעל 20 שנה, שהנם בוגרי 12 שנות לימוד, כאשר ישנה עדיפות לבעלי תעודת בגרות מלאה. עליהם להפגין שליטה מלאה בשפה העברית ובאנגלית, כאשר רוב המוסדות מקיימים בחינות קבלה לבדיקת רמת השפה. מתאימים העומדים בדרישות הסף מוזמנים לריאיון אישי הנערך בפני וועדת קבלה.

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס זכאים לקבל תעודת גמר, המוענקת מטעם מוסד הלימוד, וכן תעודת מקצוע "פקידות קבלה סוג 01" מטעם משרד התעשייה המסחר והתעסוקה.

 

מוסדות

 

  • אוניברסיטת בן-גוריון, קמפוס אילת  - הקורס מנוהל על ידי בית הספר למלונאות ולתיירות של האוניברסיטה, והוא מקיף את מבחר הסוגיות להם נדרשים פקידי קבלה, כמו ענייני כספים וחשבונאות, קופאות, שיווק שירותים ואף היכרות עם תרבויות שונות בעולם. התכנית מתפרשת על פני שלושה חודשים, כאשר השיעורים מתקיימים בחמישה ימים בשבוע בשעות הבוקר.

 

  • מכללת רימונים (טבריה) - קורס בן עשרה שבועות המתקיים במתכונת לימודי בוקר, אשר במסגרתו נדרשים המשתתפים גם לסטאז' מעשי בן שבועיים ליישום כישורי ניהול עמדת הקבלה. המכללה שייכת לרשת מלונות גדולה בישראל, וכוללת בקורסים את החידושים בתחום שירותי המלונאות.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס פקידות קבלה ?

רוצה לדעת יותר על קורס פקידות קבלה ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול משרד הובלה
לימודי ניהול משרדי הובלה לנהג תובלה
רישיון לניהול משרד הובלות
קורס ניהול משרדי - איפה מתקיים?
עלות קורס ניהול משרד הובלות
אילו קורסי מזכירות קיימים?
קורס ניהול משרד הובלות - איפה לומדים?