רוצה פרטים על קורס עיצוב תיקים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עיצוב תיקים

רוצה לדעת על קורס עיצוב תיקים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיצוב תיקים

 

לעצב תיק תק

 

תיק הוא אביזר מעניין... מצד אחד הוא חפץ שימושי מאוד, שנועד לאפשר לנו לקחת את החפצים שלנו ממקום למקום, ולהעמיס אותם על הכתף או על הגב. מצד שני, הבחירה בתיק מסוים היא אמירה אופנתית לכל דבר. התיקים שאנחנו נושאים צריכים להתאים לבגדים, לנעליים, לשעה ביום, למזג האוויר וגם - למצב הרוח. 

 

מבחינה עיצובית, תיקים הם אתגר מרתק. ניתן לייצר אותם בגדלים שונים, למטרות מגוונות: תיקי נשים, תיקי גברים, ארנקים, תיקי נסיעות, תיקי לימודים ועוד. התיקים מעוצבים מחומרי גלם שונים ומביאים לידי ביטוי אומנות רבת גוונים ואמירה אישית. בשנים האחרונות, תיקים מעוצבים הפכו למבוקשים ביותר, ומעצבים שמצליחים לבנות לעצמם מוניטין בתחום יכולים להגיע למשכורות גבוהות למדי. 

 

 

למי מתאימים הלימודים?

 

קורס עיצוב תיקים מיועד לכל מי שמעוניין להתמקצע בתחום עיצוב התיקים או לחלופין לבוגרי לימודי עיצוב האופנה המעוניינים להרחיב את תחום התמחותם. על פי רוב הקבלה לקורס לא דורשת ידע או נסיון קודם בעיצוב או בתפירה. הם פונים לקהל הרחב, אך מתאימים למעצבים מקצועיים.

 

תכנית הלימודים

 

הלימודים בקורס מקנים לסטודנטים את כל הידע הנדרש על מנת שיוכלו ליצור תיקים מקוריים, מפתיעים ויצירתיים. הם מכשירים את המשתתפים לעסוק בעיצוב תיקים מחומרים שונים כמו עור, דמוי עור ובד. המשתתפים לומדים שיטות תפירה שונות ומגוון טכניקות לחיתוך עורות. הם מתנסים בתכנון גזרות ובפיתוח מודלים תלת מימדים ומוציאים אל הפועל פרויקטים שונים תוך יישום כלל התהליכים הנדרשים לעיצוב תיקים. חלק מהקורסים כוללים התייחסות גם לעיצוב נעליים ואביזרי אופנה נוספים. 

 

נושאי הלימוד

 

בין הנושאים הנלמדים בקורסים בתחום זה:

 

  • רוכסנים ושרוכי משיכה
  • תפירת תיקי בד
  • מותגים מרכזיים בענף
  • הכנת מפרט טכני
  • אפשרויות סגירה שונות
  • שילוב עורות ובדים 
  • עיצוב ארנקים ותיקי איפור
  • יצירת סקיצה אישית 
  • הכנת גזרה מצילום ואיור
  • בחירת החומרים והתאמתם  
  • תפירת כיסים פנימיים     
  • התפתחות צורנית של עולם התיקים     
  • ועוד         

 

מוסדות לימוד

 

  • SHORTCUT סדנה למעצבים (תל אביב) - קורס המתמחה בייצור תיקים מעור. המשתתפים לומדים כיצד מעצבים באמצעות גזרות, איך חותכים עורות ותופרים במגוון טכניקות. הם גם בוחנים דרכים לשימור העור ותכונותיו לאורך זמן. הקורס מתפרש על פני 14 מפגשים, וכלל בסך הכל כ - 74 שעות אקדמיות. השיעורים נערכים פעם בשבוע בשעות הערב.

 

  • שנקר - היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך (רמת גן) - במסגרת קורס זה, המשתתפים מתנסים בייצור תיקים בעלי רוכסנים וכיסים מחומרים שונים, לפי תכנון אישי. הם גם דנים בהיסטוריה של ייצור התיקים, ובחומרים ששימשו לתפירתם בתקופות השונות. המסלול כולל בסך הכל כ - 80 שעות אקדמיות, המחולקות ל - 16 מפגשים, שנערכים פעם בשבוע בשעות הבוקר.

 

  • FA29 - האקדמיה לעיצוב (ראשון לציון) - בתכנית זו לא מסתפקים רק בתפירת תיקים, והתלמידים מתנסים בעיצוב והפקה של קולקציה שלמה, הכוללת גם ארנקים, חגורות ונעליים. הם לומדים על תכנון מודלים תלת ממדיים, ועל טכניקות גזירה וחיתוך, בדרך ליצירת אביזרים אופנתיים בעיצוב אישי. הקורס כולל כ - 68 שעות, המחולקות ל - 17 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע.

 

  • מכללת עמית (גבעתיים) - בקורס זה מתרגלים המשתתפים טכניקות לעבודה על מכונת תפירה, והם מבצעים מספר רב של פרויקטים מעשיים, הכוללים ארנקים ותיקים בגדלים שונים ומבדים לפי בחירתם. השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות, ונערכים פעם בשבוע בשעות הבוקר. בסך הכל כולל הקורס כ - 56 שעות.
     

מהן אפשרויות תעסוקה בתחום?

 

רבים משתתפים בקורסים הללו להנאתם בלבד, אך ישנם גם לא מעט אנשים שמנסים לפתח קריירה כמעצבי תיקים. המוכשרים ביותר יוכלו להשתמש בידע שרכשו בקורס על מנת לעצב תיקים מכל מיני סוגים, הן כעצמאיים והן כשכירים בחברות העוסקות בכך. ניתן כמובן גם לנסות ולהשתלב בתחום העיצוב ובתעשיית האופנה, בחנויות אופנה, ברשתות אופנה גדולות ועוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב תיקים?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב תיקים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס עיצוב תיקים
שאלות הגולשים בנושא
ללמוד עיצוב תיקים
קורס עיצוב תיקים - היכן לומדים?
קורס עיצוב תיקים במכללת שנקר
קורס עיצוב תיקים מכל הסוגים