רוצה פרטים על קורס עיצוב ובניית אתרים לנשים ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עיצוב ובניית אתרים לנשים

רוצה לדעת על קורס עיצוב ובניית אתרים לנשים ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיצוב ובניית אתרים לנשים דתיות וחרדיות

 

בעידן האינטרנט זה כבר ברור לכולם, שאם אתה לא שם אתה לא קיים. עסקים וארגונים רבים משקיעים משאבים בהקמת אתר אינטרנט אטרקטיבי לעסק. רשת האינטרנט יצרה שוק עבודה נרחב המספק תעסוקה לאנשים רבים. האתרים השונים מהווים את הבסיס לרשת הווירטואלית ומציגים את כל השירותים והמוצרים המוצעים למכירה על ידי עסקים שונים.

 

בניית אתר הוא שלב הכרחי עבור כל עסק שנמצא בשלב ההקמה או עסק פעיל שעדיין לא התאים את עצמו למציאות החדשה. בכדי לבנות אתר איכותי יש צורך באיש מקצוע מיומן בתחום הבנייה ועיצוב האתרים, שיתאים את התדמית של העסק ויתבלט בתוך ים האתרים שמציעה הרשת. אתר האינטרנט של החברה מהווה מעין תחליף למה שהיה בעבר מוקד השירות של העסק ועל כן, עליו לענות למגוון רחב של צרכים ולספק שירותים ללקוחות השונים.

 

 

יתרונות הקורס

 

מכיוון שמדובר בתחום תעסוקתי המאפשר עבודה מהבית באמצעות המחשב הבייתי, כמו גם, זמני עבודה גמישים ונוחים, נשים רבות בוחרות להתמקצע בבנייה ועיצוב אתרי אינטרנט שונים. הקורס לעיצוב ובניית אתרים לנשים בלבד פותח בעקבות הצורך הגובר של נשים ללמוד את התחום ומעניק להן את כל הידע והכלים הנדרשים על מנת להשתלב בשוק העבודה כמעצבות ובונות אתרים מן השורה הראשונה.

 

קורסים לנשים חרדיות ודתיות


בין הקורסים המיועדים לנשים בלבד ניתן למצוא קורסים ייעודיים לנשים מהציבור הדתי והחרדי. קורסים אלה מתקיימים במוסדות שבהם לומדים בהפרדה בין גברים לנשים, הנשים לומדות ביום נפרד או בשעות שונות. כמו כן, התכנים בהם מותאמים לעולמן של הנשים הדתיות והחרדיות. הדגש בקורסים הוא על רכישת מקצוע מבוקש, רווחי ופרקטי כדי לסייע לסטודנטיות לפרנס את עצמן ומשפחתן בכבוד.
 

 

 מה לומדים?

מטרת תוכנית הלימודים היא הקניית כלים וידע מקיף ומקצועי לעצב ולבנות אתרי אינטרנט על ידי למידה של תוכנות מבוקשות כגון: פוטושופ ופלאש המשמשות בין השאר לעיצוב גרפי, אנימציה ועוד. המשתתפות לומדות כיצד לתכנן וליצור דפי נחיתה, באנרים, אפליקציות וממשקים נוספים. מושם גם דגש על חוויית משתמש, רספונסיביות של הממשק וסוגיות פסיכולוגיות העומדות מאחורי העיצוב כדי להפוך את המוצר המוגמר ליעיל ורוחי.

בחלק מן הקורסים ניתן ללמוד כיצד לעצב גם ללא שימוש בקוד, ואילו בהכשרות אחרות נלמדים יסודות בתחום הפיתוח הרלוונטיים לבוני אתרים.


כמה זמן לומדים?

 

מרבית ההכשרות נפרשות על פני מספר חודשים עד חצי שנה, ניתן למצוא מסלולים ארוכים יותר בהיקפם. בדרך כלל מציעים במוסדות בחירה בין קורסי בוקר למסלולי ערב כדי להתאים ללוח הזמנים של הסטודנטיות ולאפשר להן לשלב את הלימודים עם עבודה וחיי המשפחה.

 

הלימודים כוללים שילוב בין שיעורים עיוניים להיכרות עם עקרונות העיצוב לבין תרגילים פרקטיים שבהם מתרגלים באופן מעשי את המיומנויות הנלמדות. בדרך כלל עורכות המשתתפות פרויקט גמר שבו הן מיישמות את מכלול הכלים להקמה ועיצוב של אתר עבור לקוחות. את התוצר המוגמר הן יכולות לכלול בתיק העבודות האישי ולהשתמש בו בעתיד לצורכי הצגה למעסיקים פוטנציאליים או לקוחות.


קורסים אונליין

 

תחום זה ניתן ללמוד גם במתכונת מקוונת. קורסים אונליין מתקיימים במספר דרכים, בחלק מן המוסדות ניתן ללמוד דרך צפייה בשיעורים מוקלטים מראש, בעוד במכללות אחרות השיעורים נערכים Live באמצעות זום.

 

אחד היתרונות של הקורסים המקוונים הוא גמישות הלימוד, ניתן ללמוד גם מהבית או מכל מקום. במסלולים המתבססים על שיעורים מוקלטים ניתן להתאים את שעות הלימוד לצורכים האישיים. בדרך כלל ניתן לחזור על החומר בהתאם לצורך ולתרגל את הנלמד גם בין המפגשים.

 

 

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה לקורס הינם:

 

  • ידע בסיסי בעבודה מול מחשב
  • יכולת קריאה והבנה טובה באנגלית
  • שליטה בתוכנות אופיס של מייקרוסופט: וורד ופאוורפויינט או שליטה באדובי פוטושופ
  • חלק מן הקורסים מיועדים למעצבות ולגרפיקאיות מנוסות, או לחלופין לבוגרות קורסים בתחום זה. נערכים מבחני הערכה לבדיקת הידע הקודם.

 

נושאי הלימוד

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

  • פוטושופ
  • עיצוב באנרים
  • ממשקים למובייל
  • Dreamweaver
  • שימוש ב - Flash
  • הקמת דפי נחיתה
  • אפיון חוויית משתמש
  • פסיכולוגיה של העיצוב
  • יצירת בלוגים לתוכן שיווקי
  • ועוד
     

היכן לומדים?

 

  • מכללת אימאג' (ירושלים): מכללה לנשים דתיות למקצועות הגרפיקה והעיצוב. קורס אפיון ובניית אתרים מתקיים במתכונת פרונטלית או מקוונת. במהלך הקורסים לומדים על בנייה ועיצוב דפי נחיתה ובאנרים ללא צורך בקוד. נלמדים גם נושאים בוורדפרס, חוויית משתמש ועוד. עוד נלמדים במכללה קורס עיצוב גרפי לדתיות, מסלול בצילום, הכשרה באיור דיגיטלי ועוד.

 

  • מכללת פרוג (ירושלים, בני ברק): פרוג היא מכללה לעיצוב לציבור הדתי והחרדי. בקורס מכירים תוכנות כגון וורדפרס ואלמנטור ולומדים לבנות חנויות וירטואליות ואתרי תדמית. בין המקצועות הנוספים הנלמדים במכללה נכללים איור דיגיטלי, עיצוב גרפי, עימוד ספרים, רוויט, הדמיות אדריכליות ועוד.

 

  • המכון החרדי להכשרה מקצועית (מספר ערים): במסגרת קורסי המולטימדיה והעיצוב שנלמדים במוסד זה ניתן לקחת חלק בקורסים בתחום עיצוב האתרים, נלמדים יסודות פיתוח, עיצוב ממשקים ובנייה של משחקים. מקצועות נוספים הנלמדים במוסד זה כוללים שיווק, מינהל, טכנולוגיה וכן לימודי הנדסאי.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מחיר - כמה זה עולה?


מחיר הקורסים משתנה ממוסד למוסד ונע בקשת רחבה למדי. עלות הלימוד יכולה לנוע בין 5,000 - 20,000 שקלים, אולם בחלק מן המקרים העלות נמוכה או גבוהה מטווח זה. בין הגורמים המשפיעים על עלות הלימוד נכללים היקף ההכשרה, בחירה בין קורס פרונטלי למסלול אונליין, כמות תרגולים פרקטיים ופרויקטים, מיקום בארץ ועוד. כדאי לפנות למוסדות הלימוד כדי לקבל את המידע העדכני ביותר אודות מחירים ושכר לימוד.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


בסיום הקורס יוכלו הבוגרות להשתלב בשוק העבודה במשרות בעיצוב ובניית אתרים או בעיצוב גרפי לאינטרנט, כמו כן יוכלו גם להקים עסק עצמאי לעיצוב ובניית אתרי אינטרנט. מי שעובדות בפועל כגרפיקאיות ומעצבות יכולות להשתמש בידע הנרכש כדי להרחיב את מאגר הלקוחות ולהציע שירותים מלאים יותר
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב ובניית אתרים לנשים ?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב ובניית אתרים לנשים ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס בניית אתרים לחרדים