רוצה פרטים על קורס עיסוי רפואי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עיסוי רפואי

רוצה לדעת על קורס עיסוי רפואי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיסוי רפואי

 

מה זה קורס עיסוי רפואי?

 

מטרתו של העיסוי הרפואי הינה הפחתת כאבי גוף, שיפור זרימת דם והזרימה לימפטית, הרפיית הגוף והפחתת עייפות ומתחים, וכמובן-שיפור תפקודה הכללי של מערכת התנועה. קורס עיסוי זה כולל טכניקות עיסוי מגוונות המאפשרות התאמת העיסוי האופטימלי למטופל ולמצבו הבריאותי.

 

מטרת הלימודים בקורס זה הינה הכשרת מטפלים המוכשרים לעסות מטופלים במגוון של שיטות עיסוי ולאפשר תמיכה טובה יותר במצבו הרפואי של המטופל.

 

 

מה לומדים?

 

העיסוי הרפואי נחשב לאחד מהטיפולים המרכזיים ביותר ברפואה המשולבת, ולפיכך התכניות להכשרת מטפלים בעיסוי רפואי כוללות מגוון שיטות טיפול מתקדמות וביניהן: עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי אורטופדי שיקומי, אבחון יציבה, עיסוי נשים בהיריון, טכניקות של הנעת מפרקים, טיפול בקור ובחום. קורסים אלה שואפים להכשיר את הסטודנטים לטפל בעיסוי רפואי ברמת מעסה מוסמך ובכיר וכן להכינם לעבודה מקצועית עם הצוות הרפואי.

 

לימודי עיסוי רפואי תורמים לשכלול ולטיפוח של הטכניקה האישית של המטפל ומעניקים לו כלים יישומיים לעבודה שיבטיחו לו השתלבות תעסוקתית מהירה בתחום העיסוי הרפואי. בנוסף לכך, תוכניות הלימוד פועלות לחשוף את המטפלים לתהליכים שיקומיים מתחום הפיזיותרפיה שיסייעו להם בעבודתם במוסדות וגופים שונים, כמו מרפאות מומחים, קבוצות ספורט, בתי חולים וכדומה. בוגרי הקורס יהיו מסוגלים לתת מענה למירב המטופלים ולהתמודד עם מגוון רחב של טיפולים.

 

הלימודים כוללים שיעורים עיוניים פרונטליים בנושאים מגוונים, וכן שיעורים מעשיים בקליניקה טיפולית. במהלך הקורס ילווה כל משתתף ספורטאי כלשהו. ליווי זה יאפשר לסטודנטים להביע תמיכה בספורטאי וליישם הלכה למעשה את הידע שנרכש בקורס.

 

נושאי הלימוד:

 

במסגרת לימודי עיסוי רפואי נלמדים בין השאר הנושאים הבאים: יציבה נכונה של המטפל, טכניקות עיסוי לפי אזורי הגוף השונים, שיטות טיפול מתקדמות , טיפול בשכיבה על הצד, שיטות טיפול לספא, התנסות קלינית , תשאול ואבחון, שחרור מפרקים, רפואה מערבית - אנטומיה ופיזיולוגיה , טכניקות בסיסיות ומתקדמות בעיסוי הרפואי, רקמות עמוקות, טכניקות נבחרות בעיסוי ספורטאים, עיסוי בקרח ועוד.

 

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד המאפשרים קורס עיסוי רפואי:

 

  • מכללת מדיסין (תל אביב): המסלול במדיסין נפרש על פני שנה אקדמית וכולל סטאז' מעשי. במהלכו לומדים על שיטות עיסוי שונות ובוחנים גל טכניקות לטיפול טייפינג.

  

  • מכללת מירב - האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק): במכללה זו מתקיים קורס עיסוי רפואי שהיקפו 755 שעות. ניתן לפרוש את הקורס על פני פרק זמן שבין שנה לשלוש שנים.

 

  • מכללת תילתן לרפואה משלימה (תל אביב): במכללה מתקיים קורס עיסוי רפואי בכיר שבו נחשפים לסגנונות עיסוי שונים ובהם שוודי, תאילנדי, צרפתי, לומי לומי ועוד.

 

  • המכללה לעיסוי רפואי (תל אביב): מכללה זו מציעה מסלול רב תחומי להכשרת מטפלים בעיסוי רפואי ובטיפול בפגיעות ספורט. כמו כן מתקיימים קורסים קצרים יותר, שמתאימים למטפלים מתחילים, למטפלים ותיקים או למאמני כושר.

 

  • קמפוס ברושים (רמת אביב): הקמפוס מקיים קורס עיסוי רפואי שניתן לפרוש על פני שנה או שנתיים. תכנית זו מ שלבת גם עקרונות נוספים מן הרפואה האלטרנטיבית כגון טיפול ארומתרפי.
     

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס עיסוי רפואי משתנה בהתאם להיקף הקורס ומוסד הלימוד, ונע בין שנה לשלוש שנות לימוד מלאות.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

לימודים אלו מתאימים למי שמעוניין לעסוק כמעשה רפואי מומחה ולכל המעסים בפועל המעוניינים ברכישת מיומנויות עיסוי נוספות אותן יוכלו לשלב בעבודתם. ללימודים אלה יתקבלו בוגרי 12 שנות לימוד, ואין דרישה לרקע או ניסיון קודם בתחום.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בתום הלימודים בוגרי הקורס מוכשרים כמעסים מקצועיים ומיומנים אשר ביכולתם לטפל ולעסות מטופלים באופן עצמאי. בנוסף, יוכלו הבוגרים גם להשתלב כמטפלים במוסדות ואירגונים העוסקים בענף הספורט או הבריאות, כגון: מעסים צמודים של ספורטאים, מעסים של קבוצות ספורט, מועדוני ספורט, מרכזי ספא, מעסים במרפאות, במרכזי טיפול שונים, בתי חולים וקופות חולים.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיסוי רפואי?

רוצה לדעת יותר על קורס עיסוי רפואי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס עיסוי רפואי - שיעור ניסיון טרם ההרשמה
קורס עיסוי רפואי - האם יש לימודים ביום שישי?
מתי נפתח קורס עיסוי רפואי?
מה המחיר של קורס עיסוי רפואי
קורס עיסוי רפואי באשדוד
קורס עיסוי רפואי לנשים