רוצה פרטים על קורס אח וטרינר?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עוזר וטרינרי

רוצה לדעת על קורס אח וטרינר? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אח וטרינר

 

מיהו עוזר הווטרינר?

 

העוזר לווטרינר הוא יד ימינו של הווטרינר בכל הנוגע לטיפול בבעלי החיים ולניהול המרפאה. עוזר הוטרינר מכיר את העבודה במרפאה גם מהפן הרפואי-סיעודי וגם מהפן האדמיניסטרטיבי-ניהולי. עבודתו של עוזר וטרינר היא ניהול שוטף של שירות הלקוחות במרפאה, סיוע לוטרינר במהלך בדיקות של בעלי החיים השונים, וסיוע במהלך טיפולים פולשניים וניתוחים.

 

בנוסף, עוזר הוטרינר מבצע את בדיקות המעבדה, דואג להזנה של בעלי החיים הנמצאים במרפאה ומטפל בכל ענייני האחזקה של המרפאה וניהול קשרי הלקוחות.

 

קיראו על:

 

מטרות הקורס לעוזרי וטרינר

 

תחום זה משתייך לתחום הקרוי פארא-רפואה וטרינרית. כלומר, העוסק בו אינו רופא אך הוא קשור לרפואה וטרינרית. העוזר מכיר את הדיסציפלינות השונות בהן עוסקים הוטרינרים, הוא בעלי ידע רחב בתחומים של רווחת בעלי החיים, בריאות הציבור, רבייה של בעלי חיים, מניעה של העברת מחלות זואונוטיות, הזנה של בעלי החיים ועוד. הוא איש שירות מיומן היודע לתת מענה אקטואלי ללקוחות המרפאה.

 

מה לומדים?

 

הקורס כולל מגוון של תחומים המכשירים את התלמידים להיות עוזרי וטרינרים מקצועיים ומיומנים כבר מיומם הראשון לעבודה. הלימודים נחלקים לתחומים הבאים:

 

  • מבואות ויסודות - אנטומיה וטרינרית, ביולוגיה, פיזיולוגיה של בעלי החיים ובני אדם, וירולוגיה, מיקרוביולוגיה, פרזיטולוגיה, פרמקולוגיה וחומרי הרדמה, אנדוקרינולוגיה, פתולוגיה כללית, אימונולוגיה, מחלות זואונוטיות ועוד.

 

  • מיומנויות אדמיניסטרטיביות - ניהול מרפאה, מיומנויות מחשב, שימוש בתוכנות לניהול לקוחות, אתיקה רפואית וטרינרית, ניהול המלאי וחקיקה וטרינרית.

 

  • לימודי בעלי החיים - אתולוגיה ווטרינרית, סיווג של בעלי חיים, עקרונות האילוף, סיעוד וטרינרי, חיות בר וחיות אקזוטיות, חיות מחמד ורפואת דגים, לימוד העבודה עם בעלי חיים גדולים וקטנים ציפורים וזוחלים.

 

  • לימודים מעשיים - בדיקות מעבדה, רנטגן ואולטרא סאונד, עזרה ראשונה לבעלי חיים ולבני אדם, שימוש באמצעי הדמיה, שימוש בנוזלים כגון אינפוזיה, שימוש בציוד המרפאה כגון מיקרוסקופ, סטטוסקופ ואוטוסקופ, הפעלת מכונת הרדמה, שימוש במכשיר א.ק.ג. שימוש במכשור לניקוי שיניים, לימוד תפירה כירורגית ומתן זריקות.

 

מבנה הקורס

 

הקורס מחולק לשני חלקים:

 - לימודים עיוניים - אורך בדרך כלל כ-200 שעות לימוד

 - לימודי מעשיים - אורך בדרך כלל כ-100 שעות לימוד

 

למי מיועד הקורס?

 

הקורס מיועד לאוהבי בעלי החיים אשר מעוניינים בקריירה העוסקת בבעלי חיים. הידע אותו רוכשים בקורסים הוא ידע בסיסי בוטרינריה וניהול המרפאה. הקורס מתאים לכל אלו המעוניינים בעבודה עם אופי שירותי וסיעודי ולאלה העובדים עם בעלי חיים ביום יום, הרוצים להעמיק ידיעותיהם בבעלי חיים גם בפן הרפואי.

 

מהם תנאי הקבלה לקורס?

 

  • בני גיל 20 ומעלה
  • בעלי תעודה המעידה על 12 שנות לימוד
  • בעלי ידע בסיסי בשפה האנגלית
  • בעלי בריאות גופנית ונפשית תקינה
  • שעברו ראיון קבלה אישי

 

מהי התעסוקה לבוגר הקורס?

 

מרבית בוגרי הקורס עוסקים כעוזרים לוטרינרים במרפאות וטרינריות פרטיות ובבתי חולים לבעלי חיים. אפשרויות תעסוקה נוספות הן בפינות חי, עבודה בחוות בעלי חיים אקזוטיים כגון: ציפורים אקזוטיות, זוחלים, תוכים, סוסים, דולפינים ועוד. עוזרים וטרינרים יכולים לעבוד גם עם חיות משק או חיות בר בעבודת שטח כיד ימינם של הוטרינרים במהלך ביצוע בדיקות מעבדה, סייעים בניתוחים וכד'.

 

 

התעודה בסיום הלימודים

 

כל מוסד לימודים המכשיר עוזרים לוטרינרים מעניק תעודה מטעמו.

 

לימודי המשך והתפתחות תעסוקתית

 

בוגרי הקורס יכולים להרחיב ידיעותיהם לתחומי האילוף השונים, ייעוץ התנהגותי לחיות הבית, לימודי רכיבה טיפולית, טיפול באמצעות בעלי חיים, לימודי וטרינריה ועוד.

 

כמה מרוויח עוזר וטרינר

 

עוזר וטרינר מתחיל מרוויח החל מ-6000 ₪ למשרה מלאה.

 

מוסדות הלימוד

 

  • מגן דודו ירוק - בית הספר הראשון בישראל והוותיק ביותר המכשיר ללימודים פארא-ווטרינריים.
  • מכון מגיד - מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים.
  • בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה - המוסד המוביל בארץ ללימודים פארא-רפואיים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אח וטרינר?

רוצה לדעת יותר על קורס אח וטרינר?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
וטרינריה ותואר ראשון
עבודה עם בעלי חיים - כלבנות טיפולית או אחות וטרינרית?
עוזר וטרינר - מה עלות הקורס?
אופי העבודה של עוזר וטרינר
לימודי אחות וטרינרית - מה המחיר?
מלימודי סיעוד לרפואה וטרינרית
כמה זמן אורכים לימודי וטרינריה?