רוצה פרטים על קורס ניהול שירות לקוחות?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול שירות לקוחות

מחפש/ת מידע על לימודים? קורס ניהול שירות לקוחות? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


קורס ניהול שירות לקוחות

 

מה זה קורס ניהול שירות לקוחות?

 

בעידן בו שירות הלקוחות מהווה אחת מאבני היסוד המרכזיות להצלחת החברה או האירגון, ניהול נכון הינו מפתח להבטחת מתן שירות טוב יותר, עבודת צוות מקצועית ואופטימיזציה של פנים הארגון וחוץ הארגון גם יחד.

 

קורס זה מציע פתרון המאפשר ניהול שירות טוב יותר ומתן שירות איכותי ומכוון יותר עבור הלקוח. מטרת הלימודים בקורס הינה שיפור מערך השירות בחברות ואירגונים בכדי לענות על ציפיות לקוחות האירגון והשגת יתרון על אירגונים דומים או חברות המציעות מוצרים דומים בשוק התחרותי.

 

במהלך הלימודים בקורס שירות הלקוחות עושים שימוש בשיטות הדרכה אינטראקטיביות, סימולציות ועבודות בקבוצות. שיטה זו מאפשרת למשתתפים לשפר את תיפקודם כמנהלים, להתמודד עם דילמות ומקרים אמיתיים.

 

מי צריך קורס ניהול שירות לקוחות?

 

הלימודים בקורס ניהול שירות לקוחות מתאימים במיוחד לאנשים מתחום השירות בתעשייה ובאירגונים השונים המעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחומם. הלימודים מתאימים גם למנהלים שונים המעוניינים בהעשרת ידיעותיהם בתחום.

 

 

מה לומדים בקורס ניהול שירות לקוחות?

 

הנושאים הנלמדים בקורס ניהול שירות לקוחות משתנים בהתאם להיקפו של הקורס ולמוסד הלימוד. במהלך הקורס יועברו הרצאות פרונטאליות, ייערכו סיורים לימודיים ופרוייקטים לשם התנסות מעשית.

 

הלימודים בקורס כוללים תכני לימוד תיאורטיים ורכישת פרקטיקה מקצועית. בין הנושאים המועברים בקורס זה: מנהל השירות ותפקידו, ניהול תהליכי שירות שונים באירגון, אסטרטגיות שירות-פיתוח ויישום, ניהול מערך השירות באירגון, דילמות של מנהל השירות, עריכת סקרים של שביעות רצון הלקוח, תגמול בשירות, טיפול בלקוחות בעיתיים ובתלונות ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים לקורס ניהול שירות לקוחות: המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול, צוות רז ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

מרבית הקורסים בתחום זה משתרעים על גבי 8-10 מפגשי לימוד.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

הלימודים בקורס מתאימים למנהלי מחלקות שונים, מנהלי מחלקות מכירה, שירות לקוחות ושיווק העובדים בתעשייה ובאירגונים שונים, נותני שירות ללקוחות המעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחום ועוד. תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד איך בדרך כלל נדרש רקע מתחום הניהול או מתחום השירות, השיווק והמכירות.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי קורס ניהול שירות לקוחות יוכלו להשתלב בתום לימודיהם בחברות ואירגונים שונים כמנהלים מקצועיים המייעלים את איכות מתן השירות עבור הלקוח וגורמים להשבחת החברה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול שירות לקוחות?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול שירות לקוחות?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול שירות לקוחות? רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?
אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מעל 9 סטודנטים
המליצו והצביעו על קורס ניהול

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת בן-גוריון 1,074 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בר אילן 927 חוות דעת

  • 4.0

    המכללה האקדמית בית ברל 337 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול

התקבלו 9 דירוגים בציון ממוצע 3.9 מתוך 5


סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם