רוצה פרטים על קורס ניהול שירות לקוחות?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול שירות לקוחות

רוצה לדעת על ההטבות שניתן לקבל בעקבות הקורונה? רוצה לדעת על קורס ניהול שירות לקוחות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול שירות לקוחות

 

בעידן בו מתן מענה אפקטיבי ללקוחות מהווה את אחת מאבני היסוד המרכזיות להצלחת החברה או האירגון, ניהול נכון של העובדים בתחום הינו מפתח להבטחת מתן שירות טוב יותר. מנהל שאחראי על עבודת צוות מקצועית מאפשר לבצע אופטימיזציה של התחום, הן בפנייה כלפי חוץ, ללקוחות מסוגים שונים, והן בתוך הארגון עצמו.

 

קורס זה מציע פתרון המאפשר ניהול שירות טוב יותר ומתן שירות איכותי ומכוון יותר עבור הלקוח. מטרת הלימודים בקורס הינה שיפור מערך השירות בחברות ואירגונים. זאת בכדי לענות על ציפיות לקוחות האירגון, ולאפשר השגת יתרון על אירגונים דומים או חברות המציעות מוצרים דומים בשוק התחרותי המאפיין את תקופתנו.

 

במהלך הלימודים בקורס זה, המרצים עושים שימוש בשיטות הדרכה אינטראקטיביות, סימולציות ועבודות בקבוצות. שיטה זו מאפשרת למשתתפים לשפר את תיפקודם כמנהלים, להתמודד עם דילמות ומקרים אמיתיים.

 


קהל היעד

 

 

הלימודים בקורס זה מתאימים במיוחד לאנשים מתחום השירות בתעשייה, בחברות מענפי עיסוק מגוונים במשק. יכולים להשתתף מי שמעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בארגונים בהם הם פועלים, כאשר הלימודים מתאימים גם למנהלים שונים המעוניינים בהעשרת ידיעותיהם בתחום.

 

 

תכנית הלימודים

 

הנושאים הנלמדים בקורס ניהול שירות לקוחות משתנים בהתאם להיקפו של הקורס ולמוסד הלימוד. במהלך הקורס יועברו הרצאות פרונטאליות, ייערכו סיורים לימודיים ופרוייקטים לשם התנסות מעשית.

 

הלימודים בקורס כוללים תכני לימוד תיאורטיים ורכישת פרקטיקה מקצועית. בין הנושאים המועברים בקורס זה: תפקיד המנהל, ניהול תהליכים שונים באירגון, אסטרטגיות שירות - פיתוח ויישום, ניהול מערך השירות באירגון, דילמות של מנהל בתחום זה, עריכת סקרים של שביעות רצון הלקוח, תגמול בשירות, טיפול בלקוחות בעיתיים ובתלונות ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים, בהם מוצע קורס זה, ניתן למנות: המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול, צוות רז ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

מרבית הקורסים בתחום זה משתרעים על גבי 8-10 מפגשי לימוד.

 

האם יש תנאי קבלה?

 

הלימודים בקורס מתאימים למנהלי מחלקות שונים, מנהלי מחלקות מכירה, שירות לקוחות ושיווק העובדים בתעשייה ובאירגונים שונים, נותני שירות ללקוחות המעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחום ועוד. תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד איך בדרך כלל נדרש רקע מתחום הניהול או מתחומי השיווק והמכירות.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתום לימודיהם בחברות ואירגונים שונים כמנהלים מקצועיים המייעלים את איכות מתן המענה עבור הלקוח וגורמים להשבחת החברה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול שירות לקוחות?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול שירות לקוחות?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול

התקבלו 8 דירוגים בציון ממוצע 4.0 מתוך 5

Whatsapp Whatsapp