לימודים בישראל
 
פרסמו אצלנו
 
תואר ראשון
תואר שני
לימודי תעודה
פסיכומטרי
הכנה לבגרות
הנדסאי
מלגות
בחירת לימודים
חיילים משוחררים

מי אנחנו
 
לימודים > קורס ניהול > קורס ניהול שירות לקוחות

קורס ניהול שירות לקוחות


מחפש/ת מידע על לימודים? קורס ניהול שירות לקוחות? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

עוד מסלולים ומידע
קורס ניהול ידע
מנהלי גבייה ופקידי הוצל"פ
קורס ניהול משא ומתן
קורס ניהול ספנות
קורס ניהול סיכונים תפעולי
קורס ניהול פרוייקטים בבנייה
קורס ניהול עסקי בכיר
קורס ניהול בתי אבות
קורס PMO לניהול פרויקטים
קורס בניהול צוות למנהלי ביניים
 
 
קורס ניהול צי רכב
מנהלי תפעול בכירים
ניהול מחסן ממוחשב
לימודי יזמות עסקית
קורס ניהול עובדים
קורס מינהל עסקים
קורס ניהול חוזים והתקשרויות
קורס ניהול אחזקה
קורס ניהול מוקד טלפוני
קורס ניהול שירות לקוחות

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים. עזרנו גם לך?   דרג אותנו:
 
 
   

קורס ניהול שירות לקוחות

 

מה זה קורס ניהול שירות לקוחות?

 

בעידן בו שירות הלקוחות מהווה אחת מאבני היסוד המרכזיות להצלחת החברה או האירגון, ניהול נכון הינו מפתח להבטחת מתן שירות טוב יותר, עבודת צוות מקצועית ואופטימיזציה של פנים הארגון וחוץ הארגון גם יחד.

 

קורס זה מציע פתרון המאפשר ניהול שירות טוב יותר ומתן שירות איכותי ומכוון יותר עבור הלקוח. מטרת הלימודים בקורס הינה שיפור מערך השירות בחברות ואירגונים בכדי לענות על ציפיות לקוחות האירגון והשגת יתרון על אירגונים דומים או חברות המציעות מוצרים דומים בשוק התחרותי.

 

במהלך הלימודים בקורס שירות הלקוחות עושים שימוש בשיטות הדרכה אינטראקטיביות, סימולציות ועבודות בקבוצות. שיטה זו מאפשרת למשתתפים לשפר את תיפקודם כמנהלים, להתמודד עם דילמות ומקרים אמיתיים.

 

מי צריך קורס ניהול שירות לקוחות?

 

הלימודים בקורס ניהול שירות לקוחות מתאימים במיוחד לאנשים מתחום השירות בתעשייה ובאירגונים השונים המעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחומם. הלימודים מתאימים גם למנהלים שונים המעוניינים בהעשרת ידיעותיהם בתחום.

 

 

מה לומדים בקורס ניהול שירות לקוחות?

 

הנושאים הנלמדים בקורס ניהול שירות לקוחות משתנים בהתאם להיקפו של הקורס ולמוסד הלימוד. במהלך הקורס יועברו הרצאות פרונטאליות, ייערכו סיורים לימודיים ופרוייקטים לשם התנסות מעשית.

 

הלימודים בקורס כוללים תכני לימוד תיאורטיים ורכישת פרקטיקה מקצועית. בין הנושאים המועברים בקורס זה: מנהל השירות ותפקידו, ניהול תהליכי שירות שונים באירגון, אסטרטגיות שירות-פיתוח ויישום, ניהול מערך השירות באירגון, דילמות של מנהל השירות, עריכת סקרים של שביעות רצון הלקוח, תגמול בשירות, טיפול בלקוחות בעיתיים ובתלונות ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים לקורס ניהול שירות לקוחות: המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול, צוות רז ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

מרבית הקורסים בתחום זה משתרעים על גבי 8-10 מפגשי לימוד.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

הלימודים בקורס מתאימים למנהלי מחלקות שונים, מנהלי מחלקות מכירה, שירות לקוחות ושיווק העובדים בתעשייה ובאירגונים שונים, נותני שירות ללקוחות המעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחום ועוד. תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד איך בדרך כלל נדרש רקע מתחום הניהול או מתחום השירות, השיווק והמכירות.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי קורס ניהול שירות לקוחות יוכלו להשתלב בתום לימודיהם בחברות ואירגונים שונים כמנהלים מקצועיים המייעלים את איכות מתן השירות עבור הלקוח וגורמים להשבחת החברה.

 

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול שירות לקוחות? רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?
אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

שירות אישי חינם - כל המידע על קורס ניהול שירות לקוחות
מלא/י את פרטיך ונציג מטעם האתר יחזור אליך בהקדם.
שם + משפחה דוא"ל טלפון
אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.


מוסדות לימוד קורס ניהול שירות לקוחות

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול (10 חוות דעת)
התקבלו 10 דירוגים בציון ממוצע: 3.8 מתוך 5    
מיטל,המכללה העסקית , קורס ניהול והפקת אירועים - המכללה העסקית, 05/04/2019
דירוג: 4/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
אין מיזוג בקומה התחתונה לפעמים זה מרגיש קצת לא נוח מעבר לזה הכל בסדר

על הקמפוס
קמפוס מעולה הרבה חום ואהבה יחס אישי מרצים מעולים
יאיר,המכללה למינהל, המכללה למינהל - קורסי ניהול, 04/01/2019
דירוג: 3/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
3 שנים זה קשה ללמוד במיוחד כשאתה נשוי עם ילדה וגם קשה לממן את הלימודים

על הקמפוס
הקמפוס שלנו לא משהו ואין קפיטריה אבל הסטודנטים נחמדים ויש אווירה טובה ביחד




 
פורומים בתחום
פורום לימודי פרסום ושיווק
פורום לימודי תעודה | קורסים
עוד פורומים
   
המסלולים המבוקשים
קורס ניהול לוגיסטיקה בכיר שלב CLM
קורס ניהול רכש בכיר
לימודי ניהול ויישום מודול פיננסי FI
לימודי ניהול משאבי אנוש לבכירים
קורס פיתוח מנהלים
עוד מאמרים
   
מוסדות לימוד לקורס ניהול
קורסי ניהול - מכון טכנולוגי חולון
בית ספר לעסקים וקמעונות
היחידה ללימודי חוץ - המרכז האקדמי כרמל
מכללת כנרת - לימודי חוץ
אתגר תקשורת
עוד מוסדות לימוד
 

שירות אישי חינם
איתור מוסדות לימודים
צריך פרטים על קורס ניהול שירות לקוחות?
מלא/י פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם.
שם + משפחה
דוא"ל
טלפון
אני מסכים/ה לתנאי השימוש
ומדיניות הפרטיות.


סקר גולשים
מה אתם חושבים על החזרה ללימודים?
סוף סוף! החופש היה ארוך מדי!
אין הבדל, אני גם ככה מבריז רוב השנה
למה זה מגיע לי?!
מה חדש באתר? ימים פתוחים
עכשיו בפורומים מלגות חדשות
תנאי קבלה ללימודי שמאי אומנות (לפני 1 ימים, 13 שעות, 29 דקות)
קורס ביטוח (לפני 1 ימים, 13 שעות, 41 דקות)
קורס פלדנקרייז לשנת שבתון (לפני 1 ימים, 13 שעות, 52 דקות)
עלות קורס שזירת פרחים (לפני 1 ימים, 14 שעות, 2 דקות)
קורס גישור לקבוצה במקום העבודה (לפני 1 ימים, 14 שעות, 15 דקות)
 



המבחן לבחירת לימודים בשיטת WSM
במה אתה מתלבט?
איזה מקצוע ללמוד?
באיזה מוסד לימודים ללמוד?

בתודה ל:


 
Powerd by traffico LTD