רוצה פרטים על קורס ניהול מוקד טלפוני?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול מוקד טלפוני

מחפש/ת מידע על לימודים? קורס ניהול מוקד טלפוני? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


קורס ניהול מוקד טלפוני

 

מה זה קורס ניהול מוקד טלפוני?

 

כיום למוקדים טלפוניים חשיבות רבה בקבלת שיחות ועל כן דרושים עובדים שינהלו את המוקדים כהלכה. מטרת הקורס הינה הקניית ידע בהקמה, תפעול וניהול של מוקדי טלפון שונים. הלימודים בקורס זה שמים דגש רב על הצד המעשי והפרקטי של ניהול מוקדי הטלפון השונים ושמים הן על רמת הטכנולוגיה הגבוהה והן על ההון האנושי.

 

קורס ניהול מוקד טלפוני הוא קורס אחד מתוך קורסי ניהול ושיווק רבים, מדובר בקורס מעשי ברובו, שמטרתו היא הקניית מיומנויות עבודה ניהוליות שונות, תוך שימת דגש רב על תחום המוקד הטלפוני, מוקד הנחשב כיום כפופולארי ונפוץ מאוד, בייחוד לאור העובדה שחברות הסלולר והטלמרקטינג מתפתחות בצורה מסחררת.

 

מי צריך קורס ניהול מוקד טלפוני?

 

הלימודים בקורס מתאימים לאנשים רבים העוסקים בתחום המוקדנות או לאלו המעוניינים להתחיל לעסוק בתחום ניהול מוקדים שונים. הלימודים מתאימים בעיקר למנהלי מוקד, מנהלי צוות, אחראי משמרות, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, נותני שירות או מנהלי שירות וכל אלו שבכוונתם להיות מנהלי מוקד בפועל.

 

מה לומדים בקורס ניהול מוקד טלפוני?

 

הנושאים הנלמדים בקורס זה משתנים בין מוסדות הלימוד. בחומר הלימוד ניתן למצוא גם תכנים תיאורטיים אך ברובו מדובר בקורס מעשי- פרקטי. בין נושאי הלימוד המועברים בקורס זה: עקרונות ניהול חשובים, תפעול של מוקד טלפוני, ניהול המשאב האנושי במוקד, אסטרטגיה, חזון ויעדים, טכנולוגיות וציוד, מערכות מידע, עבודה עם דוחות ועוד.

 

מוסדות לימוד וחברות הדרכה

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים ללימודי הקורס: המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול רמת גן. צוות אגדה מעביר קורס לניהול מוקד חירום טלפוני. כמו כן, קיימות חברות המעבירות קורסי הדרכה לעובדים בחברות וארגונים לשיפור מערך השירות והמכירה במוקדים טלפוניים וניהול המוקדים. בין חברות ההדרכה ניתן למנות את:

 

  • קבוצת פסגות
  • חברת Call יכול
  • צוות רז - מערכות הדרכה ויעוץ ניהולי
  • ועוד

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס משתנים בהתאם למוסד הלימוד המעביר אותו, יחד עם זאת מרבית הקורסים נפרשים על גבי 9-10 מפגשי לימוד.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

קהל היעד בקורס ניהול מוקד טלפוני הוא בעיקר מנהלים ועובדים נוספים המיועדים לנהל מרכזי שירות טלפוניים. הלימודים בקורס זה מתאימים גם למנהלים מתחומים אחרים המעוניינים בהעשרת ידיעותיהם בתחום ניהול המוקדים הטלפוניים. תנאי הקבלה משתנים בהתאם למוסד הלימוד.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי קורס אשר עמדו בדרישות הקורס יקבלו תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד, תעודה זו תאפשר להם השתלבות במשרות שונות כמנהלים מקצועיים של מוקדים טלפוניים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול מוקד טלפוני?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול מוקד טלפוני?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מעל 8 סטודנטים
המליצו והצביעו על קורס ניהול

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר 682 חוות דעת

  • 4.2

    המרכז האקדמי רופין 288 חוות דעת

  • 4.0

    המכללה האקדמית בית ברל 341 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול

התקבלו 8 דירוגים בציון ממוצע 4.0 מתוך 5


סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם