רוצה פרטים על קורס ניהול ושיווק?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול ושיווק

רוצה לדעת על קורס ניהול ושיווק? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול ושיווק

 

עדכניות, ועמידה בקצב השוק המהיר

 

שיווק בימינו הוא תחום מורכב ביותר, הדורש היכרות עם הטכניקות והאסטרטגיות העומדות לרשות העסק המבקש למכור, ועם דרכי התנהלותן והשימוש בהן. כיום, מעבר לידע השיווקי הקלסי ולכשרון מכירתי וגישה לאנשים – דרושים גם ראש ניהולי חכם המכיר את הטכניקות המצויות בשוק המשתנה תדיר, ומסוגלות לעמוד בקצב המהיר שלו ושל קהל הצרכנים, ולהשתנות יחד איתו – על בסיס יומיומי. תחומי הניהול והשיווק דורשים בקיאות רבה ועדכנית בתחום, ולכן תחום לימוד המשלב בין קורס ניהול לקורס שיווק הינו הכרחי.

 

קורס ניהול ושיווק נועד לאנשים בעלי ניסיון מעשי מקצועי הקשור בתחומי השיווק, הניהול והפרסום – בארגונים ובעסקים. עם זאת, ברוב הקורסים תינתן אפשרות גם לחסרי ניסיון בתחום אך בעלי גישה אליו, המבקשים להכשיר עצמם לתפקידים ניהוליים הקשורים בשיווק. הקורסים בתחום נועדו להכשיר את המשתתפים בידע העיוני ובכלים יישומיים הקשורים בקידום שיווק ומכירות ובניהול מוצלח ומיטבי של תחומי השיווק המתפתחים בקצב מטאורי כיום. תכני הקורסים כוללים נושאים שונים מעולם השיווק העכשווי, נושאים כניתוחי שוק, פעולות שונות בשלבי השיווק, ארגון מערך ביצוע טוב של ניהול ושיווק, ועוד.

 

נושאים הנלמדים בקורסי ניהול ושיווק השונים

 

  • תקשורת שיווקית
  • עקרונות השיווק
  • שיווק מודרני
  • ניהול צוותי מכירה
  • מבוא לשיווק
  • מחקרי שוק
  • פיתוח מוצרים חדשים
  • תמחור ומדיניות מחירים
  • מסעות פרסום
  • התנהגות צרכנים – מודלים
  • מדיניות מוצרים
  • רשתות חברתיות ושיווק מקוון
  • החדרת מוצר חדש לשוק קיים
  • סגנונות תקשורת
  • סקרי שוק וטכניקות ביצוע סקרים
  • ועוד

 

 

תנאי הקבלה

 

קהל היעד של הקורסים הללו הוא בדרך כלל אנשים הבאים מתחומי הניהול, השיווק והמכירות השונים, אך ברוב מוסדות הלימוד ניתנת אפשרות לקבלה לקורס גם לבעלי עניין בתחום החסרים רקע קודם בו. תנאי הקבלה משתנים בין מוסדות הלימוד ויש לבדוק בהתאם לקורס הספציפי; עם זאת, במרבית המוסדות נדרשות 12 שנות לימוד בלבד, וריאיון קבלה. אף על פי כן, גם במוסדות אלה – בדרך כלל בעלי תעודת בגרות או תואר אקדמי יזכו לקדימות בקבלה לקורס. בנוסף, קיימים קורסים שבהם נדרשים גם מבדקי התאמה, שבהם נבדק, בין השאר – כושר ניהול וכושר שכנוע.

 

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

כאמור, הקורס מוצע במגוון נרחב של מוסדות לימוד, במסלולים שונים ולקהלי יעד שונים. כמו כן, ניתן למצוא אותו במוסדות לימוד בכל רחבי הארץ. להלן רשימה של מוסדות לימוד המקיימים קורס זה:

 

  • תפנית – האוניברסיטה הפתוחה (רעננה, ראשון לציון, תל אביב, חיפה, פתח תקווה, מקוון) – מקיים קורס "ניהול, שיווק ופרסום" המיועד לאנשים מן התחום. היקף הקורס הוא 200 שעות לימוד אקדמיות כאשר 20 מתוכן מוקדשות לפרויקט הגמר, והוא אף מוכר כנקודות זכות אקדמיות להמשך לימודים אקדמיים.

  

  • ביראד (אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן) - מתקיים קורס ניהול העסק ושיווקו, שהיקפו 60 שעות אקדמיות. הקורס מתאים למעוניינים לרכוש ידע פרקטי לשיווק עצמי בסביבה עסקית תחרותית.

 

  • המכללה האקדמית כנרת - לימודי תעודה (סמוך לטבריה, צפון) - במסגרת לימודי התעודה של המכללה מתקיים קורס ניהול מכירות ושיווק שבו יכולים העובדים בענף והמעוניינים להשתלב בו לרכוש ידע פרקטי.

 

  • המי"ל – המרכז הישראלי לניהול (תל אביב) – מרכז זה מתמחה בקורסים ובהשתלמויות בתחומי הניהול; מציע קורס ניהול שיווק למנהלים מן התחום המבקשים לשכלל את ארגז הכלים המקצועי שלהם. הקורס נלמד בהיקף של 85 שעות אקדמיות, הנפרשות על 17 מפגשים, בשעות אחר הצהריים והערב, בתל אביב.

   

  • המרכז החרדי להכשרה מקצועית – מציע מגוון רחב של קורסים הנלמדים בהפרדה בין גברים ונשים, וביניהם גם קורס ניהול שיווק ומכירות, לתעודת גמר של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. הקורס נלמד בהיקף של 360 שעות אקדמיות, פעמיים-שלוש פעמים בשבוע. למכללה מגוון סניפים – בירושלים, בבני ברק, בחיפה, במודיעין עלית ובאשדוד.

 

פרטים נוספים על הקורסים

 

קורסי ניהול ושיווק מוצעים במגוון רחב מאוד של מוסדות לימוד, כאשר אופי הלימודים והיקפם משתנה בין המוסדות. היקף הלימודים נע החל מכ – 80 שעות אקדמיות ועד ל – 360 שעות במקומות מסוימים. שיטות הלימוד מקבילות ברוב המוסדות והן כוללות הרצאות תיאורטיות ללימוד החומר העיוני וכן תרגילים, הדגמות, סימולציות, סרטים, הרצאות אורח ועוד. ברובם ככולם של הקורסים מתבקשים המשתתפים להגיש פרויקט גמר, אשר בלעדיו לא ניתן לסיים את הקורס ולקבל תעודה; שימו לב כי רוב מוסדות הלימוד מעניקים תעודת סיום מטעמם, אך יש מוסדות שבהם תעודת הגמר היא מטעם משרד התמ"ת, ואף כאלה שבהם הקורסים נחשבים לצורך הכרה אקדמית, למבקשים להמשיך ללמוד לתואר בתחום זה או בתחומים משיקים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול ושיווק?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול ושיווק?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניהול ושיווק
שאלות הגולשים בנושא
מבקש חוות דעת לקורס בפתוחה: ניהול שיווק ופרסום
מה המשכורת אחרי קורס ניהול שיווק ומכירות?
קורס ניהול שיווק ופרסום - איפה כדאי ללמוד?
צפי משכורת - קורס ניהול שיווק ומכירות
ניהול שיווק ומכירות - איפה מומלץ ללמוד?
קורס ניהול שיווק ומכירות במכללה למנהל
ניהול שיווק ומכירות - קורס במכללה למינהל