רוצה פרטים על קורס ניהול ושיווק ?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול ושיווק

מחפש/ת מידע על לימודים? קורס ניהול ושיווק? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


קורס ניהול ושיווק

 

עדכניות, ועמידה בקצב השוק המהיר

 

שיווק בימינו הוא תחום מורכב ביותר, הדורש היכרות עם הטכניקות והאסטרטגיות העומדות לרשות העסק המבקש למכור, ועם דרכי התנהלותן והשימוש בהן. כיום, מעבר לידע השיווקי הקלסי ולכשרון מכירתי וגישה לאנשים – דרושים גם ראש ניהולי חכם המכיר את הטכניקות המצויות בשוק המשתנה תדיר, ומסוגלות לעמוד בקצב המהיר שלו ושל קהל הצרכנים, ולהשתנות יחד איתו – על בסיס יומיומי. תחומי הניהול והשיווק דורשים בקיאות רבה ועדכנית בתחום, ולכן תחום לימוד המשלב בין קורס ניהול לקורס שיווק הינו הכרחי.

 

קורס ניהול ושיווק נועד לאנשים בעלי ניסיון מעשי מקצועי הקשור בתחומי השיווק, הניהול והפרסום – בארגונים ובעסקים. עם זאת, ברוב הקורסים תינתן אפשרות גם לחסרי ניסיון בתחום אך בעלי גישה אליו, המבקשים להכשיר עצמם לתפקידים ניהוליים הקשורים בשיווק. הקורסים בתחום נועדו להכשיר את המשתתפים בידע העיוני ובכלים יישומיים הקשורים בקידום שיווק ומכירות ובניהול מוצלח ומיטבי של תחומי השיווק המתפתחים בקצב מטאורי כיום. תכני הקורסים כוללים נושאים שונים מעולם השיווק העכשווי, נושאים כניתוחי שוק, פעולות שונות בשלבי השיווק, ארגון מערך ביצוע טוב של ניהול ושיווק, ועוד.

 

נושאים הנלמדים בקורסי ניהול ושיווק השונים

 

  • תקשורת שיווקית
  • עקרונות השיווק
  • שיווק מודרני
  • ניהול צוותי מכירה
  • מבוא לשיווק
  • אסטרטגיות שיווקיות
  • מחקרי שוק
  • פיתוח מוצרים חדשים
  • תמחור ומדיניות מחירים
  • מסעות פרסום
  • התנהגות צרכנים – מודלים
  • מדיניות מוצרים
  • רשתות חברתיות ושיווק מקוון
  • החדרת מוצר חדש לשוק קיים
  • סגנונות תקשורת
  • סקרי שוק וטכניקות ביצוע סקרים
  • ועוד

 

 

תנאי הקבלה

 

קהל היעד של הקורסים הללו הוא בדרך כלל אנשים הבאים מתחומי הניהול, השיווק והמכירות השונים, אך ברוב מוסדות הלימוד ניתנת אפשרות לקבלה לקורס גם לבעלי עניין בתחום החסרים רקע קודם בו. תנאי הקבלה משתנים בין מוסדות הלימוד ויש לבדוק בהתאם לקורס הספציפי; עם זאת, במרבית המוסדות נדרשות 12 שנות לימוד בלבד, וריאיון קבלה. אף על פי כן, גם במוסדות אלה – בדרך כלל בעלי תעודת בגרות או תואר אקדמי יזכו לקדימות בקבלה לקורס. בנוסף, קיימים קורסים שבהם נדרשים גם מבדקי התאמה, שבהם נבדק, בין השאר – כושר ניהול וכושר שכנוע.

 

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

כאמור, הקורס מוצע במגוון נרחב של מוסדות לימוד, במסלולים שונים ולקהלי יעד שונים. כמו כן, ניתן למצוא אותו במוסדות לימוד בכל רחבי הארץ. להלן רשימה של מוסדות לימוד המקיימים קורס זה:

 

  • המכללה האקדמית ספיר - המרכז ללימודי חוץ והמשך - במוסד זה מתקיימת הכשרה מקצועית בניהול שיווק ומכירות, שנפרשת על פני כחמישה חודשים.

 

  • מכללת רמת גן - המרכז ללימודים חוץ אקדמיים של המכללה מציע קורס שיווק ופרסום, אשר מעניק למשתתפיו כלים פרקטיים להובלת קמפיינים ולהבנת תהליכים אקטואליים בזירת הפרסום המקומית והגלובלית.

 

  • המי"ל – המרכז הישראלי לניהול – מרכז זה מתמחה בקורסים ובהשתלמויות בתחומי הניהול; מציע קורס ניהול שיווק למנהלים מן התחום המבקשים לשכלל את ארגז הכלים המקצועי שלהם. הקורס נלמד בהיקף של 85 שעות אקדמיות, הנפרשות על 17 מפגשים, בשעות אחר הצהריים והערב, בתל אביב.

 

  • תפנית – בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה – מקיים קורס "ניהול, שיווק ופרסום" המיועד לאנשים מן התחום. היקף הקורס הוא 200 שעות לימוד אקדמיות כאשר 20 מתוכן מוקדשות לפרויקט הגמר, והוא אף מוכר כנקודות זכות אקדמיות להמשך לימודים אקדמיים.

 

  • המכללה למינהל – מקיימת קורס לניהול שיווק ומכירות. היקפו של הקורס הוא 190 שעות לימוד ובוגריו יוכלו להמשיך ללימודי תואר ראשון בתחום.

 

  • אוניברסיטת בר אילן – המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן מציע קורס "ניהול שיווק פרסום ומכירות" בהיקף של 200 שעות, אחת לשבוע, בשעות הערב.

 

  • המרכז החרדי להכשרה מקצועית – מציע מגוון רחב של קורסים הנלמדים בהפרדה בין גברים ונשים, וביניהם גם קורס ניהול שיווק ומכירות, לתעודת גמר של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. הקורס נלמד בהיקף של 360 שעות אקדמיות, פעמיים-שלוש פעמים בשבוע. למכללה מגוון סניפים – בירושלים, בבני ברק, בחיפה, במודיעין עלית ובאשדוד.

 

פרטים נוספים על הקורסים

 

קורסי ניהול ושיווק מוצעים במגוון רחב מאוד של מוסדות לימוד, כאשר אופי הלימודים והיקפם משתנה בין המוסדות. היקף הלימודים נע החל מכ – 80 שעות אקדמיות ועד ל – 360 שעות במקומות מסוימים. שיטות הלימוד מקבילות ברוב המוסדות והן כוללות הרצאות תיאורטיות ללימוד החומר העיוני וכן תרגילים, הדגמות, סימולציות, סרטים, הרצאות אורח ועוד. ברובם ככולם של הקורסים מתבקשים המשתתפים להגיש פרויקט גמר, אשר בלעדיו לא ניתן לסיים את הקורס ולקבל תעודה; שימו לב כי רוב מוסדות הלימוד מעניקים תעודת סיום מטעמם, אך יש מוסדות שבהם תעודת הגמר היא מטעם משרד התמ"ת, ואף כאלה שבהם הקורסים נחשבים לצורך הכרה אקדמית, למבקשים להמשיך ללמוד לתואר בתחום זה או בתחומים משיקים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול ושיווק?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול ושיווק?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול ושיווק? רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?
אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מעל 3 סטודנטים
המליצו והצביעו על קורס ניהול ושיווק

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת תל אביב 955 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר 669 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול ושיווק

התקבלו 3 דירוגים בציון ממוצע 4.3 מתוך 5


סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם