לימודים בישראל
 
פרסמו אצלנו
 
תואר ראשון
תואר שני
לימודי תעודה
פסיכומטרי
הכנה לבגרות
הנדסאי
מלגות
בחירת לימודים
חיילים משוחררים

מי אנחנו
 
לימודים > לימודי תקשורת > קורס מרקום

לימודי מרקום - תקשורת שיווקית מעניין אותך?


מחפש/ת מידע על לימודים? קורס מרקום? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

עוד מסלולים ומידע
תואר בתקשורת
קורס שיווק
פרסום
קורס דוברות
קופירייטינג
יחסי ציבור
שיווק באינטרנט
עיתונאות
אומנות המכירה
מולטימדיה
 
 
כתיבה
אנימציה
תסריטאות
קורס קידום אתרים
קולנוע וטלוויזיה
צילום סטילס
צילום וידאו
עריכת וידאו
עיצוב מוצר
קורס עיצוב גרפי בצפון

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים. עזרנו גם לך?   דרג אותנו:
 
 
   

קורס מרקום - תקשורת שיווקית

 

מהי התקשורת השיווקית? התקשורת השיווקית הנקראת גם MARCOM - Marketing Communications היא תקשורת התומכת במכירות ומסייעת להשגת מטרות כלכליות ועסקיות של האירגון או בית העסק. התקשורת השיווקית כוללת בתוכה את כל אמצעי המדיה בהם ניתן להשתמש כדי להעביר רעיונות, מוצרים ומסרים לקהל היעד.

 

התקשורת השיווקית מהווה מרכיב הכרחי ביותר למיתוג והפצה של מוצרים או מסרים בשוק. תקשורת כזו נחשבת לאפקטיבית רק אם העוסקים בה מנהלים היכרות מעמיקה עם השוק התעשייתי ומבינים את התנהלותו של עולם הפירסום.

 

 

הקורס מעניק למשתתפים ידע רב- תחומי בכל הנושאים הרלוונטיים לפרסום, לשיווק, יחסי ציבור, וכן לייזום וארגון תערוכות, כנסים, השקות, ימי עיון, קמפייניים פרסומיים ועוד. המרקום בארגון הוא פונקציה שמרכזת את כל פעילות התקשורת השיווקית ומוציאה לפועל את האסטרטגיה השיווקית של החברה.

 

העוסקים בתקשורת השיווקית מטפלים במגוון תחומי עיסוק וביניהם, שיווק ומכירות, פרסום, יחסי-ציבור ועוד. בעבר, מנהלי השיווק עבדו באופן עצמאי ונפרד ממנהלי הפרסום, אולם כיום התפיסה השיווקית השתנתה ונוצר הצורך ליצור מערכת שיווקית מתוזמנת ואחידה המעגנת את כל הפעילויות השיווקיות. באמצעות המרקום מציג הארגון מסר שיווקי אחיד העונה על אסטרטגיה מוגדרת.

 

תקשורת שיווקית, כאמור, עוסקת במגוון רחב של פעילות תקשורת כגון: פעילות קידום מכירות, הפקות דפוס יחסיציבור, קשרי חוץ, פרסום, אירועים ועוד. מנהלי המרקום כפופים למנהלי השיווק, ותפקידם לנתב את התקציבים לפעילויות השונות. תחומי אחריותם כוללים בין השאר:

 

  • ייזום, ארגון וניהול תערוכות ואירועים - המרקום מחליט באילו תערוכות כדאי להשתתף, היכן תהיה לחברה החשיפה הרחבה ביותר, אילו מוצרים יוצגו בתערוכה ועוד.

 

  • חסויות, אינטרנט, דפוס, שיווק פנימי - המרקום שותף להחלטה על הפעילות בה כדאי להעניק חסות, וכיצד ליישם את החסות . בתחום אתר האינטרנט של החברה, הוא אחראי על העברת מסר אחיד המבטא את אסטרטגיית החברה ובתחום הדפוס הוא דואג שכל חומרי הדפוס, החל מנייר המכתבים, דרך הקטלוגים ועד למודעת הדרושים בעיתונות ישדרו גם הם מסר אחיד. ולבסוף, בתחום השיווק הפנימי המרקום אחראי להחליט על הדרכים לגיוס עובדים, ולייזום פעילויות לרווחת העובד.

 

יש לציין כי ניהול התקשורת השיווקית בחברות הי-טק הינו תחום מתפתח בעל חשיבות רבה בתעשייה. תחום זה דורש ידע מקצועי והתמחות ייחודיים. המרקום בחברה ההייטק נדרש מצד אחד להכיר את אופי השוק והטכנולוגיות השונות , ומצד שני להיות בעל ידע ומיומנות בכלי פרסום ומדיה מקצועיים וממוקדים, השונים בדרך כלל מאלו המשמשים בענפי מוצרי הצריכה. לכן, כיום נפתחו מספר מסלולי לימוד המציעים הכשרה למרקום בחברות הייטק. קורסים אלה מתמקדים בצרכי תעשיית ההיטק ומכינים את בוגריהם להשתלבות כמנהלי תקשורת שיווקית בחברות השונות בתחום ההייטק.

 

 

מה לומדים?

 

תכני הלימוד בקורסי תקשורת שיווקית משתנים בהתאם למוסד הלימוד ולאופיו של הקורס ורמתו. מרבית הקורסים בתחום זה כוללים תכני לימוד תיאורטיים המועברים על ידי הרצאות פרונטאליות, דיונים, הדגמות מעשיות ושימוש במצגות וסרטים לימודיים.

 

מטרת הלימודים בקורס מרקום - תקשורת שיווקת היא הקניית רזי עולם השיווק והפרסום הישראלי למשתתפי הקורס, הבנת דרכי הפרסום והשיווק של עולם העסקים והכשרת משתתפי הקורס כמשווקי תקשורת מקצועיים ומיומנים. אנשי המרקום ממתגים את המוצר באופן מקצועי וריווחי עבור החברה בהתאמה ישירה וממוקדת לקהלי היעד של החברה.

 

 

נושאי לימוד

 

בין נושאי הלימוד בקורס זה:

 

  • עקרונות השיווק
  • פרסום ויחסי ציבור
  • קידום מכירות
  • מיתוג ומיצוב
  • כלים לאיסוף מידע מקצועי
  • כלים ניהוליים
  • כלים ואמצעים לניהול
  • שיווק ובניית תדמית
  • האינטרנט ככלי שיווקי
  • כלים יצירתיים
  • כתיבה וניהול של תוכנית שיווק
  • ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשרים לקורס מרקום- תקשורת שיווקית: מכללת תילתן לעיצוב ולתקשורת חזותית, תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורסי התקשורת השיווקית משתנה בהתאם להיקף הקורס ולמוסד הלימוד המעביר אותו. מרבית הקורסים בתחום זה נפרשים על גבי 100-120 שעות לימוד אקדמיות.

 

קהל יעד ותנאי קבלה

 

הלימודים במרבית קורסי התקשורת השיווקית מיועדים במיוחד לאנשי מקצוע המגיעים מעולם הפרסום, המכירות והשיווק, אנשי היי טק ואנשי מקצוע המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות בתקשורת שיווקית ולשלבם עם עבודתם.

 

תנאי הקבלה בקורסים אלו משתנים בהתאם למוסד ולהיקף הקורס אך חלק נכבד מהם דורש תואר אקדמי ואנגלית ברמה גבוהה כתנאי קבלה לקורס. בחלק מהקורסים יוכלו המועמדים להתקבל לקורס על סמך מעבר ראיון אישי מטעם המוסד.

 

אפשרויות התעסוקה

 

בתום הלימודים בקורס מרקום - תקשורת שיווקית מוענקת לבוגרי הקורס תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. לאחר קבלת תעודה זו יוכלו הבוגרים להשתלב כמשווקים מקצועיים בתחום התקשורת באירגונים וחברות טלפונים סלולריים, חברות היי טק, הסלולאר, חברות מזון, חברות צעצועים וכל עסק המנהל מחלקת שיווק, פירסום ומכירה.

 

 

רוצה לדעת יותר על קורס מרקום? רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?
אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

שירות אישי חינם - כל המידע על קורס מרקום
מלא/י את פרטיך ונציג מטעם האתר יחזור אליך בהקדם.
שם + משפחה דוא"ל טלפון
אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.


מוסדות לימוד קורס מרקום

חוות דעת של סטודנטים: לימודי תקשורת (122 חוות דעת)
התקבלו 122 דירוגים בציון ממוצע: 4.1 מתוך 5    
עידו,המכללה האקדמית ספיר, ספיר - קולנוע באמנות המסך, 03/12/2018
דירוג: 5/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
את ההבנה והקבלה של המרצים, את השיעורים שמועברים ברוח טובה ובצורה מעניינת

על הקמפוס
מכללת ספיר היא מכללה מאוד מקבלת ומבינה את הסטודנטים שיש להם בעיות כמו עבודה, ומילואים
תום,המכללה האקדמית ספיר, ספיר - קולנוע באמנות המסך, 11/11/2018
דירוג: 3/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
קצת חסרה התחשבות בסטודנטים, המערכות מאוד מבולגנות ולא נוחות בכלל - אין סיכוי לשלב עבודה בשום שנה בעיקר בגללן. התרגילים דיי תובעניים והרבה מהם נורא לא תורמים לכלום ומרגישים כמו סתם תירוצים לשרוף זמן..

על הקמפוס
ממש מקסים, החנייה קצת מבאסת - היא טיפה צפופה יש גם שעות שאין בכלל חנייה אבל חוץ מזה מקום ממש מהמם




 
פורומים בתחום
פורום לימודי תקשורת
עוד פורומים
   
המסלולים המבוקשים
לימודי עיצוב אתרים
לימודי מקצועות הרדיו
קורס עריכה לשונית - לימודים לתעודה
לימודי תקשורת חזותית - מה מחכה לך לפני, אחרי ותוך כדי ...
תואר ראשון בתקשורת וקולנוע
עוד מאמרים
   
מוסדות לימוד ללימודי תקשורת
הטכניון - לימודי חוץ והמשך
המכללה האקדמית ספיר
מכללת אורט - לימודי תעודה
המכללה למינהל
מכללת כנרת - לימודי תעודה
עוד מוסדות לימוד
 

שירות אישי חינם
איתור מוסדות לימודים
צריך פרטים על קורס מרקום?
מלא/י פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם.
שם + משפחה
דוא"ל
טלפון
אני מסכים/ה לתנאי השימוש
ומדיניות הפרטיות.



מוסדות לימוד לימודי תקשורת
מכללת כנרת - לימודי תעודה
המרכז להשתלמויות בר אילן
הבצפר - פרסום ושיווק
בית ספר חשיפה
לא מצאת? עוד מוסדות לימוד
סקר גולשים
מה אתם חושבים על החזרה ללימודים?
סוף סוף! החופש היה ארוך מדי!
אין הבדל, אני גם ככה מבריז רוב השנה
למה זה מגיע לי?!
מה חדש באתר? ימים פתוחים
עכשיו בפורומים מלגות חדשות
אפיק מעבר מהאוניברסיטה הפתוחה לאוניברסיטת תל אביב בתקשורת (לפני 5 ימים, 11 שעות, 24 דקות)
אפיק מעבר מהאוניברסיטה הפתוחה לאוניברסיטת תל אביב בתקשורת (לפני 6 ימים, 11 שעות, 5 דקות)
לימודי תקשורת ויחסי ציבור (לפני 24 ימים, 8 שעות, 23 דקות)
תואר שני בתקשורת ללא תזה (לפני 24 ימים, 8 שעות, 28 דקות)
קורס יחסי ציבור ודוברות (לפני 24 ימים, 8 שעות, 33 דקות)
 



המבחן לבחירת לימודים בשיטת WSM
במה אתה מתלבט?
איזה מקצוע ללמוד?
באיזה מוסד לימודים ללמוד?

בתודה ל:


 
Powerd by traffico LTD