קורס ניהול קמפיינים PPC במכללה לניו מדיה

שירות אישי - צור קשר

מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה

אהבת? שתף ב:

קורס מנהלי קמפיינים ממומנים PPC במכללה לניו מדיה

חשיבות עליונה

עולם האינטרנט התחרותי הוא שדה הפעולה העסקי הראשי כיום בתחומי הפרסום והשיווק. מנהלי אתרים או מותגים חייבים לעקוב באופן בלתי פוסק אחרי המתחולל בזירת הרשת, כדי להגיע באופן מוצלח אל קהלי היעד המבוקשים. לרשותם עומדים היום כלים מתקדמים במיוחד לניטור של תנועת הגולשים ולבנייה של אסטרטגיות שיווק באינטרנט וברשתות החברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם ואפיקים נוספים.


המכללה לניו מדיה עורכת קורס מנהלי קמפיינים PPC, שחושף את המשתתפים לעקרונות השיווק והפרסום באינטרנט, והוא מכוון להעביר לתלמידים את כל הידע, הסודות, הטכניקות והאסטרטגיות העומדות לרשות מנהלי קמפיינים מקצועיים. הקורס מקנה ידע תיאורטי באמצעות הרצאות פרונטליות ומשלב גם תרגולים מעשיים, מקרי מבחן והתנסויות רבות של התלמידים.

מטרתו המרכזית של המסלול היא חשיפת המוצרים של המשתתפים ללקוחות ממוקדים אשר מעוניינים במוצרים אלה או במוצרים דומים להם. במהלך הקורס לומדים להגיע אל קהלים ממוקדים, שמחפשים מידע ישיר או עדיף על המוצרים. בוגרי ההכשרה יכולים להשתלב כמנהלי קמפיינים במגוון של ארגונים וחברות בתחום האינטרנט ובשלל ענפים נוספים במשק. בשוק התחרותי והדינמי של היום, שירותיהם של מנהלי הקמפיינים הם חיוניים במיוחד עבור בעלי עסקים וחברות, שמעוניינים לקדם את השירותים והמוצרים שלהם אל קהל לקוחות איכותי ונרחב.

 

תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס לומדים להקים ולנהל קמפיינים באמצעות כלים כגון גוגל אדוורדס ורשת הפרסום והשיווק של פייסבוק. הם לומדים כיצד להגיע ביעילות אל קהל היעד, לרבות גולשים מן המובייל וגולשים בדסקטופ. כמו כן, הם דנים בתהליך ההקמה של תשתיות מדידה אפקטיביות, דרכן אפשר לנתח את תנועת הגולשים באתר ולשפר אותן, כדי ליצור יחסי המרה גבוהים.

 

לאורך התכנית, המשתתפים לומדים כיצד לבנות תכניות אסטרטגיות המבוססות תוצאות בדיגיטל ובוחנים דרכים לניהול קמפיינים מבוססים קהלים ודאטה, כגון קהלים מותאמים ורי מרקטינג. כמו כן, הם דנים ביצירת לידים דרך רשימות תפוצה ושיווק באמצעות האימייל. נוסף על כך, הם בוחנים דרכים לכתיבה של תוכן איכותי ומניע לפעולה עבור הפרויקטים, כדי ליצור קמפיינים המבוססים על תוצאות מהירות.

 

היקף ומתכונת הלימודים

הקורס לניהול קמפיינים PPC נפרש על פני כ - 150 שעות לימוד אקדמיות. הוא פועל במתכונת קורס ערב, או במסגרת מפגשי בוקר. הקורס כולל שיעור אחד בשבוע. במהלך התכנית המשתתפים לוקחים חלק בהרצאות עיוניות ובתרגולים שונים. לקראת סופו של הקורס עורכים פרויקט מסכם ובו מיישמים באופן פרקטי את הכלים הנלמדים בניהול קמפיינים דיגיטליים.

נושאי הלימוד

קורס זה מקנה לתלמידים ידע כולל המקיף את הנושאים הדרושים כדי להבין לעומק את עולם הקמפיינים הממומנים ברשת ואת תפקיד המקדם בתוך המערכת הכוללת של האינטרנט. אלה הם חלק מן הנושאים הנכללים בו:

 

  • כתיבת תוכן לקמפיינים
  • שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית
  • קידום תוכן בטאבולה ואאוטבריין
  • רשימות תפוצה ואימייל מרקטינג
  • אופטימיזציה למנועי החיפוש SEO
  • קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
  • ניתוח ומדידת דאטה בגוגל אנליטיקס    
  • וורדפרס
  • ניהול לקוחות
  • מדיה חברתית
  • דפי נחיתה ואתרים
  • קמפיינים בלינקדאין
  • קידום בגוגל אדוורדס    
  • ועוד


תנאי הקבלה וקהל היעד

הקורס מתאים למעוניינים להשתלב בתחום הפרסום הדיגיטלי בתור שכירים בסוכנויות דיגיטל ופרסום ובחברות וארגונים בתחום האונליין. כמו כן, הוא מתאים למעוניינים לפתח מסלול יזמות דיגיטלית ולהקים סוכנויות פרסום דיגיטליות משלהם. הוא יכול להתאים גם למנהלי דיגיטל ולמנהלי שיווק שברצונם לרכוש כלים פרקטיים לניהול של קמפיינים ממומנים לניהול ספקי משנה או לניהול קמפיינים של הארגונים בהם הם פועלים.

 

במסגרת תנאי הקבלה לקורס זה, על המועמדים להיות בעלי ידע קודם בתחום האינטרנט והרשתות החברתיות וכן להחזיק ביכולות מוכחות בעבודה באינטרנט ובמדיה החברתית ויכולות מוכחות בעבודה בסביבת מחשב ויישומי אופיס, בדגש על יישומי אקסל ו - וורד. כמו כן, יש צורך השליטה ברמה בסיסית וטובה בשפה האנגלית מבחינת קריאה.

 


תעודה

 

בסיומו של הקורס זכאים משתתפים שעומדים בכל חובותיהם לקבל תעודת גמר מטעם המכללה לניו מדיה. נוסף על כך, הקורס מכין את התלמידים למבחני ההסמכה החיצוניים של חברת גוגל, לקבלת הסמכה גוגל אדוורדס. מבחנים אלה בוחנים את השליטה בפרסום וקידום במנועי חיפוש והם מקנים לעוברים אותם בהצלחה הסמכה בין לאומית מטעם חברת גוגל.

 

חוות דעת של סטודנטים על ניו מדיה - קורס PPC

התקבלו 1 דירוגים בציון ממוצע: 5.0 מתוך 5

ניו מדיה - קורס PPC
23/04/2018

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אווירה מדהימה ונעימה. מרצים קשובים ובעיקר הרגשה של עשייה

על הקמפוס

הלובי מגניב ותמיד אפשר להכיר אנשים וקולגות שם........ :)

טיפים

שווה ביותר :)


לכל חוות הדעת

סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

מה חושבים הסטודנטים על מכללת ניו מדיה

באיזו מידה היה קשה להתקבל ללימודים?

דרג את מידת שביעות רצונך ממוסד הלימודים והמסלול

באיזו מידה עמד מוסד הלימודים במה שהבטיח לנרשמים?

באיזו מידה היית ממליצ/ה לחבריך ללמוד במוסד לימודים זה?

האם היית ממשיך/ה ללימודי המשך באותו מוסד לימודים?

באיזו מידה את/ה מרוצה מהקפיטריה בקמפוס?

באיזו מידה את/ה מרוצה מדרכי ההגעה/ מקומות חניה?

באיזו מידה את/ה מרוצה משירותי המזכירות של מוסד הלימודים?

עוד דברים שהסטודנטים מספרים על מכללת ניו מדיה

באיזו מידה מעבירים המרצים את החומר בצורה מעניינת ומובנת?
במידה רבה מאד 100
במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך קשור לתחום הלימודים שלך?
במידה מועטה מאד 100
האם לדעתך ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה במסלול בו הינך לומד?
במידה מועטה מאד 100
מהי רמת הקושי של הלימודים?
במידה רבה 100
עד כמה חברותיים הסטודנטים במסלול הלימודים?
במידה רבה מאד 100
עד כמה נותנים המרצים יחס אישי לתלמידים?
במידה רבה מאד 100

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם