רוצה פרטים על קורס מנהלי עבודה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מנהל עבודה בתעשייה

רוצה לדעת על קורס מנהלי עבודה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהל עבודה

 

תחום ניהול העבודה בתעשייה הוא תחום חיוני ונחוץ אשר משפיע במידה רבה על הצלחת החברה או המפעל. מנהלי העבודה אחראים על הנעת העובדים לפעולה ועל השגת מטרות החברה. כמו כן, פועלים הם כל העת לשיפור תפוקת העובדים, לפיקוח על התוצרים ועל איכות העבודה, ובתחום אחריותם עוד שורה ארוכה של משימות נוספות.

 

הלימודים להכשרת מנהלי עבודה מקנים ללומדים את כל הידע והמיומנויות הנדרשים להכשירם כמנהלי עבודה בתחומי עיסוק שונים. במהלך התכנית, התלמידים נחשפים לעקרונות הפיקוח על תהליכי העבודה ועורכים הכרות עם טכניקות ניהול שונות. משתתפי הקורס לומדים להוציא אל הפועל את תכניות הייצור במפעל והם לומדים להכיר במעמדם כחוליה המקשרת בין הדרג המתכנן למבצע.

 

הקורס מקנה למשתתפיו ידע תיאורטי ומעשי אשר יאפשר להם להתמודד עם משימות ואתגרים בתחום עבודתם כמנהלים. תכנית הלימודים בקורס פועלת לפיתוח יכולתו של מנהל העבודה להשיג את יעדי הארגון ביעילות והיא מכינה את הבוגרים לבחינה ולפרויקט הגמר של משרד התמ"ת. לימודי מנהלי עבודה מוצעים בשתי רמות, כאשר המסלול המתקדם, המכונה קורס מנהלי עבודה בכירים, נועד להכשיר מנהלי עבודה בכירים למגזרים השונים בתעשייה, במלאכה ובשירותים.

 

 

מטרות הקורס

 

להלן המטרות המרכזיות בקורס מנהלי עבודה בכירים:

 

  1. להכשיר מנהלי עבודה שיוכלו להשתלב בסקטורים השונים: תעשייה, מלאכה ושירותים.
  2. להקנות את הידע והכלים הנדרשים להשגת איכות ומצוינות בניהול עובדים.
  3. לערוך למשתתפים הכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה, תוך מתן דגש מיוחד על ההיבט הפרקטי והמעשי

 

קהל היעד

 

המסלול מיועד בעיקר לבעלי כושר ניהול ויכולת מנהיגות אשר מסוגלים ומעוניינים להשיג את יעדי הארגון במלואם. קורס מנהלי עבודה בכירים מיועד בעיקר למנהלי מחלקות, למנהלי עבודה, לאחראי משמרת, לראשי קבוצות ועובדים המועמדים לקידום במסגרות אלו.

 

נושאי לימוד

 

נושאי הלימוד בקורס הם רבים ומגוונים. להלן מקצת מהנושאים הנלמדים:

 

  • ערך כח אדם
  • ניתוח סיכונים
  • חישוב זמן התקן
  • עריכת דוחות
  • תורת התחזוקה
  • ניהול עבודת צוות
  • ניהול קונפליקטים
  • ניהול לפי יעדים
  • הערכת עובדים
  • דיני עבודה
  • תכנון ופיקוח על היצור
  • ועוד.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה לקורס עשויים להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים. על פי רוב על המועמדים לקורס לעמוד בדרישות הבאות:

  • 10 שנות לימוד לפחות.
  • ניסיון מוכח בתעשייה של לפחות 3 שנים.
  • מעבר מבחני כניסה במתמטיקה ואנגלית בסיסית.
  • מעבר וועדת קבלה.

 

הסמכה

 

בוגרי הקורס אשר יסיימו בהצלחה את לימודיהם, יהיו זכאים לתעודה מטעם המוסד הלימודי ומטעם משרד התמ"ת.

 

מתכונת הלימוד

 

משך הלימודים משתנה בין הקורסים השונים. היקף הלימודים הממוצע הוא כ - 420 שעות לימוד. הקורסים נפרסים לרוב על פני פרק זמן שבין עשרה חודשים לשנה אחת.

 

 

אפשרויות התעסוקה

 

מנהלי עבודה נחוצים בכל ארגון ומפעל יצרני, פרטי או תעשייתי. לפיכך, בוגרי הקורס נהנים מביקוש רב בתעשייה. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתחום במגוון רחב של מקומות תעסוקה בתעשייה ויהיו מסוגלים להתמודד עם משימות של ניהול עובדים ותהליכי עבודה מורכבים, כשההיבטים היישומיים והמעשיים מהווים חלק אינטגראלי מפעילותם השוטפת.

 

שכר - כמה מרוויחים?

 

שכר מנהלים בתעשייה בתפקיד זה נע לרוב בין 14,000 - 15,000 שקלים לחודש. עובדים מנוסים יותר יכולים להעלות את רמות השכר על ידי צבירת וותק במקצוע. השכר משתנה גם בהתאם לגורמים כגון גודל הארגון, היקפי משרה, מיקום בארץ ועוד.

 

 

היכן לומדים?

 

קורס מנהלי עבודה מתקיימים במוסדות לימוד רבים ברחבי הארץ. הקורסים מעניקים לסטודנטים ידע והסמכה בתחום ועם סיומם מוענקת לבוגרים תעודת גמר מטעם המוסד ומטעם התמ"ת. במרבית מוסדות הלימוד, הקורס מתנהל במתכונת גמישה. מתכונת זו מאפשרת לתלמידים לשלב בין לימודים לעבודה.

  

להלן מקצת ממוסדות הלימוד בהם מוצע הקורס:

  • מכללת עתיד (מעלות, באר שבע, ירכא) - בסניפים אלה של מכללת עתיד מתקיים קורס במתכונת ערב שהיקפו כשנה אחת. בקורס משולבים תכנים מעשיים לצד הלמידה העיונית.

 

  • כרמל בטיחות (חיפה) - קורס זה מתאים למנהלים בכירים ובו מעניקים תעודה המוכרת על ידי התמ"ת. היקפו של המסלול הוא כ - 10 חודשים.

 

  • באר הדרכות (באר שבע) - זהו מרכז לימודי תעודה שבו מתקיימים קורסים במקצועות כגון ניהול תעשייתי, בטיחות, בניין, עבודה בגובה ומקצועות טכניים נוספים.
     

רוצה ללמוד קורס מנהל עבודה של משרד העבודה?


הקורס "מנהלי עבודה בתעשייה" מפוקח על ידי משרד העבודה והוא מיועד לבעלי ניסיון מוכח של לפחות שלוש שנים בתפקידים רלוונטיים בתעשייה. בסיום הקורס ולאחר מעבר של מבחנים מסכמים מקבלים תעודת גמר מטעם המשרד.


היכן לומדים?
קורסים בפיקוח משרד העבודה נערכים כיום במוסדות הבאים - מכללת עתיד (מעלות, חיפה, לוד, ירכא), מכללת כרמל בטיחות (חיפה), רשת מכללות עמל הישגים (פריסה ארצית).
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מנהלי עבודה?

רוצה לדעת יותר על קורס מנהלי עבודה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס מנהלי עבודה בתעשייה
עלות קורס מנהלי עבודה בתעשייה
קורס מנהל עבודה בתעשייה בדרום