קורס מנהלי מדיה חברתית במכללת נס טכנולוגיות

מכללת iNT (נס טכנולוגיות)

אהבת? שתף ב:

מסלול הלימודים אינו פעיל

 

קורס מנהלי מדיה חברתית במכללת נס

 

עושים "לייק" לצמיחה עסקית

 

הרשתות החברתיות עיצבו מחדש את חוויית השימוש באינטרנט וכיום הן מהוות מרכיב מרכזי בתקשורת שלנו עם אחרים. כשמדובר בעסקים, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ויוטיוב משמשות כלי שיווקי לכל דבר, ובתהליך המיתוג מוקדשת להן חשיבות רבה.

 

כדי להפוך את העסק לרווחי ומצליח, יש צורך לשלוט בכלים השונים שמציעה לנו המדיה החברתית, ולהכיר את פעילות הלקוחות ואת הקהלים השונים שפעילים ברשת. הקורס לניהול מדיה חברתית מקנה כלים יישומיים לבנייה נכונה של תדמית עסקית, ומנסה לפענח את סוד ההצלחה המסחררת של המסחר ברשת האינטרנט.

 

תכנית הלימודים

 

בתחילת הקורס מתוודעים המשתתפים לפלטפורמות השונות, וסוקרים את יתרונות השימוש שבהן בשוק העסקי. לאחר מכן, הם לומדים את יסודות השיווק ברשת, מבדילים בין הקמה של פרופיל פרטי לפרופיל עסקי, ובוחנים דרכים ליצירת קשרים עסקיים יעילים. בהמשך, הם דנים בפרסום ממומן, ובדרכים בהן ניתן "לקרוא" צרכים של לקוחות וקהלי יעד שונים, ולשמר אותם לאורך זמן. כמו כן, הם מכירים את החקיקה שקשורה לשיווק באינטרנט, כמו למשל דיני חוזים מקוונים וזכויות הקניין הרוחני.

 

מתכונת הלימוד

 

המסלול מתפרש על פני 20 מפגשים. במהלכם, לוקחים המשתתפים חלק בהרצאות עיוניות פרונטליות, בתרגולים מעשיים, בהדרכות אישיות ובסימולציות המדמות תהליכי עבודה באינטרנט. בנוסף הם נדרשים לבצע פרויקט גמר מעשי, שנערך בליווי טכני של מנחה הקורס.

 

נושאי הלימוד

 

  • תכניות שיווק במובייל
  • ניהול דפי נחיתה
  • שירותי חברת גוגל
  • שיווק באמצעות בלוגים
  • עריכת פרופיל עסקי
  • הגברת הנוכחות ברשת
  • הפרת זכויות יוצרים
  • תמחור שירותים ברשת
  • פתיחת חשבון טוויטר   
  • פרסום ממומן בפייסבוק
  • ניתוח פעילות גולשים
  • יצירת קשרים עסקים באינטרנט    
  • ועוד

 

סגל הוראה

 

מנחה הקורס הוא יועץ לעסקים, המתמחה בנושאי השיווק הדיגיטלי והמסחר ברשתות חברתיות. הוא מרצה במגוון ארגונים וחברות בנושאים כמו שימור לקוחות ברשת, בניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים וגדולים וקידום עובדים. כמו כן, הוא משמש מנהל של חברה לעיצוב דפי פייסבוק, המפתחת אתרי אינטרנט שמכוונים לערכי העסק ומסייעים בהגדלת הכנסות.

 

על מוסד הלימוד

 

מכללת נס מתמקדת בלימוד מקצועות הטכנולוגיה, האינטרנט, התקשורת והניהול, והיא נמצאת בבעלותה של חברת IT . היא מציעה מגוון קורסים מקצועיים המיועדים למנהלי חברות, ולאנשים המעוניינים לעבור הסבה לענפי התכנות, המחשוב ופיתוח האתרים. למכללה סניפים ברחבי הארץ, בין היתר בנתניה, בירושלים, בבאר שבע, ברחובות ובתל אביב.

 

תנאי קבלה

 

לקורס ניהול מדיה חברתית מתקבלים בעלי ניסיון בענפי ניהול אתרי אינטרנט, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי. כמו כן, יכולים להתקבל גם בעלי רקע במנהל עסקים ובמכירות. המועמדים נדרשים לשלוט בשימוש ביישומי מחשב ולהפגין ידיעה בסיסית בשפה האנגלית.

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם בתכנית, זכאים לקבל תעודת גמר, המוענקת מטעם מכללת נס. על מנת לקבל את הדיפלומה, נדרשים התלמידים להפגין נוכחות ב - 85 אחוזים מהשיעורים לפחות, להגיש את התרגילים השוטפים, ולהשלים את פרויקט הגמר המעשי.