לימודי ניהול לשכה במכללה האקדמית גליל מערבי

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי מזכירות?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על ניהול לשכה - גליל מערבי.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהלי/ות לשכה במכללה האקדמית גליל מערבי

 

מולטי טסקינג

 

אומרים שמאחורי כל מנהל טוב נמצאת מזכירה מצויינת. במקרים רבים, מנהלי עסקים וארגונים יודעים מה צריך להיעשות ולאן יש לכוון, אך מי שדואגים לניהול דרכי הביצוע היעילות להגעה ליעד המבוקש ולהשגת המטרות, הם עובדי האדמיניסטרציה. לפיכך, לא בכדי הם מכונים - מנהלי לשכה. קורס מנהלי/ות לשכה במכללה האקדמית גליל מערבי נבנה בהתאמה מוחלטת לדרישות המשתנות של העולם העסקי המודרני, והוא פועל להכשיר מנהלות לשכה מיומנות שתוכלנה להשתלב בארגונים שונים, בחברות, ובעסקים מסוגים שונים.

 

העידן המודרני מתאפיין כידוע בהתייעלות ובהתמקצעות רבה; כך, ארגונים שונים הפועלים בעולם העסקי הופכים להיות יותר ויותר מורכבים ועתירי ידע ודורשים התייעלות מותאמת. לשם כך, ארגונים אלה מחויבים לקלוט לשורותיהם עובדים בעלי רמת מקצועיות ומיומנות גבוהה ורב תחומית. מנהלי לשכה, המתפקדים כיום בכלל הארגונים והעסקים במשק, ומשמשים כיד ימינם של מנכ"לים, של מנהלי חטיבות ושל ראשי יחידות, נדרשים להפגין יכולת אסרטיבית, יכולת לקבלת החלטות "על הדקה", ובעיקר – יכולת להנעת עובדי הארגון לפעילות מקדמת מטרות.

 

על הקורס במכללת גליל מערבי

 

קורס מנהלי/ות לשכה במכללה האקדמית גליל מערבי מיועד בעיקר לעובדים אדמיניסטרטיביים בעלי ותק בארגונים שונים המבקשים ללמוד מיומנויות חדשות, ולאקדמאים המבקשים לרכוש מקצוע מעשי ונדרש. מטרות הקורס הן הכשרת מנהלי לשכה עם אוריינטציה לניהול ועם כישורים גבוהים בתחומי שירות הלקוחות והחשיבה העסקית.

 

קורס זה נפרש על פני 120 שעות לימוד, במתכונת של יום בשבוע, בשעות אחר הצהריים. על מנת להשתתף בקורס נדרש ידע במערכות הפעלה. לבוגרי המסלול שיעמדו בכל דרישותיו תוענק תעודה מטעם היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של המכללה האקדמית גליל מערבי.

 

בין הנושאים הנלמדים במסלול זה

 

ניהול משרדי שוטף

 

משתתפי הקורס במכללה האקדמית גליל מערבי לומדים מיומנויות הדרושות לניהול משרדי שוטף בחברה עסקית. הסטודנטים משפרים ומשכללים את יכולותיהם בעבודה על מחשב ועם תוכנות אופיס השונות: וורד, אקסל, אאוטלוק ו - PowerPoint, והם אף לומדים שיטות להקלדה עיוורת.

 

ארגון ישיבות וניהול עובדים

 

בנוסף, הסטודנטים לומדים לארגן ישיבות עסקים, לנסח פרוטוקולים ולנהל רשומות. הם רוכשים מיומנויות בעברית ובאנגלית עסקית ברמת כתיבה. הם לומדים לתכנן תהליכי ביצוע ולשפר ביצועים. יתר על כן, התכנית מקנה למשתתפים בה כלים בניהול עובדים ובגיוס כוח אדם. בשטח זה המשתתפים לומדים כיצד לערוך ראיונות עבודה למועמדים ובאלו דרכים ניתן לעורר מוטיבציה אצל עובדים בחברה.

 

ניהול עסקי

 

מעבר לכך, הקורס כולל לימוד של מושגים בסיסיים בכלכלה ובפרסום לצורך יישום של פעולות ניהול שיווקיות לטובת הארגון. הסטודנטים רוכשים כישורי חשיבה יצירתית ואוריינטציה עסקית. הם לומדים על סוגים שונים של לקוחות ועל דרכים מותאמות למתן שירות יעיל ללקוח. התכנית אף כוללת השתתפות בסדנת התפתחות, שבה מועברים נושאים כתקשורת בינאישית, גישור וניהול קונפליקטים. 

 
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: האקדמית גליל מערבי - לימודי חוץ, המשך ותעודה | קורסים והשתלמויות

עוד מסלולי לימוד - לימודי המשך - האקדמית גליל מערבי

ssssssssss

פורום לימודי תעודה | קורסים

לימוד קורס מטפסים
אחמד חוגיראת
ללא תגובה
קבלת תעודה מקצוע בתום קורס
liat
2 תגובות
לימודי הבטחת איכות ברחבי הארץ
עידן
1 תגובות
קורס מאמן קיקבוקס במרכז
קאסם קאסם
1 תגובות
קורס מפעיל מתקנים תעשייתים
פרידה מלק שר
1 תגובות
קורס ריתוך אלומיניום נירוסטה
אורי גרויא
1 תגובות
איפה יש קורס ייעוץ ארגוני
ליאת רוזנר
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 29,038 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון589 חוות דעת

  • 4.1

    האוניברסיטה הפתוחה1,265 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בן-גוריון1,090 חוות דעת

Whatsapp Whatsapp