רוצה פרטים על קורס מנהלי אבטחת מידע CISO?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול אבטחת מידע CISO

רוצה לדעת על קורס מנהלי אבטחת מידע CISO? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהלי אבטחת מידע - CISO

 

תחום אבטחת המידע הינו תחום פעילות רחב ובעל חשיבות עליונה עבור כל עסק. מטרתו של מאבטח המידע היא להגן על המערכות המומחשבות מפני כל הסיכונים העלולים לאיים עליהן. באבטחת המידע יש להתחשב בשלושה גורמים עקריים: ראשית חיסיון המידע ובדיקה שהמידע יהיה זמין רק למי שמורשה להשתמש בו. שנית יש לשמור על זמינות המידע והמערכת בהתאם להגדרת הלקוח, שלישית יש לשמור על אמינות המידע, לכן שינוי כלשהו במידע צריך להתבצע רק על ידי מנהלי אבטחת המידע בארגון.

 

 

כל מחשב שמחובר לרשת האינטרנט חשוף לסיכונים העלולים להוביל לנזקים רבים עבור הארגון. בכדי להגן על המידע נעשה שימוש במערכות אבטחות מידע הכוללות הגנת מידע באמצעות יישומים שונים כגון: הצפנה, ניהול רשתות ועוד. ה- CISO ,Chief Information (Security Officer) הוא המתווה את מדיניות הארגון בתחום אבטחת המידע.

 

תוכנית לימודים

 

בתחום אבטחת המידע נכללות כל השיטות והפעילויות המבוצעות במטרה לספק הגנה הולמת כנגד איומים על המידע.המסלול להכשרת מנהלי אבטחת מידעCISO מקיף את כל האלמנטים המרכזיים החיוניים לתפקוד יעיל של מנהלי אבטחת מידע ובכללם, תפקידי מנהל אבטחת מידע ארגוני, טכנולוגיות אבטחת מידע, טכניקות אבטחה, והקשחת ה-System.

 

קורס מנהלי אבטחת מידע CISO מעניק למשתתפים את כל הידע והכלים הניהוליים הדרושים לעיסוק בתחום אבטחת מערכות מידע ארגוניות. הקורס מכין אותם לקבל אחריות ניהולית ומקצועית בתחום הסיכונים העסקיים ומכשיר אותם למלא תפקידים שונים בתחום כמומחי אבטחת מידע כמבקרי אבטחה או כמנהלי אבטחת מידע ארגוניים (CSIO).
 

נושאי לימוד

 

מטרת קורס אבטחת מידע CISO הינה הכשרת מנהלי אבטחת מידע לארגונים שיהוו אוטריטה לגבי מדיניות הארגון בתחומי אבטחת המידע.

 

תוכנית הלימודים כוללת את הנושאים הבאים:

  • ניהול סיכונים.
  • מנגנוני אבטחה.
  • מדיניות ונהלים.
  • מבוא לקריפטוגרפיה.
  • הצפנה ופענוח תהליכים.
  • מערוכת פיתוח ותחזוקה.
  • תפקידי מנהלי האבטחה בארגון.
  • סקירה היסטורית של אבטחת המידע.
  • ועוד.

 

משך הקורס והסמכה

 

הלימודים בקורס CISO מתפרסים על פני כשבעה חודשים. בסיום הלימודים הבוגרים שעמדו בדרישות הקורס יהיו זכאים לתעודת מנהל אבטחת מידע בכיר CISO מטעם המוסד הלימודי.

 

קהל היעד

 

הקורס פונה בעיקר למועמדים בעלי רקע אקדמי או מקצועי רלוונטי בתחום התשתיות (מערכות ההפעלה והתקשורת) וכן לבוגרי תואר ראשון או שני במדעי המחשב, בהנדסת תוכנה, בהנדסת חומרה או מנמ"רים המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש ולקדם את מעמדם המקצועי לעמדות בכירות בארגונים גדולים. הקורס פונה במיוחד למנהלי רשתות או תשתיות, System Administrators ולמנהלי מערכות מידע.

 

 

תנאי קבלה

 

לקורס יתקבלו מועמדים בעלי ידע בסיסי בתחומים הבאים: Windows, TCP/IP , Web ושירותים כגון: HTTP , TELNET FTP SMTP DHCP, DNS. בנוסף, המועמדים צריכים לעבור ראיון קבלה אישי.

 

היכן לומדים?

 

  • עזריאלי והטכניון לימודי המשך (קמפוס ירושלים): בקמפוס ירושלים של יחידת לימודי ההמשך של עזריאלי והטכניון מתקיים קורס מנהלי אבטחת מידע וסייבר CISO, המיועד לבכירים בענפי אבטחת המידע ופיתוח התוכנה. בקורס מושם דגש על למידת עמיתים. היקף הקורס 7 חודשים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי מחשבים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מנהלי אבטחת מידע CISO?

רוצה לדעת יותר על קורס מנהלי אבטחת מידע CISO?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי CISO משתלם?
CCNA\MCITP או ישר CCSA\CISO ?
הצעת מחיר קורס ciso