רוצה פרטים על קורס טלמרקטינג?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מכירות טלמרקטינג

מחפש/ת מידע על לימודים? קורס טלמרקטינג? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


קורס טלמרקטינג - מכירות טלפוניות


הזכות לתת שירות


שיווק ומכירות הם ענף תחרותי ביותר, המנהל כל העת מלחמה של ממש על נאמנותם של הלקוחות. טלמרקטינג, או מכירות טלפוניות, הפכו מזמן לשיטת קידום מכירות מובילה, ומרבית העסקים והחברות עושים בהן שימוש יום יומי. קידום המוצרים בטלפון שונה מאוד ממכירות קלאסיות המתנהלות במפגש פיסי ישיר, מכיוון שהוא מדגיש את האמון בין שני הצדדים ואת האיתור המהיר והמדויק של צרכי הלקוחות.


פיצוח סודות השיווק הטלפוני הוא צעד חשוב בדרך להגדלת רווחי העסק ושימור לקוחות לטווח הארוך. קורסי שיווק המתמקדים בטלמרקטינג מאפשרים לבחון את צרכי השוק הישראלי התובעני והדינמי, להסיק מסקנות שניתן ליישם במערך המכירות הקיים ולשפר את התפקוד העסקי.


למי מיועדים הלימודים


קורס טלמרקטינג מיועד לעובדים בענף המכירות, ומתאים לנציגי שירות ושיווק במגוון ארגונים וחברות, קטנים וגדולים כאחד, ומאפשר להם לשפר את כישורי המכירה שלהם. כמו כן, קיימים קורסים המיועדים למנהלי מחלקות וצוותי טלמרקטינג, ששואפים להתקדם בתפקידם ולשכלל את מיומנויות הניהול שלהם.


תכנית הלימודים


בתחילת הקורס, מכירים המשתתפים את עקרונות השיווק הטלפוני, ואת שימושיו השונים בקידום מכירות. לאחר מכן, הם רוכשים כלים לבניית אסטרטגיית שיווק יעילה: היבטים של שפת גוף, הגייה וטון דיבור, רגישות במכירות, ניסוח שאלות למיקוד תהליכים, והבנת צרכים שונים של לקוחות. הם גם בוחנים דרכים להתמודדות עם תלונות ועם התנגדויות בתהליך המכירה. בהמשך, הם מעמיקים בפן הפסיכולוגי של ענף המכירות, ולומדים כיצד ניתן לעשות שימוש במצב רוחם של לקוחות או בפנייה רגשית, על מנת להגדיל רווחים ולסגור עסקאות בהצלחה.

 

חלק מן הקורסים מקנים גם כלים לפיתוח מנהלים, המסייעים בגיבוש חזון ניהולי החיוני להובלת צוות מלוכד ולניתוח נכון של ביצועי הארגון. המשתתפים סוקרים דרכים לקידום ושימור עובדים, בדרך להשגת היעדים של עסק.

 


מתכונת הלימוד


הקורסים מתקיימים על פי רוב במתכונת של סדנאות קצרות, בנות מפגשים בודדים. השיעורים מתקיימים בשעות אחר הצהרים והערב. חלק מן המוסדות מאפשרים למעסיקים ששולחים את עובדיהם להדרכות לקבוע את כמות המפגשים ואת שעות הפעילות לפי צרכי הארגון. במסגרת השיעורים, משלבים המשתתפים בין הרצאות עיוניות לבין השתתפות פעילה בסדנאות חווייתיות ובסימולציות, המדמות תהליכי מכירה ושיווק.


נושאי הלימוד

 

  • קידום שירותים ומוצרים
  • כישורי הגייה ודיבור
  • בניית תזרימי שיחה
  • שימור עובדים לאורך זמן
  • הגדלת היקפי מכירות
  • יצירת אמון בקרב לקוחות
  • מאפייני השוק הישראלי
  • סגנונות תקשורת של לקוחות
  • ניהול הנחיות קבוצתיות
  • התמודדות יעילה עם תלונות
  • זיהוי הזדמנויות ללידים
  • שאלות לאיתור צרכי הלקוחות
  • שיפור מיומנויות המכירה
  • הובלה לקראת סגירת עסקאות
  • ועוד


תנאי קבלה


באופן כללי, הקורסים אינם מציבים תנאי קבלה כל שהם, והם מיועדים לכל המעוניינים להעמיק את היכרותם עם מקצוע המכירות הטלפוניות או לשכלל את מיומנויות העבודה שלהם בענף. עם זאת, קיימת עדיפות לבעלי ניסיון בשיווק, במכירות או בשירות לקוחות, וקורסים מסוימים מיועדים למנהלי צוותים ובכירים בלבד.

 


תעודה


משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם זכאים בתום הקורס לקבל תעודת גמר, המוענקת מטעם מוסד הלימוד. חלק מהסדנאות דורשות נוכחות גבוהה במפגשים כתנאי לקבלת הדיפלומה.


מוסדות

 

 

  • המרכז הישראלי לשיווק (אור יהודה): המרכז מציע קורס בן ארבעה מפגשים המתקיימים בשעות אחר הצהרים והערב. במסגרתו, לומדים המשתתפים כיצד לאתר לקוחות פוטנציאליים, וכיצד להתאים את שיטות השיווק למאפיינים הייחודיים של השוק הישראלי. הם מתרגלים מגוון מיומנויות תקשורת מילולית ושפת גוף במסגרת סימולציות וסדנאות מעשיות שנערכות בכיתה.

 

 

  • MARKETWISE (רמת השרון): החברה מקיימת מגוון קורסים למנהלי שיווק ומכירות. קורס טלמרקטינג מיועד לבעלי תפקידים בכירים כמו מנהלי מוקדים טלפוניים, ונועד לספק להם כלים שימושיים ליישום בקרב העובדים שלהם. הם לומדים הן כיצד לגייס עובדים לשורות החברה, והן כיצד לבצע משוב יעיל על התפקוד השוטף. המרכז מעודד את המשתתפים ליצור ביניהם קשרים עסקיים שיכולים לסייע להם בהמשך דרכם.

 

 

  • קבוצת יוזמות (קריית ביאליק): הקבוצה מנהלת מגוון סדנאות בנושאי המכירות הטלפוניות, ומאפשרת לקבוע את היקף הסדנא בהתאם לצרכי התלמידים. היא מציעה מגוון רחב של קורסים, החל מסדנאות של מפגש יחיד בן מספר שעות, ועד לקורסים מקיפים יותר.

 

  • O Group (תל אביב): הקורס נועד לספק כלים חשובים, שחיוניים בדרך לסגירת עסקה טלפונית. התלמידים מעמיקים בסגנונות תקשורת שונים, ובדרכים שונות ליצירת "כימיה" עם לקוחות. הקבוצה מספקת ייעוץ והדרכות למגוון ארגונים וחברות בישראל, ומציעה מגוון פתרונות לשיפור התפקוד העסקי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס טלמרקטינג?

רוצה לדעת יותר על קורס טלמרקטינג?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מעל 18 סטודנטים
המליצו והצביעו על שיווק

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת תל אביב 961 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר 682 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

חוות דעת של סטודנטים: שיווק

התקבלו 18 דירוגים בציון ממוצע 4.2 מתוך 5


סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם