רוצה פרטים על קורס מטפסי תרנים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מטפסי תרנים

רוצה לדעת על קורס מטפסי תרנים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מטפסי תרנים

בחיים המודרניים אותם אנו חיים, המגדלים והבניינים המתנשאים לגובה עצום רק הולכים ומתרבים. עבודת טיפוס תרנים היא עבודה המצריכה טיפוס לגובה העולה על 6 מטרים. עבודה זו עלולה לסכן את חיי האדם ומסיבה זו חשוב לנהוג בהתאם לכללי בטיחות ולהתנהל בזהירות רבה.

בשנים האחרונות הדרישה לעבודות בגובה הולכת וגוברת. אחד הגורמים העיקריים לכך הן האנטנות הסלולאריות הרבות שדורשות עבודה ותחזוקה מתמדת. העבודות כוללות בין היתר פירוק ותיקון של האנטנות, חיבור של חלקים או החלפתם של רכיבים.

במהלך קורס מטפסי תרנים ניתן לרכוש את מיומנויות העבודה הנכונות והבטוחות תוך שימת דגש על דרכי ההתמודדות עם הסכנות בעבודה שכזו. קורס זה הוא הצעד הראשון בהסמכה של משרד התמ"ת בתחום. בין השלבים לקבלת הסמכה מוכרת זו נכלל מעבר בחינה מסכמת, המתקיימת לרוב בתום הקורס.
 

 קהל היעד

הלימודים מתאימים לכל העוסקים בעבודה בגובה, לעובדים על עמודים שגובהם מעל 6 מטרים או מגדלים, לעובדים בענף הבנייה, התחזוקה והאבטחה של מבנים המתנשאים לגובה מעל 6 מטר. הקורס מתאים במיוחד לעוסקים ענפים הללו המעוניינים לקבל רישיון הסמכה מטעם משרד התמ"ת.

תכנית הלימודים

מטרת קורס מטפסי תרנים היא הכשרת התלמידים לעבודות גובה שונות, הקניית מיומנויות ושיטות עבודה תוך שימת דגש רב על כללי הבטיחות. קורס זה מכין את התלמידים לבחינות ההסמכה של משרד התמ"ת. הלימודים כוללים חומר תיאורטי ותרגול מעשי רב, בין הנושאים הנלמדים בקורס: דרכי העבודה בגובה, הסיכונים בעבודה- איך מונעים ואיך מתמודדים, הטיפוס על המתקנים, כללי בטיחות וזהירות, עמודים עגולים, במות, סלים, גגות, סולמות, מערכות אבטחה, עבודה ביום ובלילה, חילוץ ועוד.
 

היכן לומדים?

בין המוסדות האפשריים ללמידת טיפוס תרנים: חברת פ.ס.ק. רופ אקסס.

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?

חשוב מאוד לבחור מוסד לימודים הפועל בהתאם לכל התקנים ומחמיר עם כללי הזהירות.

כמה זמן נמשך הקורס?

הלימודים בקורס נפרשים על גבי מספר ימים בודדים. מספר הימים משתנה בהתאם לרקע הקודם עימו מגיע התלמיד לקורס. לבעלי נסיון קודם הקורס יארך כשלושה ימי לימוד ולחסרי רקע, חמישה ימי לימוד. לאחר ימי ההכשרה יצטרך הבוגר לעבור ימי התנסות מעשית תחת מנהל מקצועי מוסמך, כאשר ישלים דרישות אלו, יהיה רשאי לגשת לבחינת ההסמכה. הבוגרים שצולחים את בחינת ההסמכה יקבלו תעודת מטפס תרנים מוסמך.

 תנאי קבלה

הלימודים בקורס מטפסי תרנים פונים לקהל הרחב. תנאי הקבלה לקורס הם: גילאי 18 ומעלה שעברו בדיקה רפואית על ידי רופא תעסוקתי.

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

בתום הקורס ניתן להשתלב בעבודות שונות כגון בנייה ותחזוקה של מבנים, מגדלים ומתקנים הנישאים לגובה 6 מטר ומעלה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מטפסי תרנים?

רוצה לדעת יותר על קורס מטפסי תרנים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס מטפסי תרנים
שאלות הגולשים בנושא
רישום לקורס רענון מטפסי תרנים