קורס מזכירות בכירה במכללה המשותפת

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי מזכירות?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

* חדש באתר: סדנה דיגיטלית לבחירת לימודים ומקצוע לחיים שתשנה לך את החיים

 

הגעת לדף עם מידע על קורס מזכירה בכירה - המכללה המשותפת.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מזכירה בכירה וניהול לשכה במכללה המשותפת

תורמים לקידום המשרד

מזכירים בכירים, שנקראים לעיתים גם מנהלי משרד, נדרשים במסגרת תפקידם לידע מקצועי רב ולמיומנויות מתקדמות בתפעול ובניהול צוותים. כמו כן, הם אמונים על טכנולוגיות המשרד ואחראיים על קבלה של מידע עסקי, הפצתו ושמירתו. מכאן שהתפקיד מחייב ראייה רב תחומית ושליטה בשלל כישורים ארגוניים מעולם האדמיניסטרציה.


קורס מזכירות בכירה שמתקיים במכללה המשותפת מכין את התלמידים לתפקידי ניהול משרד ומאפשר לבחור בין תחום המשפטים והרפואה. התכנית גם כוללת הכשרה בניהול משרד ממוחשב ומספקת ידע טכנולוגי רב שחשוב בעולם המזכירות של היום. בוגרי ההכשרה יכולים להשתלב במשרדים גדולים וקטנים וכמובן להמשיך להתקדם בעתיד לתפקידים בכירים יותר במגזרי המשק השונים. קורס זה מתקיים בסכנין.

 

 

תכנית הלימודים

 

במהלך המסלול יכולים התלמידים לבחור בין התמחות במזכירות משפטית, בה לומדים כיצד לנהל משרד עריכת דין או לשכה משפטית, לבין התמחות במזכירות רפואית, בה מתרגלים מיומנויות אדמיניסטרציה לקליניקות ולבתי חולים פרטיים וציבוריים. המשתתפים מתחילים ובוחנים סוגיות בניהול לשכה וכך עוסקים בנושאים כמו שירות לקוחות וטיפול בתכתובת משרדית. בהמשך הם לומדים על ניהול משרד ממוחשב ומכירים יישומי אינטרנט ותוכנות "אופיס" שבאים לסייע להתנהלות הארגונית.

 

מתכונת הלימוד

 

קורס זה כולל כ - 240 שעות לימוד אקדמיות שמחולקות ל - 60 שיעורים אשר נערכים פעם או פעמיים במהלך השבוע בשעות הערב. היקפו הכולל של המסלול הוא כשנה אחת. במהלכו משולבים תרגולים מעשיים לצד למידה עיונית וכך יכולים התלמידים להתנסות בכישורי המזכירות הנלמדים באופן פעיל.

 

נושאי לימוד


הנה מספר נושאים שנלמדים במהלך קורס זה:

 

  • תכתובת מנהלית
  • מיומנויות מחשוב
  • שימוש באינטרנט
  • מסמכים משפטיים
  • שיפור שירותי בריאות
  • עריכה ויצירת מסמכים
  • בטיחות בגלישה ברשת
  • אתיקה רפואית למזכירים    
  • ניהול משרד
  • תוכנת אקסל
  • ניהול משימות
  • הורדת קבצים
  • אנגלית עסקית
  • טיפול בלקוחות
  • גיליון אלקטרוני    
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


המכללה המשותפת מציעה קורסים במגוון תחומים. המכללה בונה ומעצבת את תכניות הלימוד בהתאם לדרישות השוק ולצרכים המשתנים. המכללה נוסדה לפני כ - 30 שנה והיא מפעילה קמפוסים בחדרה, בנתניה ובחיפה. ניתן ללמוד בקורסים בענפים כגון ביטוח, ניהול, עיצוב, מזכירות וביטחון. בין הקורסים בענף המנהלה והניהול שמתקיימים במכללה אפשר למנות קורס ניהול משרד ממוחשב, קורס סוכני ביטוח וקורס מנהל עסקים לתעודה.

 

 

תנאי הקבלה

כדי להתקבל לקורס, המועמדים צריכים להיות בוגרי 12 שנות לימוד לכל הפחות ולעבור ראיון אישי. מועמדים בוגרי 11 שנות לימוד בלבד יכולים להתקבל אף הם במקרים מסוימים, בכפוף להחלטתה של וועדת הקבלה של המכללה.


תעודה

בוגרי הקורס שעומדים בכל חובותיהם מקבלים תעודת גמר "מנהלי לשכה ומזכירות בכירה" וכן תעודת התמחות במזכירות משפטית או רפואית אשר ניתנות מטעם המכללה המשותפת. כדי לזכות בדיפלומות אלה הם צריכים להשתתף ב - 85 אחוזים לפחות מסך המפגשים, להגיש את פרויקט הגמר ולעבור מבחנים פנימיים.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המכללה המשותפת - קורסים מקצועיים, בואו לבחור קריירה

ssssssssss

פורום לימודי תעודה | קורסים

קורס למבחן טופל באנגלית
אביב כלש
ללא תגובה
לימודי תרפיה בארגז החול
עדי לוי
ללא תגובה
קורס תרגום אנגלית/עברית
דניאל
1 תגובות
טיפולי מגע לילדים ונוער
אתי לוי
1 תגובות
האם לימודי תעודה מתקיימים אונליין ?
יפי
1 תגובות
קורס לימודי ניהול גני ילדים
סמאח טאהא נג׳אר
1 תגובות
לימודי תעודה לתחום שיש לי זיקה אליו
דר מימון
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 29,059 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    האוניברסיטה העברית בירושלים951 חוות דעת

  • 4.2

    מכללת תל חי555 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית אשקלון455 חוות דעת

Whatsapp Whatsapp