קורס מזכירות בכירה במכללה המשותפת

שירות אישי - צור קשר

המכללה המשותפת

אהבת? שתף ב:

קורס מזכירה בכירה וניהול לשכה במכללה המשותפת

תורמים לקידום המשרד

מזכירים בכירים, שנקראים לעיתים גם מנהלי משרד, נדרשים במסגרת תפקידם לידע מקצועי רב ולמיומנויות מתקדמות בתפעול ובניהול צוותים. כמו כן, הם אמונים על טכנולוגיות המשרד ואחראיים על קבלה של מידע עסקי, הפצתו ושמירתו. מכאן שהתפקיד מחייב ראייה רב תחומית ושליטה בשלל כישורים ארגוניים מעולם האדמיניסטרציה.


קורס מזכירות בכירה שמתקיים במכללה המשותפת מכין את התלמידים לתפקידי ניהול משרד ומאפשר לבחור בין תחום המשפטים והרפואה. התכנית גם כוללת הכשרה בניהול משרד ממוחשב ומספקת ידע טכנולוגי רב שחשוב בעולם המזכירות של היום. בוגרי ההכשרה יכולים להשתלב במשרדים גדולים וקטנים וכמובן להמשיך להתקדם בעתיד לתפקידים בכירים יותר במגזרי המשק השונים. קורס זה מתקיים בסכנין.

 

 

תכנית הלימודים

 

במהלך המסלול יכולים התלמידים לבחור בין התמחות במזכירות משפטית, בה לומדים כיצד לנהל משרד עריכת דין או לשכה משפטית, לבין התמחות במזכירות רפואית, בה מתרגלים מיומנויות אדמיניסטרציה לקליניקות ולבתי חולים פרטיים וציבוריים. המשתתפים מתחילים ובוחנים סוגיות בניהול לשכה וכך עוסקים בנושאים כמו שירות לקוחות וטיפול בתכתובת משרדית. בהמשך הם לומדים על ניהול משרד ממוחשב ומכירים יישומי אינטרנט ותוכנות "אופיס" שבאים לסייע להתנהלות הארגונית.

 

מתכונת הלימוד

 

קורס זה כולל כ - 240 שעות לימוד אקדמיות שמחולקות ל - 60 שיעורים אשר נערכים פעם או פעמיים במהלך השבוע בשעות הערב. היקפו הכולל של המסלול הוא כשנה אחת. במהלכו משולבים תרגולים מעשיים לצד למידה עיונית וכך יכולים התלמידים להתנסות בכישורי המזכירות הנלמדים באופן פעיל.

 

נושאי לימוד


הנה מספר נושאים שנלמדים במהלך קורס זה:

 

  • תכתובת מנהלית
  • מיומנויות מחשוב
  • שימוש באינטרנט
  • מסמכים משפטיים
  • שיפור שירותי בריאות
  • עריכה ויצירת מסמכים
  • בטיחות בגלישה ברשת
  • אתיקה רפואית למזכירים    
  • ניהול משרד
  • תוכנת אקסל
  • ניהול משימות
  • הורדת קבצים
  • אנגלית עסקית
  • טיפול בלקוחות
  • גיליון אלקטרוני    
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


המכללה המשותפת מציעה קורסים במגוון תחומים. המכללה בונה ומעצבת את תכניות הלימוד בהתאם לדרישות השוק ולצרכים המשתנים. המכללה נוסדה לפני כ - 30 שנה והיא מפעילה קמפוסים בחדרה, בנתניה ובחיפה. ניתן ללמוד בקורסים בענפים כגון ביטוח, ניהול, עיצוב, מזכירות וביטחון. בין הקורסים בענף המנהלה והניהול שמתקיימים במכללה אפשר למנות קורס ניהול משרד ממוחשב, קורס סוכני ביטוח וקורס מנהל עסקים לתעודה.

 

 

תנאי הקבלה

כדי להתקבל לקורס, המועמדים צריכים להיות בוגרי 12 שנות לימוד לכל הפחות ולעבור ראיון אישי. מועמדים בוגרי 11 שנות לימוד בלבד יכולים להתקבל אף הם במקרים מסוימים, בכפוף להחלטתה של וועדת הקבלה של המכללה.


תעודה

בוגרי הקורס שעומדים בכל חובותיהם מקבלים תעודת גמר "מנהלי לשכה ומזכירות בכירה" וכן תעודת התמחות במזכירות משפטית או רפואית אשר ניתנות מטעם המכללה המשותפת. כדי לזכות בדיפלומות אלה הם צריכים להשתתף ב - 85 אחוזים לפחות מסך המפגשים, להגיש את פרויקט הגמר ולעבור מבחנים פנימיים.

 

מתוך פורום המכללה המשותפת

דרישות קבלה לקורס קבטים
סאהר סנעאללה
ללא תגובה
קורס טכנאי מחשבים ורשתות תקשורת
תמיר
ללא תגובה
סניף נתניה של המכללה המשותפת
לירן
ללא תגובה
לימודים קורס בנקאות במכללה המשותפת
אסלאם
1 תגובות
קורס מזכירות רפואית - ימים ושעות הלימוד
בתאל כהן
ללא תגובה
קורסים בנושא נדל"ן ומקרקעין במכללה המשותפת
לימור
1 תגובות
קבלה לקורס מזכירות רפואית במכללה המשותפת
אמאני חסדיה
1 תגובות
הרשמה לקורס קצין ביטחון במכללה המשותפת
שעב
ללא תגובה
לימודי ביטוח - מתי נפתח?
דור אמסלם
ללא תגובה
האם קיים אצלכם במכללה קורס ליישומי המחשב ?
אמיליה
1 תגובות
קורס מזכירות רפואית באשקלון
קריסטינה
1 תגובות
תנאי קבלה לקורס ביטוח במכללה
רועי חיפה
1 תגובות
קורס התמחות רפואית
שאלה
1 תגובות
קורס מזכירות לבעלות ניסיון בתחום
רונהח
ללא תגובה
המכללה המשותפת באשקלון
דניאלה
ללא תגובה
לכניסה לפורום

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם