רוצה פרטים על קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים

רוצה לדעת על קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכשרת מוניטורים לניסויים קליניים - CRA

 

העידן המודרני מאופיין בהתפתחות טכנולוגית מסחררת שהובילה גם לפיתוח תרופות, מוצרים ואביזרים המשמשים את מדע הרפואה. בעקבות כך, מספר הניסויים הקליניים עלו בצורה משמעותית בארץ ובעולם כולו. המחקר הקליני מאפשר ליצרנים רבים ולרשויות הבריאות לאסוף מידע שיאפשר את שיווקם של אביזרים ומכשירים רפואיים יעילים ובטיחותיים.

 

הניסוי הקליני מהווה שלב מרכזי במסלול הפיתוח, בדיקת האיכות והיעילות של התכשירים הרפואיים השונים. ניסוי זה משמש את היצרנים השונים כמו גם את רשויות הבריאות שבאחריותן לקבוע את הדרישות לאיכותם של המוצרים. באחריותו של המוניטור לפקח על הניסוי הקליני.

 

קורס להכשרת מוניטוריים לניסויים קליניים פותח בהתאם לצורך הגובר של אנשי מקצוע בעלי הכשרה פורמאלית בתחום. במהלך הלימודים המשתתפים נחשפים לכל השלבים השונים שבביצוע ניסוי קליני, תוך הקניית ידע בכל המינוחים המקצועיים הרלוונטיים, על מנת לקבל אישור מרשויות הבריאות ולעמוד בדרישות המחמירות להשקת המוצר או מכשור רפואי. הלימודים בקורס מאפשרים למשתתפים להשתלב במקצוע מאתגר ודינאמי, בעבודה מרתקת ובלתי שגרתית בעלת אפשרויות קידום מרובות ושכר גבוה.

 

קהל יעד

 

הקורס מיועד לבעלי מקצוע מתחום הרפואה כגון: רופאים, רוקחים, אחיות / אחים, מדענים מתחומי הטבע ומדעי החיים המעוניינים להכיר את תחום הניסויים והמחקרים הקלינים.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה הינם: בוגרי לימודים בתחומי הרפואה והמדעים למינהם. שליטה באנגלית ברמת הבנת הנקרא. במסגרת תנאי הקבלה יש צורך בתואר ראשון לפחות במקצועות רלוונטיים ברפואה, מדעי החיים או מדעי הטבע, או מקצועות פרא רפואיים שונים כגון פיזיותרפיה, תזונה וכדומה.

 

 

מטרת הלימודים

 

מטרת תוכנית הלימודים בקורס הינה הקניית ידע מקצועי וכלים להכשרת המשתתפים להכנת ועריכת מחקרים קליניים תוך שימוש במוניטורים. בסיום הקורס יוכלו הבוגרים להשתלב במשרות בתעשיית המחקרים הקליניים או כמנטרים בתעשיית המכשור רפואי, תעשיית הפרמצבטיה ותעשיית הביולוגיה.

 

 

נושאי לימוד

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • מחקרים קליניים
  • בחירת מיקום הניסוייפ
  • קורסי מבוא במדעי הרפואה
  • ניהול הסיכונים במחקר קליני
  • דרישות רגולטוריות למחקרים
  • סקירת מחקרים קליניים בעולם
  • עקרונות ושיטות לביצוע ניסויים
  • השימוש במוניטור במחקרים קליניים
  • ועוד

 

קורס אונליין


חלק מן ההכשרות בתחום זה נערכות במתכונת קורס אונליין. מרבית הקורסים מתקיימים במתכונת איטראקטיבית באמצעות זום, המשתתפים לוקחים חלק פעיל בשיעורים המשודרים בשידור חי. לרוב השיעורים נערכים בשעות המותאמות ללוח הזמנים של אנשים עובדים. בדרך כלל, בסיום הקורסים מתקיימים מבחנים מסכמים בחומר הנלמד.

 

מחיר


המחירים משתנים ממוסד למוסד ותלויים בין היתר באורך הקורס, לימודים אונליין או במתכונת פרונטלית ועוד. העלות נעה לרוב בין 2,500 - 5300 שקלים, אולם עשויה להיות גבוה מטווח זה, ולכן מומלץ לברר את נושא המחירים מול מוסדות הלימוד.
 

מוסדות לימוד

 

  • הנדסאים באריאל: היחידה ללימודי תעודה של הנדסאים באריאל מציעה קורס CRA מנטרים למחקרים קליניים, המיועד לבוגרים וסטודנטים של המחלקות האקדמיות לתזונה וביולוגיה ולהנדסאי ביוטכנולוגיה.

 

  • ביפורום, מרכז ידע יישומי (נס ציונה) - ביופורום הינו מרכז לימוד בתחומי התעשייה הביוטכנולוגית. ביופורם מציע קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים בהיקף של שבעה מפגשים במתכונת יום לימוד ים מלא משעות הבוקר עד שעות אחר הצהריים. בוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות הכוללות: נוכחות של 80% לפחות במפגשים, מעבר בהצלחה של מבחן הגמר, התנסות מעשית בניסוי קליני והגשת פרוייקט גמר זכאים לתעודת סיום.

 

  • חברת ג'י.סי.פי ניסויים קליניים בע"מ (קורס אונליין) - חברת ג'י.סי.פי הינה חברה המתמחה בניסויים קלינים. ג'י.סי.פי מציעה קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים בשני מסלולים אפשריים - קורס בוקר הכולל 6 מפגשים או קורס ערב הכולל 11 מפגשים דו שבועיים. בוגרי קורסי GCP יכולים להירשם למסלול השלמה.

 

  • פארמה ג'וב (תל אביב, אונליין) - קורס CRA בפארמה ג'וב מכשיר את התלמידים לתפקידי ניטור של מחקרים קליניים בתעשייה הפרמצבטית, בתחום פיתוח התרופות ובתעשייה הביוטכנולוגית. במהלכו לומדים על השלבים השונים במחקר ועל הקוד האתי אליו מחויבים החוקרים. הקורס כולל 14 מפגשים ומתקיים במתכונת ערב, נלמד אונליין בזום. בתום התכנית הבוגרים מקבלים תעודת ניטור מחקרים ודיפלומת "עקרונות ה - GCP".
     
  • הטכניון לימודי חוץ והמשך (קורס אונליין) - היחידה ללימודי חוץ והמשך של הטכניון מציעה קורס אונליין בתחום זה, המיועד לרוקחים, רופאים, וטרינרים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים בתחום הבריאות ומדעי החיים. היקף ההכשרה 6 מפגשים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים ?

רוצה לדעת יותר על קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס הכשרה של מוניטורים לניסויים קליניים