רוצה פרטים על קורס קרוספיט?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס קרוספיט CF

רוצה לדעת על קורס קרוספיט? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הכשרת מדריכי קרוספיט
 
קרוספיט הינה שיטה פונקציונאלית לאימון גופני, הכוללת תרגילי כוח, שיווי משקל, גמישות, וזריזות, כגון הרמת משקולות, שכיבות סמיכה, מתח, וכדומה. היא מבוססת על עקרונות האימון הפונקציונאלי, שבו מתבצע חיקוי של תנועות מורכבות מחיי היום יום, המערבות פעילות של מספר יחידות מוטוריות בו זמנית. האימון מותאם לצרכי כל מתעמל ומתעמלת, ובדרך כלל הוא אינו מצריך שימוש במכשירים גדולים כגון אלה המצויים במועדוני כושר. במועדון קרוספיט תמצאו ציוד פשוט יותר הכולל טבעות, מוטות, צלחות משקל, כדורי כוח, משקולות יד, קטלבלס, שקי חול, דילגיות, ועוד.
 
השיטה החלה לפעול בארצות הברית במסגרת פרויקט לאימון שוטרים, ומאז הלכה והתפשטה גם לקבוצות פוטבול, צוותי כבאים, יחידות נחתים, וקבוצות ספורטאים בעולם כולו. האימון הוא מאסיבי ואינטנסיבי, ויש אומרים שהוא גם מסוכן. חברי קבוצות הקרוספיט אינם תמיד שומרים על סדר מסוים של ביצוע תרגילים ולא מקפידים על רגעי מנוחה. היתרון הגדול, המקנה לשיטה מעריצים רבים, הינו הזמן הקצר שבו ניתן לשפר יכולות גופניות באמצעותה. עם זאת, חשוב לציין שחוק הספורט בישראל לא מפקח על הכשרת מאמנים בשיטה ועל העיסוק בתחום.
 
 
הכשרת מאמנים
 
כדי לקבל הסמכה כמאמנים בשיטה, יש לעבור הכשרה מטעם ארגון הקרוספיט העולמי ולעמוד בבחינת הסיום בהצלחה. הבחינה מורכבת מ - 50 שאלות, והדרך להתכונן אליה היא לעבור על חוברת הדרכה, שבה מצויות התשובות הנכונות. עיקר הלמידה המקצועית בקורסים הקצרים הללו מתרחש במפגש עם מתאמנים ותרגול מעשי, לצורכי שיפור היכולות  האישיות בביצוע תרגילים מסוימים, ועד להשגת התוצאה הרצויה.
 
לצד קורסים אלו, ניתן ללמוד כיצד להדריך בשיטה זו במסגרת קורסים מקיפים יותר להכשרת מאמני כושר, בדרך כלל במסגרת קורסי אימון פונקציונלי. משתתפי אותם קורסים יכולים להכיר את הרציונל של השיטה, וכן להתנסות בה באופן מעשי.
 
נוסף על כך, יש לציין כי הקרוספיט מהווה חבילה שלמה, הכוללת קהילת ספורטאים, תזונה, אורח חיים, ועוד. התכנית למתעמלים מורכבת מתרגילי חימום, שיפור טכניקה, ואימוני כוח. בתור מאמנים יהיה עליכם לגלות מעורבות בחיי המתעמלים שלכם גם מעבר למפגש האימון עצמו.
 
 
רמות לימוד
 
ארגון הקרוספיט העולמי מתווה מספר רמות הסמכה בשיטה זו. בהתאם לכך, קיימים קורסים ברמות שונות, כגון: רמה 1 - מדריכים, רמה 2 - מאמנים, רמת ביניים (בין רמה 1 לרמה 2), ועוד. לצורך מעבר בין הרמות יש לעבור השתלמות ולעבור מבחן רשמי.
 
מה לומדים?
 
בקורס הבסיסי מכירים את תנועות היסוד המרכיבות את האימון בשיטה, את המושגים המשמשים בקהילת ספורט זו, ואת הרציונל העומד בבסיס שיטת האימון, המכונה גם Metcon (Metabolic conditioning), לצד כלים לחיזוק רמת הכושר והסיבולת. כמו כן, מקבלים הכשרה לבניית תכנית אימונים, הכוללת גם ייעוץ לתזונה מתאימה. הקורס כולל תרגול ועבודה על הטכניקה במסגרת קבוצת אימון. בקבוצה מתאפשר דו שיח בין המאמנים המוסמכים המלווים את הקורס ובין התלמידים. בתוך כך, התלמידים מתוודעים לכלים לניהול קבוצה ולתקנים מיוחדים הנוגעים לטווחי תנועה של איברי הגוף. 
 

נושאי לימוד

  • תנועות היסוד.
  • עמידה מול קבוצה.
  • שיפור כוח וסיבולת.
  • חימום לפני האימון.
  • פסיכולוגיה בספורט.
  • רציונל האימון Metcon.
  • מיתוג ושיווק למאמני כושר.
  • ועוד.
 
היכן לומדים? 
  • קמפוס שיאים (תל אביב): קמפוס שיאים הינו המרכז להכשרות מאמנים במועדון הספורט של אוניברסיטת תל-אביב. הכשרה בתחום הקרוספיט ניתן למצוא במסגרת קורס מאמנים פונקציונליים, ובמהלכו נחשפים לעקרונות השיטה ומתנסים באימוני Metcon. מדובר בלימודי המשך למדריכים מנוסים ובעלי תעודות, והיקפם 11 מפגשים, בשעות הבוקר.

 

  • האקדמיה למאמנים הייפר (אשדוד): מוסד זה מופעל על ידי רשת מועדוני כושר, במהלך הקורס ניתן לרכוש הכשרה בתחום האימון הפונקציונלי, תוך היכרות עם מתודלוגיות אימון לקבוצות. היקפו של הקורס כשנה אחת.

 

  • Sports 4all (הוד השרון, טבעון, נשר, כרמיאל, וזכרון יעקב): במכללה זו להכשרת מדריכים בספורט ניתן למצוא קורס מדריכי קרוספיט, שבו לומדים להתאים את האימון לאוכלוסיות מגוונות, ומתנסים בפועל בתרגילים השונים.
 
  • קרוספיט הרצליה: המועדון הרשמי הראשון במזרח התיכון, המאפשר לכם לעבור השתלמויות והסמכות ברמה גבוהה.

 

  • מועדון אימון העיר הלבנה (תל אביב): מועדון אימון שבו מתעמלים יחד שחקני קבוצות כדורגל וכדורסל, קצינים ולוחמים, אתלטים ועוד.

 

  • קרוספיט ירושלים: הקבוצה בירושלים מלווה על ידי מאמנים בעלי ניסיון של ארבע שנים ויותר, וביניהם: מדריך הרמת משקולות אולימפיות, קינזיולוג מוסמך, אתלט המתחרה במשחקים עולמיים ועוד.     
 

מה משך הקורס?

 

הכשרת הארגון הרשמי, להסמכה ברמה 1, נפרסת על פני מספר ימים רצופים או סוף שבוע יחיד. משך הקורסים המתקדמים יותר משתנה מהכשרה להכשרה, בהתאם לרמת הלימוד. כמו כן, אורכם של קורסים מקיפים להכשרת מאמנים, המשלבים גם את תחום הקרוספיט במסגרת נושאי הלימוד, נע בין כחצי שנה לשנה אחת.

 

למי מיועדים הקורסים?


בדרך כלל, מיועדים הקורסים למאמני כושר מנוסים, והם מתקיימים כלימודי המשך או השתלמות. יש צורך בהצגת תעודת מדריך מוכרת בתחום ספורטיבי אחר. המסלולים יכולים להתאים לאוכלוסיות הבאות:

  • מדריכי כושר גופני, בעלי תעודות מוכרות, המעוניינים להרחיב את הידע המקצועי ואפשרויות ההדרכה, כדי לקדם את עסקיהם.
  • מדריכים בגישות ספורט אחרות, כגון פילאטיס, פונקציונאלי, ועוד, שברצונם ללמוד כיצד לשלב את השיטה בעבודתם השוטפת.
  • העוסקים בפועל באימון בשיטה זו, שברצונם לרענן את הידע שברשותם, להכיר כלים חדשים, וללמוד תנועות מתקדמות.


מהם תנאי הקבלה?


תנאי הקבלה הינם:

  • גיל 18 ומעלה.
  • בריאות תקינה לצורך ביצוע פעילות גופנית.
  • אימון במשך שנה לפחות בחדרי כושר או אגודות ספורט מוכרות.
  • מעבר מבחני כניסה מעשיים לבדיקת היכולות האישיות בספורט.
  • הצגת תעודת מדריך כושר, או תעודת הדרכה בתחום ספורטיבי אחר.
  • ראיון קבלה אישי.

 

מה עלות הקורס?


עלות הקורס משתנה ממוסד למוסד, ונעה בין 2,000 - 3,600 שקלים (אולם עשויה להיות גבוהה מטווח זה). בין ההיבטים בעלי ההשפעה על מחיר ההכשרה נכללים אורך הלימודים, קהל היעד ומידת הניסיון הקודם, מיקום בארץ, ועוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס קרוספיט?

רוצה לדעת יותר על קורס קרוספיט?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס קרוספיט
שאלות הגולשים בנושא
קורס קרוספיט רמה 1